Search
Close this search box.

ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2207

ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2207 از جنس abs با مقاومت بالا تولید و عرضه شده است. سایز اتصالات این محصول یک اینچ است. جهت استفاده در انواع استخرهای بتنی گزینه بسیار مناسبی می ‌باشد. این محصول دارای افت فشار بسیار کمتر از نازل ‌های جت می ‌باشد.

کد محصول EM 2207 دسته بندی ,

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2207

ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2207 از تجهیزات مورد نیاز استخرها و دیگر محیط‌ های مشابه است. کمپانی ایمکس در ساخت این محصول از متریال و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده کرده است. این محصول بسیار کاربردی و زیبا است. وظیفه اصلی این ورودی آب استخر این است که مانع ورود آب ‌های زیرزمینی به درون استخر شود و همچنین آب تمیز و تصفیه شده را به استخر بر می‌گرداند.

ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2207

مشخصات فنی ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2207

زمانی که می‌ خواهید ورودی آب استخری ایمکس را تهیه کنید، حتماً مشخصات فنی آن را بررسی کنید. این تجهیزات تنها در صورتی عملکرد مناسبی دارند که با توجه به نوع استخر محصول مناسبی را انتخاب نمایید، در غیر این صورت به خوبی عمل نمی ‌کنند. مهم ترین مشخصات فنی ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2207 عبارتند از:

  • سازنده: ایمکس (Emaux)
  • مدل: EM2210
  • سایز اتصالات (inch): 1
  • قطر (inch): 2.36
  • کاربرد: استخر بتنی

قیمت ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2207

زمانی که می ‌خواهید محصولی را تهیه کنید، حتماً از چند فروشگاه معتبر استعلام قیمت بگیرید. امروزه متاسفانه با توجه به نوسانات ارز و دلار برای هیچ محصولی نمی ‌توان هزینه ثابتی را در نظر گرفت. علاوه بر نوسانات ارز و دلار، کیفیت ساخت نیز بسیار تاثیر دارد؛ یعنی هرچه کیفیت ساخت محصول بالاتر باشد، بدون شک باید برای آن هزینه بیشتری را در نظر بگیرید.

سایز اتصالات، قطر ورودی آب استخر، مدل لوازم جانبی استخر و … از دیگر فاکتورهای موثر بر ارزش اقتصادی این محصولات است. شما کاربران عزیز برای مشاهده قیمت ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2207 می‌ توانید به وب سایت تاسیسات دات کام مراجعه کرده و یا با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

مجموعه تخصصی تاسیسات دات کام همواره در تلاش است محصولاتی را عرضه کند که توسط برترین برندها و با کیفیت بالا ساخته شده باشند، همچنین دارای قیمت اقتصادی و به صرفه نیز باشند.

خرید ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2207

خرید ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2207

برای خرید ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2207 نیازی نیست که به صورت حضوری به فروشگاه‌ ها مراجعه کنید. مراجعه حضوری علاوه بر اینکه باید ترافیک سنگین را تحمل کنید، امکان دارد دچار محدودیت انتخاب نیز باشید. اما در فروشگاه آنلاین تاسیسات دات کام شما عزیزان محدودیت انتخاب نداشته و با توجه به کاربرد مد نظر خود می ‌توانید محصول مناسبی را انتخاب کنید. کارشناسان این مجموعه نیز شما خریداران گرامی را در انتخاب بهتر یاری می ‌کنند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

Brand

ایمکس ( EMAUX )

کشور صاحب برند

کشور سازنده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2207”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *