Search
Close this search box.

خرید فروش و قیمت کولر گازی در اردبیل

خرید فروش و قیمت کولر گازی در اردبیل

خرید فروش و قیمت کولر گازی در اردبیل

یکی از سیستم های برودتی که برای تهویه مطبوع مورد استفاده از می‌گیرد؛ کولر گازی ها می‌باشد که امروزه اکثر افراد با این محصول آشنا هستند و از آن استفاده خواهند کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم کولرگازی را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کولر گازی ها یکی از تجهیزاتی می‌باشد که همه در اوایل فصل تابستان که هوا بسیار گرم می‌باشد به سراغ آن می‌روند و سعی دارند تا از مدل مناسب و کارآمدی استفاده کنند تا از هوای دلچسب محیط بهره مند شوند. بهتر است بدانید که این کولرگازی ها معمولاً دارای دو یونیت داخلی و خارجی می‌باشند که در این یونیت ها کندانسور و کمپرسور تعبیه شده است. این محصول در تنوع بالایی در بازار موجود می‌باشند که شما با توجه به کاربرد مورد نظر خود می‌توانید از نوع مناسب با آن استفاده نمایید.

 

خرید فروش و قیمت کولر گازی در اردبیل

انواع کولر گازی

  • کولر گازی پنجره ای
  • کولر گازی پرتابل
  • کولر گازی ایستاده
  • کولر گازی سقفی
  • کولر گازی چند تکه یا مولتی پنل

انواع کولرگازی ها را برای شما بازدیدکنندگان گرامی کردیم. می‌توانید جهت خرید به صورت آنلاین از طریق سایت تاسیسات دات کام قدام نمایید. این مجموعه برای مصرف کنندگان و مشتریان ارسال به سراسر کشور را در نظر دارد. در نظر توجه داشته باشید که شما می‌توانید این محصولات را در تنوع بالایی خریداری نمایید چرا که برندهای مختلفی هستند که اقدام به طراحی و تولید کولر گازی ها کرده اند.

عملکرد کمپرسور در کولر گازی

یکی از قطعات اصلی که در کولر گازی ها برای تراکم مایع مبرد در سیستم تبرید مکانیکی به کار می‌رود، کمپرسور می‌باشد که برای افزایش فشار گاز مبرد درون محفظه توسط فشرده سازی و کاهش حجم آن انجام خواهد شد. زمانی که شما قصد دارید تا کولر‌گازی مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید حتما به نوع و قدرت کمپرسور توجه داشته باشید.

کمپرسوری که در این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ معمولاً از نظر تعداد سیلندر به دو نوع تک سیلندر و دو سیلندر و از نظر روشی تراکم به رفت و برگشتی، دورانی، گریز از مرکز و … تقسیم بندی می‌شوند. در کولر گازی ها معمولا کمپرسور های روتاری و پیستونی و اسکرول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قدرت خنک کنندگی در کمپرسور روتاری بسیار بالا می‌باشد که در مناطق معتدل و مرطوب بسیار مناسب است. در مناطق گرمسیری نیز بهتر است که شما از کولر گازی که در آن از کمپرسور پیستونی استفاده شده است استفاده نمایید. در مناطق معتدل نوع اسکرال آن بسیار عالی خواهد بود.

یکی از عوامل بسیار مهم در کاربرد کمپرسور ظرفیت هوادهی دستگاه است. به صورت کلی می‌توان گفت در مدل های کولر گازی دیواری معمولا از کمپرسور روتاری و در مدل های ساده از کمپرسور اسکرول در مدل های پنجره ای و دیواری با ظرفیت‌های بسیار بالا نیز از نوع پیستونی استفاده می‌کنند.

کاربرد کولر گازی ها

این محصول دارای کاربردهای فراوانی می‌باشد که امروزه بیشتر در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، بیمارستان ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قابلیت های کولر گازی

  • دارای سنسور فشار و تنظیم دما
  • برخورداری از فیلتر تصفیه هوا
  • رطوبت زدایی بالا
  • ابعاد مناسب
  • وزن کم
  • مصرف انرژی کم

و …

که شما می‌توانید کولر گازی را با قابلیت ها و امکانات ویژه‌ای از طریق سایت https://tasisat.com/ به راحتی خریداری و استفاده نمایید. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که این مجموعه ارسال به سراسر ایران را برای مشتریان در نظر دارد تا همه در هر منطقه ای که زندگی می‌کنند می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

موارد موثر بر قیمت کولر گازی در اردبیل

یکی از شاخصه های بسیار مهم که همه افراد در هنگام خرید به آن توجه می‌کنند؛ قیمت محصول می‌باشد. مجموعه تاسیسات دات کام همواره سعی می‌کند تا دستگاه های با کیفیت بالا و برندهای معتبر را با قیمت بسیار مناسب عرضه و روانه بازار کند تا باعث جلب رضایت خاطر مشتریان شود.

اما به صورت کلی می‌توان گفت عواملی مانند ظرفیت و راندمان عملکرد محصول و همچنین کیفیت ساخت و … بر قیمت نهایی کولرگازی ها بسیار موثر می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت دقیق محصول با کارشناسان تاسیسات دات کام در تماس باشید.

خرید فروش و قیمت کولر گازی در اردبیل

نکات مهم در هنگام خرید کولر گازی در اردبیل

زمانی که شما برای خرید کولر گازی اقدام می‌کنید باید مواردی را در نظر بگیرید تا بتوانید نوع مناسب آن را تهیه و خریداری نمایید. یکی از این موارد، متراژ محیط شما می‌باشد که شما برای به دست آوردن ظرفیت مورد نظر باید متراژ محیط را در نظر بگیرد.

با توجه به شرایط ایجاد شده مانند ویروس خطرناک کرونا و همچنین ترافیک سنگین و … بهتر است سعی کنید بدون مراجعه به فروشگاه ها محصول مورد نظر را تهیه و خریداری نمایید. یکی از شرکت های معتبر که فروش اینترنتی برای مشتریان در نظر دارد شرکت تاسیسات دات کام می‌باشد که شما با خیالی آسوده می‌توانید از طریق سایت تاسیسات نسبت به خرید و تهیه محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.

در نظر داشته باشید که شما باید قبل از خرید تمامی مدل های کولر گازی ها را با یکدیگر مقایسه کرده و امکانات و ویژگی هایی که دارند را مطالعه کنید تا بتوانید با توجه به کاربرد مورد نظر خود محصول مناسبی را انتخاب و خریداری کنید. به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً قبل از خرید با کارشناسان و مشاوران تاسیسات دات کام تماس بگیرید تا از راهنمایی ها و مشاوره های لازم بهره مند شوید.

فروش کولر گازی در اردبیل

کولر گازی ها تنوع بالایی دارند و فروشگاه‌های فراوانی نیز نسبت به فروش این محصول ها اقدام کرده اند که شما باید حتما قبل از خرید این محصول نسبت به سابقه شرکت مورد نظر بررسی کنید تا بتوانید محصول مناسبی را تهیه و خریداری نمایید. البته در نظر داشته باشید که بهترین راه حل این است که شما به سایت تاسیسات مراجعه کنید و کولر گازی مناسبی را تهیه و خریداری نمایید.

مزیت دیگری که خرید از سایت تاسیسات برای مشتریان به همراه دارد این است که شما ما در هر منطقه ایران که زندگی کنید می‌توانید به راحتی نسبت به خرید و تهیه محصول اقدام نمایید. چراکه شرکت تاسیسات دات کام برای مشتریان ارسال به سراسر کشور را در نظر دارد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”واحد ظرفیت کولر گازی ها چیست؟” answer-0=”Btu/h” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”چگونه می‌توان نسبت به خرید کولر گازی با ظرفیت مناسب اقدام کرد؟” answer-1=”شما می‌توانید با مراجعه به سایت https://tasisat.com/ نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید. در صورت نیاز به مشاوره نیز با کارشناسان تاسیسات دات کام تماس بگیرید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”برای مناطق معتدل و مرطوب چه نوع کولر گازی باید استفاده کرد؟” answer-2=”سعی کنید در این مناطق از کولر گازی استفاده کنید که در آن از کمپرسور نوع روتاری استفاده شده باشد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *