Search
Close this search box.

خرید فروش و قیمت کولر گازی در آذربایجان غربی

14-min

خرید فروش و قیمت کولر گازی در آذربایجان غربی

امروزه سیستم های تهویه مطبوع دارای گسترش بالایی می‌باشد که برندها و مارک های معتبر بسیاری اقدام به تولید این تجهیزات کرده اند. یکی از سیستم های تهویه مطبوع که از استقبال بالایی برخوردار شده است؛ کولر گازی می‌باشد. قصد داریم در ادامه این مطلب کولرگازی را مورد بررسی قرار دهیم تا در هنگام انتخاب و خرید این محصول بتوانید با آگاهی و اطلاعات کامل اقدام کرده و انتخاب درستی داشته باشید. با ما همراه باشید.

کولر گازی ها یکی از انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی می‌باشد که امروزه به خاطر تنوع بالا و مصرف انرژی کمتری که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. این محصول یکی از بهترین و پرکاربردترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی می‌باشد که مصرف کنندگان می‌توانند در فصل تابستان و فصل زمستان از آن استفاده خواهند کرد.

بهتر است بدانید که این محصول در تنوع بالایی توسط برندهای مختلفی تولید و روانه بازار شده اند که شما می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید. یکی از شرکت های معتبر که اقدام به فروش و عرضه این محصولات کرده است؛ شرکت تاسیسات دات کام می‌باشد. این شرکت ارسال به سراسر کشور را در نظر گرفته است و شما در هر نقطه‌ای از ایران که زندگی کنید می‌توانید این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید.

خرید فروش و قیمت کولر گازی در آذربایجان غربی

انواع کولر گازی

همانطور که ذکر شد این کولر گازی ها در هوای مختلفی طراحی و روانه بازار شده اند که برخی از مدل های این محصول عبارتند از:

کولر گازی پنجره ای یا یک تکه

این مدل دارای کندانسور می‌باشد که در بخش انتهای اتاق به سمت بیرون نصب شده و فن کندانسور نیز در پشت آن تعبیه شده است که هوا از طریق آن دمیده خواهد شد و به حذف گرما کمک می‌کند. البته در نظر داشته باشید که این محصول فاقد حالت گرمایشی و ریموت کنترل می‌باشد بنابراین از آن چندان استقبالی نمی‌شود.

کولر گازی دو تکه یا اسپلیت

این محصول معمولا از ۲ یونیت مجزا ساخته شده است که یونیت خارجی آن شامل کمپرسور و کندانسور می‌باشد که معمولاً در محیط خارج نصب خواهد شد. یونیت داخلی آن که قطعه اواپراتور بر روی آن تعبیه شده است نیز در داخل ساختمان نصب می‌شود که این دو یونیت به وسیله لوله مسی یا آلومینیومی به یکدیگر اتصال داده می‌شوند که این محصول دارای دستگاه کنترل از راه دور نیز می‌باشند.

کولر گازی پرتابل

کولر گازی های پرتابل یا قابل حمل معمولاً به گونه‌ای ساخته می‌شوند که شما می‌توانید به راحتی آن را جابه جا و حمل کنید که دارای قابلیت گرمایشی و سرمایشی می‌باشد و در ظرفیت های پایینی طراحی و روانه بازار شده اند. بهتر است بدانید که این مدل محصول دارای ریموت کنترل نیز می‌باشد و فاقد یونیت خاررجی می‌باشد که کندانسور و اواپراتور و … در یک جا نصب و تعبیه شده است و گرمایش توسط هیتر انجام خواهد شد.

کولر گازی ایستاده

این محصول دارای ۲ یونیت خارجی و داخلی می‌باشد که پنل داخلی آن معمولاً در داخل محیط نصب می‌شود و شما امکان جابه جایی و حمل و نقل این محصول را ندارید. بهتر است بدانید که این مدل معمولاً در دو نوع سه فاز و تکفاز یعنی معمولی و اینورتر دار طراحی و روانه بازار شده است که در ظرفیت‌های ۴۸۰۰۰ BTU طراحی شده و در بازار موجود می‌باشد.

کولر گازی کاستی یا سقفی

همانطور که از نام این محصول پیداست؛ درون سقف کاذب نصب می‌شود. البته برای تعمیرات و سرویس در دسترس می‌باشد و در ظرفیت های مناسبی تولید شده است. یکی از مزیت های این محصول این است که جنس بدنه آن معمولاً در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم می‌باشد.

کولر گازی کانالی

این مدل کولر گازی معمولاً به صورت کانالی می‌باشد و در درون سقف کاذب یک کانال وجود دارد که توسط آن دمای تمام محیط خنک و مطبوع خواهد شد.

کولر گازی چند شعبه یا مولتی وی

و…

موارد و عوامل موثر و قیمت کولر گازی در آذربایجان غربی

با توجه به نوسانات قیمت ها متأسفانه نمی‌توان قیمت ثابتی را برای این محصولات در نظر گرفت. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت دقیق کولر گازی ها با کارشناسان تاسیسات دات کام تماس بگیرید و از قیمت دقیق آن اطلاع پیدا کنید.

اما به صورت کلی می‌توان عواملی مانند برند و مارک این محصول و همچنین ظرفیت سرمایشی و گرمایشی آن و راندمان عملکرد محصول و .. را ذکر کرد که بر قیمت نهایی کولرگازی ها بسیار موثر می‌باشند. شما با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید محصول مناسبی را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید با کارشناسان در ارتباط باشید.

خرید فروش و قیمت کولر گازی در آذربایجان غربی

نکات مهم در انتخاب و خرید کولر گازی در آذربایجان غربی

عوامل و پارامترهای زیادی وجود دارند که شما باید در هنگام انتخاب و خرید این محصول مدنظر قرار دهید تا بتوانید انتخاب مناسب و درستی داشته باشید؛ متراژ محیط می‌باشد که در ظرفیت محصول بسیار موثر و تاثیرگذار می‌باشد.

همچنین عوامل دیگری مانند ظرفیت محصول نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در نظر داشته باشید که امروزه معمولاً اکثر افراد به خاطر شرایط وجود کرونا تمایل دارند تا به صورت آنلاین نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام نمایند.

به همین خاطر شرکت تاسیسات دات کام سعی کرده است تا با سفارش آنلاین در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان باشد و همچنین برای تمامی ایرانیان عزیز ارسال به سراسر ایران را نیز در نظر دارد. شما می‌توانید از این خدمات بهره مند شوید کافیست به سایت تاسیسات مراجعه نمایید.

فروش کولر گازی در آذربایجان غربی

شرکت تخصصی تاسیسات دات کام یکی از شرکت های معتبر و با سابقه درخشان می‌باشد که نسبت به فروش سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی با برند های مختلفی اقدام کرده است و محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌کند. شما به راحتی می‌توانید از آن بهره مند شوید. جهت تهیه این محصول به سایت تاسیسات دات کام مراجعه کنید و در هر نقطه از ایران که باشید می‌توانید این محصول را به صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”آیا کولر گازی های اینورتر دار مناسب هستند یا کولر گازی های بدون اینورتر؟” answer-0=”کولر گازی هایی که دارای قابلیت اینورتر هستند معمولاً مصرف انرژی کمتری دارند و همچنین عملکرد پکیج های اینورتر دار نیز بسیار مناسب تر و بهتر می‌باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”چگونه می‌توان برند مناسب کولر گازی را تهیه و انتخاب کرد؟” answer-1=”شما می‌توانید با مراجعه به سایت https://tasisat.com/ انواع کولرگازی ها را مشاهده و نسبت به تهیه آن اقدام نماید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”کولر گازی های ایستاده در چه ظرفیت های تولید و طراحی می‌شود؟” answer-2=”این کولر گازی ها در ظرفیت های بالای ۴۸ هزار BTU طراحی و تولید می‌شود.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *