Search
Close this search box.

شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۲″ V50-1 E

شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل 2” V50-1 E از جنس abs و پی ‌وی‌ سی تولید شده است که از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. سایز اتصالات این شیر ۲ اینچ بوده و حداکثر فشار کاری آن نیز ۴ بار است. برند ایمکس همواره سعی کرده تا در ساخت این محصولات از متریال و مواد اولیه درجه یک استفاده کند. به همین خاطر برای آن گارانتی یک ساله و همچنین ۱۰ سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۲″ V50-1 E

یکی از قطعات تکمیل کننده سیستم تصفیه آب استخر، شیر بازرسی است. این شیر بازرسی از برگشت جریان آب در مسیر لوله کشی جلوگیری خواهد کرد. به نوعی می ‌توان ذکر کرد که این شیرها کمک می ‌کنند که جریان آب تنها از یک جهت عبور کرده به گونه ‌ای که از یک طرف جریان سیال به شیر وارد شده و از طرف دیگر آن خارج می ‌شود.

این شیرها از جنس پی‌ وی ‌سی و ای بی سی با مقاومت بالا توسط کمپانی ایمکس تولید شده ‌اند. شاید برای شما جالب باشد، بدانید که شیرهای بازرسی در برابر مواد شیمیایی و اشعه فرابنفش از مقاومت بالایی برخوردار هستند که باعث می‌ شود تا از افزایش طول عمر قابل توجهی نیز برخوردار باشد. این شیر بازرسی جهت اتصال به لوله کشی ۲ اینچ تولید شده است.

ویژگی‌ های شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۲” V50-1 E

ویژگی ‌های شیر بازرسی ایمکس در انتخاب آن بسیار  اهمیت دارد. برای اینکه بتوانید محصول مناسبی را انتخاب کنید، ابتدا ویژگی ‌های آن را بررسی کرده و با توجه به نوع استخر محصول مناسب را انتخاب نمایید. مهم ترین ویژگی های شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۲” V50-1 E عبارتند از:

  • دارای طراحی کاربردی
  • برخورداری از طول عمر بالا
  • ساخته شده از جنس abs و پی ‌وی ‌سی با دوام
  • دارای دسته بزرگ جهت تنظیم آسان
  • برخورداری از عملکرد مطمئن
  • قابلیت تعمیر و نگهداری آسان
  • دارای حداکثر فشار کاری ۴ بار
  • دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی موجود در آب اشعه یووی و تغییرات دما
  • مناسب بودن برای لوله پی ‌وی ‌سی ۲ اینچ ۶۳ یلی‌متر

شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل 2" V50-1 E

نکات مهم در زمان سرویس شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۲” V50-1 E

زمانی که می‌خواهید از شیر بازرسی ایمیل استفاده کنید حتماً نکاتی را در نظر بگیرید اگر می‌خواهید این شیر بازرسی را برای سرویس جدا کنید، ابتدا پمپ را خاموش نمایید س از آن دریچه‌های جدا کننده مکش و تخلیه را باید در وضعیت بسته قرار دهید که از تخلیه آب از استخر جلوگیری نمایید فلش موجود بر روی شیر باید به جهت جریان اشاره کند.

گارانتی شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۲” V50-1 E

گارانتی از ویژگی ‌های مهم هر محصولی محسوب می ‌شود. برند ایمکس برای محصولات تولیدی خود گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری را در نظر گرفته است.

در این مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش هر مشکلی که برای محصول ایجاد شود، می ‌توانید به نمایندگی این برند مراجعه کرده و برای برطرف کردن آن اقدام کنید. شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۲” V50-1 E دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش معتبر است.

قیمت شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۲” V50-1 E

قیمت شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۲” V50-1 E با توجه به نوع طراحی، جنس بدنه، امکانات و آپشن‌ها، کیفیت ساخت، فشار کاری، مقاومت آن و… مشخص می‌شود. برای اینکه بتوانید نوع محصول مناسب و به صرفه انتخاب کنید، باید از نظر اقتصادی آن را بررسی کنید. در این زمینه کافیست به وب سایت تاسیسات دات کام مراجعه کرده و یا با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

خرید شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۲” V50-1 E

برای تهیه تجهیزات مورد نیاز استخر، جکوزی و دیگر محیط ‌های مشابه از فروشگاه معتبری همچون تاسیسات دات کام اقدام کنید. این مجموعه با توجه به سابقه درخشانی که دارد، به هیچ عنوان محصولات بی ‌کیفیت عرضه نمی ‌کند که به سابقه آن لطمه‌ ای وارد شود. پس با اطمینان خاطر می ‌توانید برای تهیه محصولات اقدام کنید.

همچنین از دیگر آپشن ‌های ویژه این مجموعه ارائه راهنمایی و مشاوره‌ های لازم برای انتخاب بهتر به صورت کاملاً رایگان است. قطعاً در این صورت شما می ‌توانید با توجه به کاربرد مد نظر محصول مناسبی را انتخاب کرده و از آن بهره‌ مند شوید. ناگفته نماند که تمامی محصولاتی که توسط این مجموعه عرضه می ‌شوند، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر هستند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

جنس شیر بازرسی

ABS & PVC

کشور سازنده

کشور صاحب برند

مدل دستگاه

Brand

ایمکس ( EMAUX )

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۲″ V50-1 E”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *