Search
Close this search box.

ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2210

ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2210 از جنس ای بی اس یا پی ‌وی ‌سی تولید و ساخته شده است. این محصول برای استفاده در استخرهای بتنی بسیار مناسب بوده و سایز اتصالات نیز یک اینچ است. طراحی کاربردی و زیبای این محصول باعث محبوبیت بالای آن در بین مصرف کنندگان شده است.

کد محصول EM 2210 دسته بندی ,

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2210

در استخرها و محیط‌ های مشابه از تجهیزات و وسایل مختلفی استفاده می‌ شود. وجود برخی از این تجهیزات بسیار ضروری و اهمیت دارد. ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2210 وظیفه اصلی جلوگیری از ورود آب‌ های زیرزمینی به استخر را بر عهده دارد و همچنین آب تصفیه شده و تمیز را به استخر هدایت خواهد کرد.

این محصول از جنس پی ‌وی ‌سی یا abs تولید شده است که در انواع استخرهای بتنی می ‌توانید آن را نصب کنید. سایز اتصالات این محصول یک اینچ است. کمپانی ایمکس یکی از برترین کمپانی ‌های تولید کننده لوازم و تجهیزات مورد نیاز استخرها است.

ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2210

مشخصات ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2210

ورودی آب استخر از تجهیزات ضروری برای استفاده در استخر و دیگر محیط‌ های مشابه است. این محصول از جنس پی ‌وی ‌سی و یا abs با دوام تولید شده است که در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم می ‌باشد. طراحی کاربردی از دیگر ویژگی ‌های آن است که نباید از آن چشم پوشی کنید. در انواع استخرهای بتنی همچون استخرهای خانگی و عمومی این ورودی آب استخر قابلیت استفاده را دارد.

طول عمر طولانی به خاطر کیفیت بالای متریال مورد استفاده در ساخت این تجهیزات مهم ‌ترین ویژگی ‌های آن محسوب می‌ شود. لازم به ذکر است که این محصول از سایز اتصالات یک اینچ برخوردار است. گارانتی و خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی ‌های مهم است که نباید آن را فراموش کنید.

قیمت ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2210

هر محصولی که می ‌خواهید تهیه کنید، حتماً برای انتخاب بهتر فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. قیمت ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2210 به کیفیت ساخت، دبی عبوری، نوسانات ارز و دلار، جنس بدنه، سایز اتصالات و … بستگی دارد.

شما خریداران و کاربران گرامی برای بررسی این محصول از نظر اقتصادی می ‌توانید به وب سایت تاسیسات دات کام مراجعه کرده و یا با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید. تمامی لوازم جانبی های استخر که توسط این مجموعه عرضه می ‌شوند، دارای ضمانت اصالت کالا بوده و همچنین با قیمتی اقتصادی عرضه می ‌شود.

خرید ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2210

برای تهیه تجهیزات مورد نیاز استخرها سعی کنید از فروشگاه‌ های معتبری همچون تاسیسات دات کام اقدام کنید. فروشگاه‌ های معتبر همواره سعی می ‌کنند تا محصولات با کیفیتی را عرضه کنند که اعتماد مشتریان را جلب نمایند و حاضر نیستند اعتماد مشتریان خود را از دست بدهند. برای انتخاب بهتر ورودی آب استخر حتماً دبی آن را با توجه به نوع استخر و مساحت آن انتخاب کنید.

در این صورت عملکرد و کارایی بهتری خواهد داشت. شما خریداران گرامی به صورت آنلاین و اینترنتی می‌ توانید از سراسر ایران این محصولات را تهیه کرده و در کاربرد مد نظر خود از آن بهره‌مند شوید. کارشناسان تاسیسات دات کام نیز همواره سعی می ‌کنند تا با ارائه مشاوره و راهنمایی ‌های لازم شما عزیزان را در انتخاب بهتر یاری کنند.

گارانتی ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2210

گارانتی ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2210

گارانتی مهم ‌ترین فاکتوری است که باید در زمان تهیه هر محصولی آن را بررسی کنید. ورودی آب استخر نیز از این قاعده مستثنا نیست. برند ایمکس این محصول را با کیفیت بالا وانه بازار کرده است؛ به همین دلیل دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می ‌باشد.

تا زمانی که این محصول گارانتی و خدمات پس از فروش دارد، هرگونه مشکلی که داشته باشد، می ‌توانید به نمایندگی ‌های این برند مراجعه کرده و برای برطرف کردن آن اقدام کنید. البته ناگفته نماند که گارانتی این محصول به شرط عدم تغییر شرایط فیزیکی آن است.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

Brand

ایمکس ( EMAUX )

کشور صاحب برند

کشور سازنده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ورودی آب استخر ایمکس EMAUX مدل EM 2210”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *