Search
Close this search box.

تقسیم کننده هوای جکوزی ایمکس EMAUX مدل EM 1865

تقسیم کننده هوای جکوزی ایمکس EMAUX مدل EM 1865 از محصولات پرفروش تولید شده توسط کمپانی ایمکس است. این محصول از جنس پلاستیک فشرده abs با مقاومت بالا تولید و روانه بازار شده است. این تقسیم کننده هوای جکوزی دارای ۸ عدد خروجی می ‌باشد که سایز خروجی ۱۱ میلی ‌متر است.

کد محصول EM 1865 دسته بندی

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

تقسیم کننده هوای جکوزی ایمکس EMAUX مدل EM 1865

تقسیم کننده هوای جکوزی ایمکس EMAUX مدل EM 1865 معمولاً یک نوع کلکتور می ‌باشد که برای تقسیم هوای خروجی از بلوئر یا همان پایه ‌های جت جکوزی از آن استفاده می‌ شود. این محصول در برابر خوردگی از مقاومت بالای برخوردار بوده پس نگران آسیب دیدن آن نباشید.

برند ایمکس در ساخت محصولات تولیدی خود از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده کرده است که باعث می‌ شود تا کیفیت نهایی محصول بالا برود. در انواع استخرها، جکوزی‌ ها و دیگر محیط ‌های مشابه می‌ توانید از این محصول استفاده نمایید.

ویژگی‌های تقسیم کننده هوای جکوزی ایمکس EMAUX مدل EM 1865

تقسیم کننده هوای جکوزی ایمکس EMAUX مدل EM 1865 نیز همانند دیگر محصولات تولیدی این کمپانی از ویژگی ‌ها و مزیت ‌های منحصر به فردی برخوردار است؛ به همین خاطر در استخرها و جکوزی ‌ها از آن استفاده می‌ شود. طراحی این تقسیم کننده بسیار کاربردی بوده و همچنین طول عمر آن نیز بالا است.

از دیگر ویژگی ‌های این محصول تاسیسات استخر می ‌توان به برخورداری از ۸ خروجی هوا به قطر ۱۱ میلی ‌متر اشاره کرد. این محصول به روش تزریقی از جنس پلاستیک abs تولید شده است که دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی محلول در آب می ‌باشند. در جکوزی‌ های خانگی و عمومی می ‌توانید از این تقسیم کننده هوا استفاده کنید.

تقسیم کننده هوای جکوزی ایمکس EMAUX مدل EM 1865

قیمت تقسیم کننده هوای جکوزی ایمکس EMAUX مدل EM 1865

قیمت تقسیم کننده هوای جکوزی ایمکس EMAUX مدل EM 1865 با توجه به کیفیت آن مشخص می ‌شود. هرچه کیفیت این محصول بالا باشد، بدون شک برای آن باید هزینه بالایی را در نظر بگیرید. متاسفانه برخی از فروشگاه‌ ها به خاطر سود بیشتر سعی می ‌کنند تا محصولات بی ‌کیفیت و تقلبی عرضه کنند.

برای تهیه محصولات با قیمت اقتصادی فروشگاه تاسیسات دات کام بهترین گزینه برای شما کاربران گرامی است. کیفیت ساخت، تعداد خروجی، قطر دهانه خروجی، حجم و مدل محصول و … از جمله فاکتورهایی هستند که بر قیمت تقسیم کننده هوای ایمکس تاثیرگذار می ‌باشد. شما کاربران گرامی برای اطلاع از قیمت این محصول می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تاسیسات دات کام در تماس باشید.

خرید تقسیم کننده هوای جکوزی ایمکس EMAUX مدل EM 1865

در گذشته برای تهیه و خرید تجهیزات مورد نیاز استخرها مردم مجبور بودند که به صورت حضوری به فروشگاه ‌ها مراجعه کنند.در زمان مراجعه به فروشگاه‌ ها امکان دارد با محدودیت انتخاب روبرو شوید. اما در فروشگاه تخصصی تاسیسات دات کام شما هیچ محدودیتی نداشته و با توجه به کاربرد مد نظر به راحتی می ‌توانید محصول مناسب را انتخاب و تهیه کنید.

این تقسیم کننده هوا که توسط این مجموعه عرضه می ‌شود، دارای یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش معتبر است. زمانی که برای خرید تقسیم کننده هوای جکوزی ایمکس EMAUX مدل EM 1865 از این مجموعه اقدام می‌ کنید، کارت گارانتی نیز به همراه آن برای شما خریداران گرامی ارسال می ‌شود. ناگفته نماند کارشناسان این مجموعه برای خرید و انتخاب بهتر در هر مرحله از خرید همراه شما خریداران گرامی بوده و شما عزیزان را یاری می‌ کنند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

کشور سازنده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تقسیم کننده هوای جکوزی ایمکس EMAUX مدل EM 1865”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *