Search
Close this search box.

سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048

سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048 از محصولات پرفروش کمپانی ایمکس است. این محصول از جنس abs تولید شده و دبی آن ۱۷ لیتر بر دقیقه می‌ باشد. سایز اتصالات نیز یک اینچ و ۱.۲ اینچ است. این سر جت توپی وظیفه هدایت و کنترل آب به درون استخر را بر عهده دارد. در انواع استخر، سونا و جکوزی می‌ توانید از این محصول استفاده کنید.

کد محصول EM 0048 دسته بندی ,

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048

سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048 ساخت کشور چین و تحت لیسانس استرالیا است. بدنه این سرجت از abs با کیفیت تولید شده است که سایز آن ۱ و ۱.۲ اینچ است. جهت تنظیم کردن فشار هوا و آب از این محصول استفاده می ‌شود. سر جت جکوزی توانایی عوض کردن و کنترل کردن مسیر آب را دارد. در واقع می ‌توان ذکر کرد وظیفه این محصول انتقال و هدایت آب تصفیه شده از سوی پمپ تصفیه به درون استخر است.

سر جت توپی ورودی استخر از تجهیزات جانبی بسیار مهم و حیاتی برای استفاده در استخرها است. این محصول در انواع بسیار متفاوتی موجود است که باید با توجه به نوع استخر نوع سرجت مناسب را انتخاب کنید. تفاوت سر جت با نازل استخر در دهانه خروجی می ‌باشد که معمولاً دهانه خروجی سر جت نسبت به نازل باریک ‌تر است. باریک بودن دهانه خروجی نازل باعث می ‌شود که آب با فشار بسیار بالایی از آن خارج شده و به همین خاطر در بیشتر جکوزی ‌ها از این محصول استفاده می‌ شود.

سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048

دبی سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048

دبی به میزان سیالی می‌ گویند که در واحد زمان از سطح مشخص عبور خواهد کرد. دبی سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048 ۱۷ لیتر بر دقیقه می ‌باشد، یعنی در هر دقیقه ۱۷ لیتر آب از این محصول عبور می ‌کند. واحد دبی متر مکعب بر ثانیه است. شاید برای شما جالب باشد بدانید که به دبی معمولاً آبده یا بده نیز می ‌گویند.

ویژگی‌ های سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048

محصولات تولیدی ایمکس از محبوب ‌ترین و بهترین محصولات موجود در بازار ایران محسوب می‌ شوند. محصولات تولیدی این برند از جمله سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048 از مزایا و ویژگی ‌های بسیاری برخوردار است، که باید در زمان تهیه محصول حتماً به این ویژگی ‌ها توجه داشته باشید. مهم ترین ویژگی ‌های این سر جت توپی ورودی استخر عبارتند از:

  • ساخته شده از جنس پلاستیک مقاوم abs
  • برخورداری از قطر دهانه ۱ و ۱.۲ اینچ
  • دارای طراحی کاربردی
  • برخورداری از طول عمر مفید بالا
  • دارای قابلیت استفاده در استخرهای بتنی
  • دارای دبی ۱۷ لیتر بر دقیقه
  • دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و محلول در آب

مشخصات فنی سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048

برای اینکه بتوانید سر جت توپی ورودی استخر ایمکس را با توجه به نوع استخر انتخاب کنید، باید مشخصات فنی آن را مد نظر قرار دهید. مهم ترین مشخصات فنی سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048 عبارتند از:

  • سازنده: ایمکس (Emaux)
  • مدل: EM0048
  • جنس: ABS
  • سایز اتصالات (cm): 4.4
  • قطر (cm) : 9.4
  • عمق (cm):11.3
  • دبی عبوری (L/min):17

طرز عملکرد سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048

سر جت جکوزی و استخر معمولاً بر روی دیواره استخر نصب خواهد شد. توسط این لوازم جانبی استخر می ‌توانید از ماساژی آرامبخش لذت ببرید؛ چرا که این محصول می ‌تواند آب را با فشار بالایی به استخر وارد نماید.

همچنین سر جت قابلیت تنظیم فشار جت را داشته و باعث از بین رفتن گرفتگی عضلات خواهد شد. با توجه به اینکه این دستگاه از لوازم و تجهیزات کاربردی و ضروری است، انتخاب نوع آن برای دارندگان جکوزی و استخر بسیار مهم است.

کاربرد سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048

سر جت توپی ورودی استخر از بخش ‌های جت جکوزی محسوب می ‌شود. جت جکوزی از قطعات اصلی پایه جت و سر جت تشکیل شده است. پایه جت به قسمتی می ‌گویند که پشت دیواره جکوزی نصب و تعبیه شود و از دیفیوزر، اتصالات آب و هوا، قاب و چشمی نازل برخوردار است.

سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048 قسمتی از جت جکوزی می ‌گویند که جهت یکی کردن فشار آب و فشار هوا از آن استفاده می ‌شود. بیشتر کردن فشار آب ورودی و همچنین جهت دهی به مسیر آب جهت چرخش ترکیبات شیمیایی برای گند زدایی آب استخر از دیگر کاربردهای سر جت توپی استخر محسوب می ‌شود.

سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048

قیمت سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048

قیمت سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048 از مهم ‌ترین فاکتورهایی است که خریداران در زمان تهیه این محصول حتماً آن را مورد بررسی قرار می‌ دهند؛ چرا که تمامی افراد با توجه به مبلغی که پرداخت می‌ کنند تمایل دارند تا محصول با کیفیتی را تهیه کرده و از آن در کاربرد مورد نظر بهره ‌مند شوند.

هرچه کیفیت این محصولات بالا باشد، باعث می‌ شود تا قیمت آن بالا بوده و باید هزینه بیشتری را برای آن در نظر بگیرید. فاکتورهای دیگری همچون دبی، جنس بدنه، کیفیت ساخت، نوع اتصالات، مدت گارانتی و خدمات پس از فروش و … از نظر اقتصادی بر قیمت این محصول تاثیرگذار هستند. برای مشاهده هزینه اقتصادی این سرجت توپی ورودی استخر کافیست با کارشناسان تاسیسات دات کام در تماس باشید.

گارانتی و خدمات پس از فروش سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048

تمامی محصولات تولیدی برند ایمکس از جمله سرجت توپی ورودی استخر ایمکس دارای یک سال گارانتی و همچنین ۵ سال خدمات پس از فروش است که با اطمینان می ‌توانید این محصولات را تهیه کرده و از آن بهره‌ مند شوید. فراموش نکنید بر روی محصولات تولیدی این کمپانی آرم اختصاصی آن هک شده است.

خرید سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048

شما خریدار گرامی برای خرید سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048 از سراسر ایران می ‌توانید به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام کنید. کارشناسان این مجموعه نیزدر هر مرحله از خرید شما عزیزان را راهنمایی کرده تا بتوانید محصولات با کیفیتی را انتخاب نمایید. توجه به دبی، نوع استخر، گارانتی و خدمات پس از فروش برای انتخاب بهتر این محصولات را از یاد نبرید. تمامی محصولاتی که توسط این مجموعه عرضه می شوند، دارای ضمانت اصالت کالا می ‌باشند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

Brand

ایمکس ( EMAUX )

کشور صاحب برند

کشور سازنده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0048”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *