Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت فن کویل در آذربایجان غربی

14-min

خرید، فروش و قیمت فن کویل در آذربایجان غربی

فن کویل یک مبدل حرارتی می‌باشند که به عنوان سیستم تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می‌گیرد که وظیفه انتقال حرارت از سیال به محیط مورد نظر را برعهده دارد. در فصل تابستان آب سرد تولید شده توسط چیلر به عنوان ورودی این محصول می‌باشد که آن را دریافت کرده و توسط تبادل حرارت محیط را خنک می‌کند و در خروجی آب با دمای بالاتری را به دستگاه چیلر تحویل خواهد داد.

در فصل زمستان نیز که توسط موتورخانه یا پکیج تولید می‌شود آب گرم عنوان ورود این محصول می‌باشد و آن را دریافت کرده و با تبادل حرارت باعث می‌شود تا محیط گرم شود. در خروجی نیز آب با دمای پایین تری را به منبع گرمایشی ارسال می‌کند. یکی از اجزاء سیستم تهویه فن کویل می‌باشد که به عنوان مبدل های تبدیل انرژی از آب به هوا شناخته می‌شود.

این محصول از قطعاتی مانند موتور، کویل و فن دمنده هوا تشکیل شده است. معمولاً فن کویل های ساده دارای قابلیت تغییر حالت از سرما به گرما نیستند. تنها در صورتی که شیرهای چهار راه برقی را به آن اضافه کنید می‌توانید از این قابلیت استفاده نمایید. در فصل‌های مختلف سال معمولاً هوا از بین کویل مسی که دارای آب سرد و آب گرم می‌باشد عبور خواهد کرد که هوای سرد و گرم تامین می‌شود.

در نظر داشته باشید که این محصول معمولاً در مدل های دیواری و زمینی کانالی و سقفی تولید و روانه بازار می‌شود. شما با توجه به سلیقه کاربرد و محل نصب می‌توانید هر کدام را انتخاب و مورد استفاده نمایید.

زمانی که شما می‌خواهید دمای هر اتاق را به صورت جداگانه تنظیم کنید بهترین گزینه فن کویل می‌باشد که باعث جلوگیری از رد و بدل شدن هوای آلوده در فضاهای مختلف خواهد شد. شما می‌توانید جهت اطلاع از تنوع این محصولات و همچنین نحوه ارسال و هزینه ارسال و … با کارشناسان تاسیسات دات کام تماس بگیرید.

خرید، فروش و قیمت فن کویل در آذربایجان غربی

کاربرد فن کویل

در مواردی که شما نیاز دارید تا درجه حرارت هر فضا را به صورت جداگانه تنظیم کنید بهترین گزینه فن کویل ها می‌باشد. برای گرم کردن محیط مورد نظر آپارتمان ها معمولاً از فن کویل های خانگی استفاده می‌کند و همچنین برای بیمارستان ها، کارخانه ها و محیط صنعتی و … از فن کوئل صنعتی استفاده خواهد شد.

عملکرد فن کویل

این محصول همانطور که ذکر شد دارای کویل و فن دمنده هوا می‌باشد که کویل آن معمولاً از لوله هایی از جنس مسی که به صورت مارپیچ تعبیه شده است تشکیل می‌شود. باعث می‌شود تا تبادل حرارت در سیستم به خوبی انجام شود. توسط فن نیز هوای سرد شده به محیط مورد نظر انتقال داده می‌شود.

در نظر داشته باشید که معمولاً توسط چیلر سرمای مورد نیاز دستگاه تامین می‌شود و آب درون کویل سرد خواهد شد و گرمای مورد نیاز درونی کویل ها نیز از طریق پکیج؛ موتورخانه ها و … تامین می‌شود. زمانی که این محصول شروع به فعالیت می‌کند توسط فن هوا معمولا از روی کویل ها عبور خواهد کرد و به داخل محیط انتقال داده می‌شود.

همانطور که ذکر شد این نوع سیستم تهویه مطبوع دارای دو نوع دو لوله و چهار لوله می‌باشد که یک لوله آن برای ورودی آب و لوله دیگران برای خروجی در نظر گرفته می‌شود.

انتخاب ظرفیت مناسب فن کویل

معمولاً ظرفیت فن کویل را با واحد فوت مکعب در دقیقه یعنی cfm اندازه گیری می‌کنند. بهتر است بدانید که ظرفیت دستگاه رابطه مستقیمی با بازدهی آن دارد. هرچه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد دستگاه نیز دارای بازدهی بالایی می‌باشد و راندمان آن افزایش پیدا می‌کند.

پارامترهایی که در انتخاب ظرفیت مناسب این محصول تاثیر گذار می‌باشند عبارتند از: جنس دیوارها، میزان آفتاب گیر بودن واحد، تعداد پنجره ها، میزان آب ورودی و … شما می‌توانید برای انتخاب ظرفیت مناسب از راهنمایی ها و مشاوره های کارشناسان تاسیسات دات کام بهره مند شوید.

مزایای استفاده از فن کویل

  1. یکی از مزایای بسیار مهم این محصول حذف کانال کشی می‌باشد که باعث می‌شود تا فضای مفید اشغال نگردد.
  2. کنترل دعوای اتاق به صورت کاملا جداگانه
  3. نصب راه اندازی آسان
  4. بی صدا
  5. بدون آلودگی صوتی
  6. هوای مطلوب
  7. حجم و ابعاد مناسب
  8. وزن کم

و…

که در کنار هم قرار گرفتن این مزیت ها و ویژگی ها باعث شده است تا این محصول از استقبال بالایی برخوردار شود. جهت اطلاع از قیمت دقیق این محصول و دیگر خدماتی که توسط گروه تاسیسات دات کام ارائه می‌گردد با کارشناسان تماس بگیرید.

قیمت فن کویل در آذربایجان غربی

همان طور که می‌دانید قیمت فروش این محصولات بر اساس پارامترهای مختلفی بسیار متفاوت و متغیر می‌باشد. برخی از این پارامترها عبارتند از: برند و مارک همچنین کیفیت شرکت سازنده، گارانتی و خدمات پس از فروش، میزان مصرف انرژی و نوع آن، راندمان و عملکرد دستگاه و … می‌باشد. تمامی این موارد با کیفیت بالا بوده و قیمت مناسبی داشته باشند برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران تاسیسات دات کام تماس بگیرید.

فن کویل در آذربایجان غربی

نکات مهم در هنگام خرید فن کویل در آذربایجان غربی

کارشناسان فروش تاسیسات دات کام بهترین راهنمایی ها را برای فن کویل ها در اختیار شما قرار می‌دهند. اما باید شما در هنگام انتخاب این محصول نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • مشخص کردن محل کانال کشی ها و دریچه ها
  • داشتن اطلاعات کافی درباره محل نصب و زیرساخت‌های محیط
  • متراژ محیط مورد نظر
  • شرایط اقلیمی

و…

فروش فن کویل در آذربایجان غربی

با توجه به کارایی چشمگیری که این محصول در مکان های مختلف دارند. شرکت ها و فروشگاه های مختلفی نسبت به فروش این دستگاه اقدام کرده‌اند که شما به راحتی می‌توانید برای تهیه این محصول اقدام نمایید. شرکت تخصصی تاسیسات دات‌کام برای رفاه و آسایش مشتریان با راه اندازی وب سایت تاسیسات دات کام سعی کرده است تا با فروش اینترنتی قدمی کوچک برای سلامتی مشتریان خود بردارد و در این شرایط کرونا راهی فروشگاه ها نشوند.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت تاسیسات این محصول را با کیفیت بالا و امکانات ویژه ای که در آن تعبیه شده است تهیه و استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که این مجموعه ارسال به سراسر کشور را نیز برای مشتریان و مصرف کنندگان خود در نظر گرفته است. شما در هر منطقه‌ای از ایران که باشید می‌توانید جهت سفارش این محصول اقدام نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”آیا فن کوئل ها دارای قابلیت شستشو می‌باشند؟” answer-0=”بله این محصولات مانند چیلر ها نیز دارای قابلیت شستشو می‎باشد و شما می‌توانید از مواد شیمیایی برای تمیز کردن آن استفاده کنید.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”چرا باید فن کویل را از سایت https://tasisat.com/ تهیه کنیم؟” answer-1=”مجموعه تاسیسات دات کام محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌دهد و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ایران نیز برای مشتریان در نظر دارد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”واحد ظرفیت فن کویل ها چیست؟” answer-2=”فوت مکعب در دقیقه cfm” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *