Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت فن کویل در ایلام

خرید فن کویل در ایلام

به دلیل برودت هوا در غرب کشور، تقاضا برای خرید فن کویل در ایلام معمولا زیاد است. این دستگاه توان حرارتی بالایی دارد و میزان انرژی مصرفی نسبت به گرمای تولید شده در این دستگاه زیاد نیست. در ادامه به بررسی انواع فن کویل‌ها و چگونگی خرید آن در شهر ایلام می‌پردازیم.

خرید فن کویل در ایلام

شهر ایلام جزو شهرهایی با آب‌وهوای سرد و کوهستانی است و نیاز به سیستم‌های گرمایشی مناسب در بسیاری از ماه‌های سال حس می‌شود. در این میان دستگاهی که بتواند علاوه بر تامین گرمایش، سرمایش نیز تولید کند و انرژی را به صورت بهینه مصرف کند و البته ایمنی لازم را داشته باشد یک انتخاب مناسب برای کاربری‌های مختلف خواهد بود. از همین رو فن کویل‌ها اغلب انتخابی مناسب برای شهرهای سردسیر کشور هستند. خرید و فروش فن کوئل در ایلام نیز به همین دلایل رونق خوبی دارد و بسیاری از افراد برای تامین گرمایش فضای مسکونی، اداری و تجاری از این دستگاه استفاده می‌کنند.

فن کویل چگونه کار می‌کند؟

این دستگاه یک مبدل حرارتی و فن دارد که با مکش هوای موجود، دمای محیط اطراف را می‌تواند تنظیم کند. این اتفاق معمولا به واسطه یک کلید یا اهرم دستی انجام می‌شود و یا از ترموستات استفاده خواهد شد. ترموستات با توجه به دمای محیط به فن یا شیر کنترل دستور تغییر دور و یا تغییر در میزان آب ورودی به دستگاه را می‌دهد تا دمای هوا به دمای مورد نظر مصرف‌کننده برسد.

قیمت خرید فن کویل در ایلام

انرژی و نیروی دستگاه فن کویل به وسیله جریان آب سرد و گرم توسط دیگ‌های مرکزی و یا چیلرها تامین می‌شود. این دستگاه به مانند سایر دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی به سرویس‌های متناوب و تعمیرات دوره‌ای نیاز دارد. فن کویل زمانی که هوا را خنک می‌کند، آب کندانس شده به داخل سینی‌های زیر کویل‌ها می‌ریزند و سپس توسط لوله درین از سیستم هواساز خارج می‌شوند.

انواع فن کویل

فن کویل کاستی

این دستگاه قابلیت این را دارد که در سقف واحد نصب شود. البته سقف باید به صورت سقف کاذب باشد. بدین ترتیب فضایی از محیط اشغال نمی‌شود و همچنین به دلیل وجود دریچه صاف با طراحی مناسب زیبایی محیط را خدشه‌دار نمی‌کند. اکثرا ادارات یا مراکز خرید از این نوع فن کویل استفاده می‌کنند و در خانه‌های مجلل یا لوکس نیز گاهی فن کویل کاستی نصب می‌شود.

باید دقت داشت که این نوع از فن کویل نیاز به قدرت پمپاژ آب دارد و در صورت استفاده در محیط‌هایی با فشار کم آب می‌بایست برای حل این چالش اقداماتی صورت گیرد.

فن کویل کاستی دارای دو نوع یک طرفه و چهار طرفه است. نوع یک طرفه دارای نصب آسانی در سقف است و در سیستم‌های تهویه مطبوع استفاده می‌شود. فن کویل کاستی چهار طرفه از چهار جهت مختلف هوای سرد یا گرم را بیرون می‌دهد و از همین جهت نیاز به جانمایی مناسب دارد. این دستگاه‌ها معمولا از طریق ریموت‌های پرتابل کنترل می‌شوند و کاربری آسانی دارند.

فن کویل سقفی توکار

این نوع از فن کویل به طور کامل در سقف قرار می‌گیرد و هیچ بخشی از آن از بیرون قابل مشاهده نیست. این نوع نصب آسانی دارد و می‌توان دریچه هوا را در مکان مورد نظر انتخاب کرد.

از این نوع فن کویل برای پروژه‌های ساختمانی استفاده می‌شود و در ابتدای ورودی ساختمان دریچه‌ای از سقف کاذب برای ورود جریان هوا تعبیه می‌شود.

 فن کویل کانالی

این نوع از فن کویل فشار استاتیک خارجی زیادی را وارد می‌کند. ظاهر این نوع شبیه به فن کویل‌های سقفی توکار است و در درون سقف کاذب جاگذاری می‌شود. این دستگاه‌ها تقریبا صدای زیادی تولید و به همین نسبت هوای بیشتری را خارج می‌کنند. استفاده از این دستگاه در راهروهای ساختمان‌های تجاری و اداری بیشتر دیده می‌شود و کاربرد مسکونی ندارند. به دلیل شدت وزش هوا بهتر است در نقاطی از این فن کویل استفاده شود که ارتفاع سقف زیاد است و باد به صورت مستقیم به افراد برخورد نمی‌کند.

فن کویل زمینی

از پرکاربردترین انواع فن کویل‌ها نوع زمین آن است. این دستگاه به صورت عمودی بر روی زمین نصب می‌شود. اگر مکانی امکان اجرای سقف کاذب را نداشته باشد می‌تواند از این نوع از فن کویل برای تامین سرمایش و گرمایش استفاده کند. مراکز اداری، تجاری و یا محیط‌های صنعتی معمولا محل استقرار خوبی برای این دستگاه هستند. یکی از مشکلات این نوع از فن کویل اشغال بخشی از فضا است اما هزینه‌های مربوط به نصب و تعمیر آن به علت دسترسی راحت‌تر اغلب کمتر است.

فروش فن کویل در ایلام

خرید فن کویل در ایلام به صورت غیرحضوری

وب‌سایت تاسیسات دات کام این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با آرامش خاطر به بررسی فن کویل های مختلف بپردازید و نوع دلخواه آن را انتخاب کرده و سپس به صورت کاملا غیرحضوری خریداری کنید. همچنین در صورت وجود ابهام یا ایجاد سوال می‌توانید با شماره‌های ارائه شده تماس حاصل نمایید و از خدمات مشاوره رایگان مجموعه تاسیسات دات کام استفاده کنید.

پس از انجام عملیات خرید دستگاه مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد و در تمام مراحل بخش پشتیبانی‌ وب‌سایت پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. ارسال کالا به تمام نقاط ایران در وب‌سایت TASISAT.COM انجام خواهد شد و خرید فن کویل در ایلام نیز از طریق این فروشگاه اینترنتی میسر است.

فروش فن کویل در ایلام با رعایت تمام موازین بهداشتی انجام خواهد شد و تمام دستگاه‌های ارسالی به صورت کاملا بهداشتی ضد عفونی شده است تا احتمال انتقال ویروس کرونا به صفر برسد. همچنین دستگاه‌های مختلف سرمایشی و گرمایش دیگر نیز در وب‌سایت TASISAT.COM موجود است و شما می‌توانید با آگاهی کامل فرایند خرید را تکمیل کنید. این مجموعه سال‌ها است در زمینه خرید و فروش تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در حال فعالیت است و هم‌اکنون امکان خرید اینترنتی را برای تمام شهرهای ایران فراهم کرده است.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”فن کویل ها می‌توانند انرژی گرمایشی و سرمایشی را هم‌زمان تامین کنند؟” answer-0=”بله. این دستگاه قابلیت خنک ساختن هوا در فصول گرم و افزایش دمای محیط در فصول سرد را دارد” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”فن کویل مناسب برای مصارف مسکونی کدام است؟” answer-1=”معمولا از فن کویل کاستی یک‌طرفه و فن کویل سقفی توکار برای آپارتمان‌ها و منازل مسکونی استفاده می‌شود.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”چطور قیمت فن کویل در ایلام را استعلام بگیرم؟” answer-2=”شما می‌توانید از طریق تماس با مشاوران فروش و تیم پشتیبانی وب‌سایت tasisat.com قیمت فن کویل در ایلام را استعلام گرفته و از چگونگی تحویل با خبر شوید. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *