Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت فن کویل در آذربایجان شرقی

خرید، فروش و قیمت فن کویل در آذربایجان شرقی

خرید، فروش و قیمت فن کویل در آذربایجان شرقی

امروزه سیستم های تهویه مطبوع دارای گسترش فوق‌العاده بالایی می‌باشند که یکی از این سیستم های تهویه مطبوع فن کویل می‌باشد. قصد داریم در ادامه این مقاله فن کویل ها را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

همانطور که می‌دانید سازنده‌های تجهیزات گرمایشی و سرمایشی همواره سعی می‌کنند تا محصولاتی را با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید و روانه بازار کند. یکی از این تجهیزات فن کویل می‌باشد که برای تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای سرمایش و گرمایش و محیط بسیار مناسب است.

در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری و … بیشترین کارایی را داشته که در روزهای سرد و گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهتر است بدانید که تهیه و خرید فن کویل برای ساختمان های بزرگ معمولاً با صرفه تر بوده و کمترین هزینه را برای نگهداری و نصب همراه خواهد داشت.

فن کویل در آذربایجان شرقی

انواع فن کویل

  • فن کویل سقفی
  • فن کویل دیواری
  • فن کویل زمینی
  • فن کویل کاستی
  • فن کویل سقفی

این محصول در ۲ نوع کابین دار و بدون کابین در ظرفیت های مختلفی تولید و روانه بازار می‌باشد. شما باید این محصول را همانطور که از نامش پیداست در سقف کاذب ساختمان نصب کنید که در این صورت حجم مفید ساختمان را اشغال نمی‌کند. معمولاً بدنه این محصول از جنس ورق گالوانیزه محکم و ضد زنگ می‌باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و اشتعال می‌باشد.

فن کویل دیواری

این محصول همان طور که از نامش پیدا است بر روی دیوار نصب می‌شود که بیشتر شبیه به پنل داخلی کولر گازی ها می‌باشد. بهتر است بدانید که امروزه از این محصول استقبال فراوانی شده است و در بیشتر پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فن کویل ها معمولاً در ظرفیت های ۲۰۰ الی ۸۰۰ cfm طراحی و روانه بازار می‌شود.

در این محصول معمولاً از نمایشگر ال ای دی و فیلترهای قابل شستشو و همچنین سنسور خودکار تنظیم دما و هوا و … استفاده شده است. فن کویل های دیواری معمولاً دارای دو لوله می‌باشند که یک لوله برای ورود آب به کویل و لوله دیگر برای خروج آن از کویل مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین در مدل های چهار لوله ای نیز برای سیستم های سرمایشی موجود می‌باشند.

فن کویل زمینی

این محصول در دو مدل روبرو زن و بالا زن طراحی و تولید می‌شود. این محصول بیشتر در راهروهای مدارس، بیمارستان ها و مساجد و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در ظرفیت های ۲۰۰ الی ۱۲۰۰ cfm در بازار موجود می‌باشند.

شما باید برای نصب این محصول حتما فاصله مناسبی با زمین را در نظر بگیرید تا جریان هوا برقرار باشد. معمولاً از بدنه بسیار مقاوم در این دستگاه استفاده می‌کنند تا در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار باشد و همچنین دارای ظاهری شیک و ساده نیز می‌باشد.

فن کویل کاستی

این محصول در دو مدل چهار جهته و دو جهته در بازار موجود می‌باشد که در ظرفیت‌های ۳۰۰ الی ۱۵۰۰ cfm طراحی و تولید می‌شوند. معمولاً هوا به صورت یکنواخت از بالا به پایین در محیط توزیع می‌شود این دستگاه را در سقف کاذب نصب می‌کند و یک خروجی هوا نمایان می‌شود. بیشتر در مجتمع های اداری، تجاری و سالن های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد که مجهز به پمپ آب برای پمپاژ آب حاصل از تقطیر دستگاه می‌باشد.

نحوه عملکرد فن کویل

این محصول دارای کویل و فن دمنده هوا می‌باشد که معمولاً از لوله های مسی که به صورت مارپیچ می‌باشند تعبیه شده و باعث تبادل حرارت در سیستم‌ها می‌شود. وظیفه فن که در این محصول تعبیه شده است نیز انتقال هوای ایجاد شده به داخل محیط می‌باشد. توسط چیلر معمولاً سرمایه مورد نیاز تامین شده و آبی که درون کویل برقرار می‌شود سرد می شود گرمای مورد نیاز آب درون کویل نیز از طریق پکیج، موتورخانه ها تامین خواهد شد.

زمانی که این محصول شروع به کار می‌کند توسط فن هوا بر روی کویل ها رد می‌شوند و به محیط مورد نظر شما انتقال داده خواهد شد. این محصول در دو نوع دو لوله و چهار لوله طراحی می‌شود که یکی از این لوله ها برای ورود آب و دیگری برای خروج آب در نظر گرفته می‌شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تاسیسات دات کام تماس بگیرید و از نحوه ارسال و خدمات دیگر شرکت اطلاع پیدا کنید.

قیمت فن کویل در آذربایجان شرقی

همانطور که می‌دانید این محصولات از تنوع و مدل‌های بالایی در ظرفیت مختلف برخوردار هستند که یکی از عواملی که بر تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار می‌باشد. مارک و برند محصول بوده همچنین ظرفیت محصول و راندمان عملکرد نیز در قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت دقیقه فن کویل و همچنین نحوه ارسال و هزینه ارسال با کارشناسان تاسیسات دات کام تماس بگیرید.

خرید، فروش و قیمت فن کویل در آذربایجان شرقی

نحوه انتخاب و خرید فن کویل در آذربایجان شرقی

اگر قصد دارید برای تامین سرمایش و گرمایش محیط منزل خود از سیستم‌های تهویه مطبوع ازجمله فن کویل استفاده کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً در انتخاب و خرید محصول از تجربه افراد استفاده نمایید و قبل از خرید سعی کنید با افرادی که اطلاعات کافی در این زمینه دارند حتماً مشورت نمایید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه اقدام به خرید این محصول کنید با کارشناسان تاسیسات دات کام تماس بگیرید تا بتوانند راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند و شما انتخاب مناسبی داشته باشید. جهت مشاهده انواع فن کویل ها می‌توانید به سایت تاسیسات دات کام مراجعه نمایید همچنین به صورت آنلاین نیز نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

فروش فن کویل در آذربایجان شرقی

امروزه فروشگاه های مختلفی نسبت به فروش فن کویل ها اقدام کرده‌اند که شما باید حتماً از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید. در نظر داشته باشید که امروزه مراجعه به فروشگاه ها جهت خرید محصولات تا حدودی مشکل و خطرناک می‌باشد. چرا که ویروس کرونا بسیار خطرناک بوده و امکان دارد مشکلاتی را برای شما به همراه داشته باشد.

همچنین ترافیک ها بسیار سنگین می‌باشد و به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم از طریق سایت تاسیسات نسبت به خرید آنلاین اقدام نمایید. در نظر داشته باشید که این مجموعه سعی کرده است تا برای مشتریان و مصرف کنندگان خود ارسال به سراسر کشور را در نظر داشته باشد تا به راحتی بتوانید نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”چگونه می‌توان ظرفیت مناسب فن کویل را انتخاب کرد؟” answer-0=”برای انتخاب ظرفیت فن کویل شما باید متراژ محیط مورد نظر خود را در نظر بگیرید در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان تاسیسات دات کام تماس بگیرید.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”فن کویل سقفی به صورت چند جهت می‌باشد؟” answer-1=”این محصول در دو مدل دو جهته و چهار جهته در بازار موجود می‌باشد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”آیا می‌توان به صورت آنلاین نسبت به خرید فن کویل اقدام کرد؟” answer-2=”بله شما می‌توانید از طریق سایت https://tasisat.com/ نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید و در نظر داشته باشید که این مجموعه ارسال به سراسر کشور را برای مشتریان خود در نظر دارد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *