Search
Close this search box.

نقد و بررسی کولر گازی هایسنس

نقد و بررسی کولر گازی هایسنس

نقد و بررسی کولر گازی هایسنس

کولر گازی و اسپیلت دیواری هایسنس سرمایشی و گرمایشی می‌باشدکه یکی از کولر گازی های کارآمد و با کیفیت می‌باشد که در بازار وجود دارد. شما می‌توانید از آن بهره مند شوید. در ادامه این مقاله قصد داریم کولر گازی هایسنس را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

همانطور که ذکر شد این محصول دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی می‌باشد. شما می‌توانید در فصل تابستان و زمستان از آن بهره مند شوید. کمپرسوری که در این محصول استفاده شده است از نوع روتاری و دارای مدار اینورتر می‌باشد. کمپرسور روتاری یکی از موتورهای قدرتمند می‌باشد که در حین کار کردن صدای بسیار کمی تولید می‌کند.

همچنین اینورتر برای تغییر دهنده دور موتور استفاده شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم این محصول برخورداری از رده انرژی A می‌باشد. بهتر است بدانید که قسمت پنل خارجی این محصول از جنس فلز می‌باشد که شما باید آن را بر روی پایه های مخصوص نصب کنید. بهتر است پنل خارجی کولر ها را در فضای باز نصب کنید.

اولین موردی که قبل از رسیدن فصل تابستان به فکر همه می‌افتد این است که سیستم تهویه مطبوع داشته باشند. بهترین گزینه کولر گازی هایسنس می‌باشد که یکی از محصولاتی است که توسط شرکت هایسنس طراحی و روانه ی بازار شده است.

همانطور که ذکر شد این دستگاه مانند دیگر کولر گازی ها از دو پنل داخلی و خارجی تعبیه شده است که پنل خارجی آن معمولاً وظیفه خنک کردن گاز را برعهده دارد. شما باید پنل خارجی را در فضای باز نصب کنید. باید ابتدا پایه های مخصوصی را قرار دهید و سپس پنل خارجی را بر روی آن قرار دهید.

بهتر است بدانید که پنل داخلی این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و شیک می‌باشد که می‌توانید در دکوراسیون از آن استفاده نمایید. معمولا رنگ این محصول را سفید انتخاب می‌کنند تا با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ شود. وظیفه وزش باد خنک برعهده پنل داخلی می‌باشد که آن را داخل سالن و اتاق نصب می‌کنند.

این دستگاه با عملکرد قدرتمند خود هوای محیط را با قدرت مکش و فشرده کرده و از دریچه خروجی بیرون می‌دهد. این محصول از گاز مبرد R410 برخوردار است که با محیط زیست سازگار می‌باشد. همچنین در این محصول از یک فیلتر استفاده می‌شود که قابلیت شستشو دارد.

فیلتر پلی پروپیلن که در این دستگاه تعبیه شده است به همراه کمپرسور پیستونی تمامی ذرات گرد و غبار و باکتری های انرژی‌زا و … را به خوبی از بین می‌برد. یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول برخورداری از ریموت کنترل می‌باشد، می‌توانید توسط آن از راه دور کولر گازی را کنترل و تنظیم نمایید.

نقد و بررسی کولر گازی هایسنس

طراحی کولر گازی هایسنس

به همان اندازه که کیفیت این محصول برای مصرف کنندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، طراحی و ساختار آن نیز از اهمیت ویژه ای بر خوردار بوده که در هنگام خرید مصرف‌کنندگان بدون شک آن را در نظر می‌گیرند. کولر گازی هایسنس از نوع دیواری دارای دو تکه پنل می‌باشد که به رنگ سفید طراحی شده است و با تمام سبک های دکوراسیون هماهنگ می‌باشد. در این دستگاه تنظیم جهت پرتاب باد در چهار طرف به صورت اتوماتیک خواهد بود.

ویژگی های کولر گازی هایسنس

  1. یکی از ویژگی های این محصول برخورداری از نمایشگر دما در پنل داخلی می‌باشد؛ شما می‌توانید دما را بر روی آن مشاهده کرده و تنظیم نمایید.
  2. این محصول برخوردار از کنترل سرعت ایمن و حالت اتوماتیک می‌باشد.
  3. بهتر است بدانید که شما می‌توانید پرتاب باد را به صورت افقی و عمودی و … به صورت اتوماتیک تنظیم کنید.
  4. یکی از ویژگی‌های این محصول برخورداری از فیلتر پلی پروپیلن می‌باشد که این فیلتر قابل شستشو بوده و برای از بین بردن ذرات گرد و غبار و … در این دستگاه تعبیه شده است.
  5. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به عملکرد هوشمند و همچنین حالت خواب و عملکرد حداکثری و به طور اتوماتیک و … اشاره کرد.

همه مصرف کنندگان قبل از خرید این محصول اقدام به بررسی کیفیت کولر گازی می‌کنند. بهترین راه برای بررسی کیفیت این محصول این است؛ شما از افرادی که تجربه استفاده از این کولر ها را دارند پرس و جو کرده و نظر آنها را بپرسید. در ادامه این قسمت برخی از مزایای که مصرف‌کنندگان این محصول ذکر کرده اند را برای شما شرح می‌دهیم.

این محصول از نظر مصرف کنندگان دارای قیمت بسیار مناسبی در کنار کارایی و کیفیت بالا می‌باشد. همچنین از مصرف انرژی کم و مناسبی برخوردار است. یکی دیگر از مزایای محصول طراحی بسیار زیبا و شیک می‌باشد که با اکثر سبک دکوراسیون ها هماهنگ می‌باشد.

کولر گازی هایسنس

کنترل کولر گازی هایسنس

ریموت کنترل کولر گازی هایسنس از جمله اجزای این دستگاه می باشد که در جعبه آن به همراه دستگاه به مشتری ارائه داده خواهد شد. توجه داشته باشید که توسط این ریموت شما از راه دور می توانید جهت تنظیم کردن حالت های مختلف اقدام کنید.

به عنوان مثال دکمه خاموش، روشن از جمله دکمه های موجود بر روی کنترل می باشد که می توانید در حالت خاموش یا روشن قرار دهید. دکمه مود از جمله کاربردی ترین دکمه ها می باشد که جهت تغییر وضعیت دستگاه است. توسط این دکمه می توانید کولر را در حالت های مختلفی همچون سرما، گرما، فن، رطوبت زدایی و …. قرار دهید.

دکمه فن از دیگر دکمه های تعبیه شده بر روی کنترل کولر گازی هایسنس می باشد که توسط آن می توانید پرتاب باد دستگاه را تنظیم نمایید. توجه داشته باشید که این دکمه روی سرد یا گرم بودن باد تاثیری نخواهد داشت. معمولاً بر روی این دکمه حالت های تند، متوسط، کند و اتوماتیک وجود دارد.

دکمه اسمارت عملکرد هوشمند برای دستگاه هایی که دارای این قابلیت می باشند؛ طراحی شده است. بر روی کنترل دکمه های بسیاری وجود دارد که در کاتالوگ دستگاه هر یک از دکمه ها را به همراه کاری که انجام می دهند؛ درج شده است. می توانید با مطالعه از تمامی امکانات و حالت های این دستگاه ها بهره مند شوید.

قیمت کولر گازی هایسنس

قیمت کولر گازی هایسنس با توجه به مدل و ظرفیت دستگاه، نوسانات ارز و دلار، عملکرد و بازدهی دستگاه و … در حال نوسان می باشد. شما مخاطبین عزیز می توانید هزینه دستگاه ها را به صورت به روز و آنلاین در وب سایت تخصصی https://tasisat.com/ مشاهده نمایید و بررسی کنید.

به طور کلی می توان ذکر کرد که مجموعه تخصصی تاسیسات دات کام در تلاش است تا سیستم هایی را عرضه کند که علاوه بر کیفیت بالا از نظر اقتصادی نیز به صرفه و مناسب باشد. با اطمینان خاطر می توانید این دستگاه ها را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

کولرگازی هایسنس

نکات مهم قبل از خرید کولر گازی هایسنس

جهت انتخاب این دستگاه برخی از نکات بسیار مهم می‌باشد که شما باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه خرید کولر گازی را انجام دهید؛ از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت تاسیسات دات کام با کارشناسان تماس بگیرید تا با راهنمایی ها و مشاوره‌های لازم بتوانید دستگاه مناسب و کارآمدی را تهیه و خریداری نمایید.

در صورتی که لوله کشی به صورت توکار انجام شده باشد شما باید سایز لوله کشی را مد نظر قرار دهید تا سایز لوله دستگاه را مناسب سایز لوله کشی انتخاب نمایید. سایز لوله را می‌توانید در بخش مشخصات فنی ملاحظه کنید.

یکی دیگر از نکاتی که شما باید تحت نظر قرار دهید؛ طول لوله کشی کولر گازی می‌باشد که دارای یک استاندارد از پیش تعیین شده توسط شرکت تولید کننده می‌باشد. می‌توانید آن را در بخش مشخصات فنی مشاهده کنید. توجه داشته باشید در صورتی که شما این موارد را مد نظر قرار ندهید باعث می‌شود تا در عملکرد کولر و همچنین گارانتی کولر اختلال ایجاد شود.

یکی دیگر از نکاتی که شما در هنگام خرید کولر گازی باید مد نظر قرار دهید این است که شرایط آب و هوایی و متراژ ساختمان خود را در نظر بگیرید تا بتوانید کولر گازی را در ظرفیت مناسبی تهیه و خریداری نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”کولر گازی هایسنس ساخت کدام کشور می‌باشد؟” answer-0=”این کولر گازی ساخت کشور چین می‌باشد که شرکت‌ هایسنس در سال ۱۹۶۹ در کشور چین تاسیس شد و امروزه توانسته است از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی برتر در سطح جهان باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”کولر گازی هایسنس در کدام رده انرژی قرار دارد؟” answer-1=”این محصول در رده انرژی A قرار دارد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”چگونه می‌توان کولر گازی هایسنس را خریداری کرد؟” answer-2=”شما می‌توانید با مراجعه به سایت https://tasisat.com/ محصول را خریداری نمایید و یا به صورت حضوری به نمایندگان شرکت هایسنس مراجعه کرده و محصول را تهیه نمایید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *