Search
Close this search box.

اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R

اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R ساخته شده در طول ۳۱۰ میلی متر، عمق ۵۶۱ میلی متر و ارتفاع کلی ۲۱۶ میلی متر است. رنگ این محصول سفید بوده و اتصالات به کار رفته در آن ۶۳ اینچ است. جنس این اسکیمر از ABS بوده و در انواع استخرهای خصوصی و عمومی می توان از آن استفاده کرد.

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R

اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R وسیله ای است که برای جمع آوردگی ذرات، آلودگی ها، حشرات، برگ ها و … در انواع استخرها مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله در دور کاسه استخر نصب شده و به وسیله سبد بزرگی که دارد، زباله ها را جمع آوری می کند. این وسیله مجهز به رینگ اضافه بوده که از طریق آن می توان حجم اسکیمر را به دلخواه زیاد کرد. کشور چین این محصول را تحت لیسانس استرالیا تولید و روانه بازار کرده است.

این محصول در کشورهای مختلف موجود بوده و به دلیل کیفیت بالایی که دارد، بسیار پر کاربرد است. استفاده از این اسکیمر و گریل استخر برای لوله کشی ۱.۵ و ۲ اینچی مناسب است. به طور کلی نقش این وسیله جداسازی ضایعات درشت از آب استخر است. برای آنکه مسیر آب دچار انسداد نشود، باید روزانه سبد اسکیمر بررسی و تمیز شود. مواد به کار رفته در آن با کیفیت بوده و دارای استانداردهای جهانی است.

اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R

بدنه اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R

بدنه اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R ساخته شده از مواد با کیفیت است. بدنه این محصول که به صورت یکپارچه بوده و از ABS که نوعی پلیمر است، برای ساخت آن استفاده شده است. این محصول با مواد مقاوم در برابر UV ساخته شده است.

بالاترین قدرت و دوام بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد. همچنین مقاومت کششی خوبی داشته و به دلیل سختی زیاد در شرایط سخت تحمل خوبی از خود نشان می دهد. از دیگر ویژگی های بدنه این محصول می توان به مقاومت آن در برابر اسیدهای رقیق و قلیایی اشاره کرد.

محل مناسب نصب اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R

محل قرار گرفتن و نصب اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R به مدل استخر بستگی دارد. اگر یک اسکیمر استخر در استخر نصب شده باشد، احتمالا یک شکاف مستطیلی در دیواره استخر وجود دارد.‌ جای مناسب برای این دستگاه به اندازه استخر و نوع سیستم فیلتراسیون بستگی دارد و هیچ باید و یا قانون سختی در رابطه با آن وجود ندارد.

بدون درنظر گرفتن طراحی استخر باید گفت تمام اسکیمرها در کنار استخر نصب می شوند. ولی بسته به نوع استخر نحوه قرار گرفتن آن ها متفاوت است. به طور مثال در استخرهای درون زمین باید اسکیمر را به جت برگشتی وصل کرد. برای استخرهای بالای زمین نیز باید برای نصب دستگاه سوراخی ایجاد شود‌. برای اطمینان از کارکرد درست اسکیمر باید بالای کلاه یا دهانه شناور آن حداقل ۲ اینچ از خط آب بالاتر باشد. طبق استاندارد باید ۵۰ درصد اسکیمر در زیر آب قرار گرفته و غوطه ور شود.

نکات مهم درباره نگهداری از اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R

نگهداری از اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R یکی از موارد مهمی است که اهمیت زیادی دارد. نگهداری درست از این محصول شامل رعایت موارد زیر است:

سبد اسکیمر را به طور مرتب خالی و تمیز کنید؛ زیرا در بهبود عملکرد آن موثر است. سطح آب استخر را حفظ کنید.‌ سرریز، درپوش و سبد را مرتبا بررسی کرده تا در صورت بروز مشکل زود متوجه آن شوید. برای جمع کردن زباله های بزرگ از یک توری کفگیر به صورت روزانه استفاده شود. با رعایت این نکات علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه می توان طول عمر آن را نیز افزایش داد.

طرز کار اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R

نحوه عملکرد اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R به این صورت است که اول باید آب از سطح استخر مکش شود. پمپ را روشن کرده تا سرریز شناور دستگاه به صورت مایل قرار گیرد. در این صورت آب و مواد معلقی که در آب موجود هستند، به طرف داخل مکش می روند. سپس سبد اسکیمر آشغال ها، برگ ها، آلودگی ها و هر نوع ماده معلق در آب را جمع کرده و جلوی ورود آن به داخل لوله را می گیرد.‌

در گام بعدی آب استخر که آلوده است، توسط اسکیمر استخر ایمکس به سیستم تصفیه انتقال داده می شود. پس از آن آب از فیلتر عبور کرده و تصفیه و پاکسازی می شود. در نهایت آب تصفیه و تمیز شده دوباره به استخر برمی گردد.

گارانتی اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R

اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است. به واسطه دارا بودن گارانتی این محصول معتبر شناخته شده و مشتریان با اطمینان بیشتری برای تهیه آن اقدام می کنند. گارانتی یا ضمانتنامه برگه ای است که همراه محصول به خریدار داده می شود. طی مدت زمانی که اعتبار دارد، در صورت نیاز به تعمیر نمایندگی مربوطه عهده دار آن است‌.

قیمت اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R

قیمت اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R

برای اطلاع از قیمت به روز اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R می توانید با کارشناسان فروش تاسیسات دات کام تماس باشید. ناگفته نماند که هزینه این محصول تحت تاثیر مواردی از جمله کیفیت، شرکت سازنده، ویژگی ها و … قرار دارد. این مجموعه محصولات به صرفه ای را ارائه می دهد که رضایت کاربران را جلب می کند.

خرید اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R

برای خرید اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R مشاوران خبره تاسیسات دات کام آماده ارائه خدمات رایگان به شما هستند. تمام نکاتی را که باید در این زمینه رعایت شود، را متخصصین ما بررسی کرده و بسته به شرایط شما بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد می دهند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

مدل دستگاه

کشور سازنده

کشور صاحب برند

Brand

ایمکس ( EMAUX )

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکیمر اکستنشن استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0050-R”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *