Search
Close this search box.

فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000

فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000 دارای ظرفیت آبدهی ۳۹ متر مکعب در ساعت است. قطر این محصول ۱۰۰ سانتی متر بوده و از جنس فایبرگلاس ساخته شده است. برای استخرهای روزباز تا ۱۶۰ متر مکعب و استخرهای سرپوشیده تا ۲۰۰ متر مکعب مناسب است. سازنده این محصول کشور چین است که آن را تحت لیسانس استرالیا طراحی و تولید می کند.

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000

فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000 یکی از تجهیزات مهم استخر است که در استخرهای خصوصی و عمومی کاربرد دارد. این محصول پرقدرت و با کیفیت بوده و ذرات معلق و ناخالصی های داخل آب استخر را حذف می کند. از این رو با استفاده از آن آب استخر تمیز شده و کیفیت آن بالا می رود. این موضوع سبب رضایت بیشتر شناگران شده است.

در طراحی این محصول از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. این فیلتر شنی یک شیر چند حالته دارد که منجر به بهبود عملکرد دستگاه می شود. همچنین این وسیله دارای گیج فشار بوده که فشار مخزن فیلتر از طریق آن بررسی می شود. درب این فیلتر شفاف بوده و سطح آب داخل آن را می توان راحت بررسی کرد.

فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000

جنس بدنه فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000

بدنه فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000 به صورت یکپارچه بوده و از جنس فایبرگلاس ساخته می شود. تولید آن با فناوری سیم پیچی فیلامنت فایبرگلاس کامپیوتری انجام شده است. استحکام مکانیکی این وسیله بالا بوده و تحمل فشار بالایی را دارد. همچنین در برابر مواد خورنده و شیمیایی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد.

بدنه این محصول در برابر اشعه نور خورشید مقاوم بوده و قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف را دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان با مقاومت بدنه آن در برابر خوردگی، سایش، ضربه اشاره کرد.

اجزای فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000

فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000 از اجزای زیر تشکیل شده است:

بدنه فیلتر: اولین بخش و جزء اصلی فیلتر بدنه آن است که وظیفه جذب و حذف آلاینده‌ ها را برعهده دارد. این بدنه از جنس فایبرگلاس بوده و بسیار مقاوم و مستحکم است.

محفظه نگهدارنده: این محفظه که ساختار آن از پلاستیک است سبب حفظ ساختار فیلتر در حین کار می شود.

لوله ‌ها و اتصالات فیلتر: لوله و اتصالات از دیگر اجزای مهم این وسیله هستند که عمل جابجایی آب به داخل و خارج از دستگاه فیلتر کارتریجی را انجام می دهند. آب آلوده پس از ورود به دستگاه و تصفیه شدن مجدد از طریقه لوله خروجی به استخر بازمی گردد.

هسته: این قطعه به عنوان قسمت مرکزی و اصلی دستگاه بوده و وظیفه محافظت از سطح فیلتر را برعهده دارد.

واشر: این وسیله که میان فیلتر شنی ایمکس و محفظه آن قرار دارد کار مهر و موم این دو را انجام داده و مانع عبور مایع از فیلتر می گردد.

رسانه فیلتر: رسانه فیلتر عمل حذف آلاینده‌ها و ذرات معلق ریز و درشت در فیلتر کارتریجی را بر عهده رسانه فیلتر دارد. به همین دلیل جزو قطعات مهم و کاربردی فیلتر کارتریجی محسوب می‌ شود. از موادی نظیر پلی استر، کاغذ، کربن فعال و… برای ساخت رسانه فیلتر استفاده می شود.

مزایای فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000

فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000 دارای مزیت هایی است. در زیر به این مزایا اشاره می شود:

استفاده گسترده از انواع مختلف فیلترهای کارتریج: اولین و تقریبا مهم ترین مزیت این فیلترها گستردگی کاربردشان است. با توجه به ساختار داخلی این دستگاه قادر به بهبود فرآیند فیلتراسیون بوده و می‌تواند ذرات و آلاینده ‌های کوچک ‌تر را به خوبی حذف کنند. اکثر فیلترهای کارتریجی قابلیت حذف مواد شیمیایی، عناصر سنگین و بوی نامطبوع را دارا هستند و باعث بهبود کیفیت آب می‌ شوند.

حفاظت از سایر تجهیزات سیستم تصفیه آب: دیگر ویژگی بارز این فیلترها حفاظت از سایر قطعات سیستم است که بر عمر دستگاه می افزاید. این فیلترها با حذف ذرات معلق و آلودگی ‌ها از آب، از پمپ ‌ها و سایر تجهیزات سیستم تصفیه آب محافظت می ‌کنند.

کاهش مصرف انرژی: این امر در سیستم‌ های تصفیه آب بسیار حائز اهمیت است. با به کار گرفتن فیلترهای کارتریجی می ‌توان از فشار پمپ کاسته و در نتیجه شاهد کاهش مصرف انرژی باشید.

بدنه مقاوم: دیگر ویژگی منحصر به فرد این محصول جنس بدنه مقاوم و با کیفیت آن است.

ابعاد کوچک‌: ابعاد این دستگاه کوچک بوده و فضای کمتری را اشتغال می کند. از این رو برای فضاهایی کوچک گزینه بسیار مناسبی است.

مقاومت بالا در برابر نور خورشید: این فیلترها از مقاومت نسبتا بالایی در برابر خورشید برخوردار هستند. به طوری که قادرند ساعت‌ها زیر نور خورشید عمل تصفیه آب را انجام دهند، بدون آنکه در عملکردشان اختلالی وارد شود. از همین روی این فیلترها برای استخرهای روباز گزینه بسیار مناسبی هستند.

تعویض آسان فیلتر: از دیگر مزیت‌های این نوع فیلتر تعویض راحت و آسان آن است.  این امر در کاهش هزینه تعمیر نیز نقشی بسزا دارد. قیمت مناسب، صدای بسیار کم، نصب و استفاده آسان، تصفیه بهتر آب، قابلیت بازیافت، عمر مفید و… از دیگر مزایای این دستگاه هستند.

عملکرد فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000

روش کار فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V بدین شکل است که بخش خارجی آن ذرات درشت را جذب کرده و بخش داخلی ذراتی با ابعاد ریزتر را جذب می کنند. این امر افزایش تراکم فیلتر از سطح بیرونی به داخلی را نشان می ‌دهد. فیلتر کارتریجی قادر به حذب ذراتی تا حد ۱۰ میکرون است.

در این فیلترها آب استخر از طریق پمپ وارد لوله فیلتر می‌ شود، سپس تا زمانی که آب عبور کند به آن فشار داده می ‌شود تا ذرات معلق به کارتریج که از جنس پارچه است، جذب شوند. پس از عبور از این مرحله آب تصفیه و شفاف شده از طریق لوله خروجی مجدد به استخر بازمی ‌گردد. کثیفی بیش از حد فیلتر مانع از عملکرد درست آن می شود پس باید نصب به تمیز کردن و یا تعویض به موقع آن اقدام شود.

نصب فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000

در زمان نصب فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000 پیش از هرچیز باید به نکاتی چون محل نصب، فیلتر با ظرفیت مناسب، نحوه مراقب از فیلتر، اتصالات، کیفیت قطعات و مواردی از این دست توجه نمود. برای نصب فیلتر کارتریجی باید طبق مراحل زیر عمل کرد:

  • به عنوان اولین قدم در نصب فیلتر کارتریجی باید لوازم و تجهیزات مورد نیاز و همچنین قطعات فیلتر را آماده سازی کرد. در زمان خارج کردن قطعات از بسته‌بندی توجه کنید که تمامی قطعات سالم باشند.
  • تخلیه استخر مرحله بعدی است که باید انجام شود. در این مرحله استخر را به طور کامل خالی نموده و هر گونه گرد و غبار را از دیواره‌ها و کف استخر پاک نمایید.
  • پس از این مرحله نوبت به جایگذاری فیلتر می‌رسد که باید در محلی مناسب با فاصله اصولی از سطح آب و پمپ قرار گیرد.
  • بعد از آن که از مناسب بودن محل نصب فیلتر اطمینان حاصل کردید، نوبت به نصب اتصالات و لوله ‌ها می ‌رسد که باید دقیق و صحیح نصب شود تا مانع از نشت آب شود. نشت آب علاوه بر اختلال در عملکرد سایر قطعات، راندمان دستگاه را کاهش داده و مصرف انرژی را افزایش می‌ دهد.
  • چنانچه مراحل فوق را به درستی و با موفقیت انجام دادید، حال نوبت به آب دادن می‌ شود. استخر را پر از آب کنید و دستگاه تصفیه را روشن کنید تا عملکرد دستگاه را بررسی کنید.
  • بعد از آن میزان تمیزی آب استخر را بررسی کنید. چنانچه کیفیت آب بالا رفته و شاهد خروج آب شفاف هستید، بیانگر آن است که عمل تصفیه به خوبی انجام شده که این به معنای انجام مراحل نصب به شکل درست است. ولی اگر پس از انجام مراحل دستگاه روشن نشود و یا آب کدر باشد، باید مراحل را مجدد انجام داده و یا از تعمیرکار مربوطه کمک بگیرید.

نگهداری فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000

نگهداری فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000

فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000 برای داشتن عمر مفید نیاز به شستشو و نگهداری درست و اصولی دارد. فشار موجود در آب از جمله پارامترهای مهم در تعیین زمان شستشوی فیلتر است. ولی به طور معمول فیلتر را باید دو بار در سال تمیز کرد که بسته به سایز فیلتر متغیر است.

  • در قدم اول چنانچه آب استخر کدر شده و فیلتر به درستی کار نکند باید کارتریج را تعویض کنید. همچنین تمیز کردن منظم این قطعه باعث افزایش عمر و دوام آن می‌ شود. برای تمیز کردن این فیلتر از یک شلنگ با فشار آب بالا استفاده کنید. اگر فیلتر بسیار کثیف است، می ‌توانید از مسواک نرم یا پارچه مرطوب برای پاکسازی استفاده کنید.
  • در قدم بعدی فشار آب خروجی فیلتر را بررسی نمایید. در صورت ماهش فشار آب باید نسب به تعویض فیلتر اقدام نمود.
  • در گام بعدی نوبت تعویض و یا تمیز کردن سایر قطعات چون یاخته ‌ها، پمپ، لوله‌ ها و…. است؛ زیرا چشم پوشی از این کار هم عملکرد دستگاه مختل کرده و هم به سرعت از عمر دستگاه می کاهد.
  • پس از انجام امور فوق برای جلوگیری از یخ زدگی فیلتر کارتریجی در فصل زمستان یا هنگام عدم استفاده از استخر باید فیلتر را خارج کنید. آن را در محل خشک نگهداری کرده تا از آسیب و یخ زدگی آن جلوگیری شود.
  • همچنین استفاده از عایق و پوشش فیلتر کارتریجی برای حفاظت از فیلتر توصیه می ‌شود. بهتر است از عایق و پوشش‌ های مناسب استفاده کنید تا از آسیب دیدن فیلتر جلوگیری کنید.
  • یکی دیگر از مسائل مهم در نگهداری فیلتر کارتریجی بررسی و تنظیم فشار آن است. در صورت افزایش فشار فیلتر، باید آن را تعویض یا تمیز کرد.

قیمت فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000

برای اطلاع از قیمت فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000 با کارشناسان مجموعه تاسیسات دات کام درتماس باشید. در این زمینه مواردی نظیر کیفیت، مدل فیلتر، شرکت سازنده، نوسانات ارز و … موثر هستند. مشتریان می توانند با توجه به بودجه ای که دارند، به کمک کارشناسان یک محصول مناسب و به صرفه انتخاب نمایند.

خرید فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000

برای خرید فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000 باید حتما حجم استخر را درنظر گرفت.‌ این کار تخصصی بوده و کارشناسان فروش تاسیسات دات کام به شما کمک خواهند کرد. با بررسی شرایط یک فیلتر مناسب و کارآمد انتخاب کرده و شاهد بازدهی بالای آن باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

مدل دستگاه

کشور صاحب برند

کشور سازنده

موقعیت فیلتر شنی

زمینی

Brand

ایمکس ( EMAUX )

سری دستگاه فیلتر شنی

FILTER V SERIES

قطر فیلتر شنی cm

1000

میزان آبدهی فیلتر شنی m3/h

39

سطح فیلتراسیون فیلتر شنی M2

0.79

ارتفاع فیلتر شنی cm

1400

کانکشن ورودی فیلتر شنی INCH

کانکشن خروجی فیلتر شنی

2.0

وزن سیلیس مورد نیاز فیلتر شنی KG

620

حداکثر دبی فیلتر شنی

171.7

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلتر کارتریجی استخر ایمکس EMAUX مدل V1000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *