Search
Close this search box.

رادیاتور شوفاژ برقی چیست؟

رادیاتور شوفاژ برقی چیست؟

رادیاتور شوفاژ برقی چیست؟ یکی از ملزومات فصل سرما استفاده از یک وسیله گرمایشی مناسب و اقتصادی است، رادیاتور شوفاژ برقی یکی از بهترین لوازم گرمایشی برای ساختمان ها می باشد که در انواع مدل ها و سایز ها تولید می شود. در این مقاله قصد داریم به سوالِ رادیاتور شوفاژ برقی چیست؟ پاسخ دهیم و تمامی اطلاعاتی که درباره این محصول وجود دارد را بیان کنیم.

اگر شما هم قصد تهیه یکی از مدل های این محصول را برای منزل یا محل کار خود دارید، لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید؛ زیرا در پایان این مقاله قصد داریم یک فروشگاه بسیار معتبر و تخصصی در زمینه فروش انواع شوفاژ های برقی را نیز به شما معرفی کنیم.

ویژگی های رادیاتور شوفاژ برقی

محصول رادیاتور شوفاژ برقی به دلیل ویژگی های مثبتی که دارد، امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این وسیله گرمایشی دارای ظاهر تقریبا مشابهی با رادیاتور های معمولی می باشد؛ اما ساختار و نوع عملکرد آن به گونه ای کاملا متفاوت طراحی شده است و از قطعاتی مانند: ترموستات، المنت و کلید برق تشکیل می شود.

رادیاتور های برقی انرژی مورد نیاز برای تولید گرما را از نیروی برق دریافت می کنند و برخلاف شوفاژ معمولی از روغن برای این کار استفاده می کنند. در این محصول چندین لوله عمودی تعبیه شده است که روغن درون آن ها می چرخد و با تولید حرارت به گرم شدن محیط کمک می کند؛ در صورتیکه روغن سرد شود، المنت های موجود در رادیاتور مجددا آن را گرم خواهد کرد و این چرخه به صورت مداوم ادامه دارد.

رادیاتور شوفاژ برقی چیست؟

مزایای رادیاتور شوفاژ برقی

در خصوص پرداختن به سوال رادیاتور شوفاژ برقی چیست می خواهیم مزایای این محصول را نیز برای شما ذکر کنیم؛ به طور کلی مزایا و ویژگی های مثبت این محصول در موارد زیر خلاصه می شود:

  1. قیمت بسیار مناسب و اقتصادی: یکی از بهترین مزیت های این محصول قیمت بسیار مناسب آن است که با هر میزان توانایی مالی قابل خریداری می باشد و حتی به هزینه ناچیزی برای سرویس های دوره ای نیاز دارد.
  2. برخورداری از انواع مدل ها و سایز ها: تنوع اندازه و مدل های این رادیاتورها بسیار زیاد است و برای هر سلیقه و هر سبکی از دکوراسیون منزل قابل خرید و استفاده خواهد بود و از این نظر هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.
  3. عدم تولید آلودگی برای محیط: برجسته ترین مزیت رادیاتور شوفاژ برقی حفظ محیط زیست و عدم تولید آلودگی است که این ویژگی در سایر لوازم گرمایشی وجود ندارد.
  4. نصب و استفاده آسان: برای راه اندازی و استفاده از این محصول نیازی به حضور کارشناس و نصاب نیست و افراد می توانند خیلی راحت آن را به طور شخصی نصب و استفاده کنند.
  5. عدم نیاز به تعویض روغن: شاید بعضی از افراد بابت تعویض روغن رادیاتورهای برقی نگران باشند ولی باید گفت روغن موجود در این محصول هیچ نیازی به تعویض ندارد و به صورت دائمی قابل استفاده می باشد.

نکات خرید رادیاتور شوفاژ برقی

بعد از شناخت ویژگی ها و مزایای این محصول نوبت به خرید آن می رسد؛ در این قسمت قصد داریم به سوال نکات خرید رادیاتور شوفاژ برقی چیست پاسخ دهیم. بهترین کار قبل از خرید هر محصولی دانستن نکات مربوط به آن است، برای خرید رادیاتور شوفاژ برقی نیز باید به نکاتی که در زیر ذکر می شود، توجه کنید:

  • جنس و کیفیت محصول: توجه به کیفیت و جنس هر محصولی مهم ترین نکته ای است که هنگام خرید باید در نظر گرفته شود. رادیاتورهای برقی نیز معمولا از جنس آلومینیوم هستند؛ زیرا این فلز از قابلیت انتقال گرمای بسیار خوبی برخوردار می باشد.
  • توجه به اندازه آن نسبت به فضای مورد نظر: قبل از خرید این محصول باید ابتدا فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید و با توجه به آن نسبت به خرید اقدام کنید؛ زیرا انواع مدل های رادیاتور دارای تعداد پره مختلفی هستند و هر چقدر فضا بزرگتر باشد، به پره های بیشتری نیاز دارد.
  • بررسی درجه میزان مصرف انرژی محصول: رده A بهترین نوع برای مصرف انرژی محسوب می شود و این نکته نیز در هنگام خرید شوفاژ برقی باید حتما بررسی شود.

رادیاتور شوفاژ برقی چیست؟

قیمت رادیاتور شوفاژ برقی

عواملی متعددی وجود دارند که روی میزان قیمت رادیاتور شوفاژ برقی تاثیرگذار هستند. تعدادی از مهم ترین این عوامل شامل: برند سازنده، کیفیت قطعات مصرف شده در ساخت، فروشنده و فروشگاه آن و… می باشد.

تاسیسات دات کام یک فروشگاه و مرجع کاملا تخصصی در زمینه ارائه و فروش کلیه خدمات و محصولات ساختمانی از جمله رادیاتور شوفاژ برقی با بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت است، این مجموعه با داشتن ماهرترین و متخصص ترین کارشناسان و ارائه خدماتی همچون مشاوره خرید و خدمات پس از فروش موفق به کسب امتیاز بالایی از سمت مشتریان خود و جلب رضایت آن ها شده است.

نحوه خرید رادیاتور شوفاژ برقی

برای خرید رادیاتور شوفاژ برقی فروشگاه های مختلفی وجود دارد؛ اما یکی از بهترین و معتبرترینِ آن ها فروشگاه تاسیسات دات کام است. برای خرید این محصول می توانید با واحد مشاوره این فروشگاه تماس بگیرید، درباره انواع و سایزهای رادیاتور شوفاژ برقی با توجه به مکان مورد نظر خود اطلاعات لازم را کسب کنید و از نصب رایگان و خدمات پس از فروش این مجموعه استفاده کنید.

همچنین تعدادی از پرطرفدارترین مدل های این محصول که در حال حاضر در تاسیسات دات کام موجود است شامل: رادیاتور برقی روغنی آدیسان ۱۶ پره ۲۵۰۰ وات، رادیاتور برقی روغنی آدیسان ۱۴ پره ۲۰۰۰ وات، رادیاتور برقی روغنی آدیسان ۱۲ پره ۱۵۰۰ وات و رادیاتور برقی روغنی آدیسان ۷ پره ۱۰۰۰ وات می باشد.

رادیاتور شوفاژ برقی چیست؟

نتیجه گیری

رادیاتور شوفاژ برقی نوعی از لوازم گرمایشی بسیار محبوب است که در سال های اخیر استفاده از آن به دلیل تاثیرات فراوانی که در کاهش آلودگی هوا دارد، رواج زیادی پیدا کرده است. در این مقاله به سوال رادیاتور شوفاژ برقی چیست؟ با معرفی ویژگی ها، مزیت ها و سایر مطالب مرتبط با آن پاسخ دادیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله به شناخت کاملی از این محصول رسیده باشید و انتخاب و خرید مناسب تری را تجربه کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *