Search
Close this search box.

شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۱ ۱/۲″ V40-3 E

شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل 1 1/2” V40-3 E در هر استخر و جکوزی و محیط ‌های مشابه لازم است. این محصول از جنس abs و پی وی سی ساخته شده است. سایز اتصالات آن ۱ 1/2  می ‌باشد. فشار کاری این محصول ۴ بار است. با توجه به اینکه این محصول به صورت مداوم با آب در تماس است، جنس آن از مقاومت بالایی مواد شیمیایی خوردگی و زنگ زدگی برخوردار است.

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۱ ۱/۲″ V40-3 E

شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۱ ۱/۲” V40-3 E از قطعات تکمیل کننده سیستم تصفیه آب استخر محسوب می ‌شود. این شیر به صورت سه طرفه است. برند ایمکس این محصول را از پلاستیک فشرده و یا abs و یو پی وی سی تولید کرده است. به همین دلیل نیازی نیست نگران خوردگی و یا زنگ زدگی آن باشید. سایز اتصالات این شیر بازرسی ۱ ۱/۲ اینچ است.

این محصول مانع برگشت جریان آب در مسیر لوله کشی خواهد شد. این شیرها آب را از یک طرف عبور داده و از طرف دیگر به استخر وارد می ‌کنند. بر روی این محصول یک دسته بزرگ قرار دارد که رای تنظیم و کنترل آن استفاده می ‌شود. گفته نماند این شیر بازرسی از یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش معتبر برخوردار است.

ویژگی‌های شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۱ ۱/۲” V40-3 E

شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۱ ۱/۲” V40-3 E با توجه به اینکه از مزیت ‌ها و ویژگی ‌های بسیاری برخوردار است، در بین استخرداران بسیار محبوب می ‌باشد. زمانی که می ‌خواهید این محصول را انتخاب کنید، باید ویژگی ‌های آن را مورد بررسی قرار دهید. مهم ‌ترین ویژگی ‌های این محصول عبارتند از:

  • دارای طراحی کاربردی
  • برخورداری از طول عمر بالا
  • تولید شده از جنس abs و پی ‌وی‌ سی با مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی محلول در آب و اشعه فرابنفش و تغییرات دما
  • دارای حداکثر فشار کاری ۴ بار
  • دارای عملکرد مطمئن و تعمیر و نگهداری آسان

شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل 1 1/2" V40-3 E

قیمت شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۱ ۱/۲” V40-3 E

قیمت شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۱ ۱/۲” V40-3 E با توجه به کیفیت ساخت، جنس بدنه، فشار کاری، سایز اتصالات، برند سازنده، مدل و نوع محصول تعیین می ‌شود. در واقع می ‌توان ذکر کرد هرچه محصولی عالی با امکانات و کیفیت بالا تهیه کنید، باید برای آن هزینه بیشتری را در نظر بگیرید.

همچنین باید در نظر بگیرید که برندهای معتبر برای محصولات تولیدی خود هزینه بیشتری در نظر گرفته‌ اند. مجموعه تخصصی تاسیسات دات کام محصولاتی را عرضه می‌ کند که علاوه بر کیفیت بالا دارای هزینه اقتصادی و به صرفه نیز باشد.

خرید شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۱ ۱/۲” V40-3 E

برای انتخاب شیر بازرسی ایمکس مناسب، فشار کاری و سایز اتصالات، نوع استخر و …. توجه داشته باشید؛ چرا که اگر شیر بازرسی مناسبی را انتخاب نکنید، امکان اینکه عملکرد آن با اختلال روبرو شود، بسیار بالا می ‌باشد.

شما خریداران گرامی برای تهیه این محصولات نیازی نیست که ترافیک سنگین را تحمل کرده و به صورت حضوری به فروشگاه ‌ها مراجعه کنید، بلکه می ‌توانید از سراسر ایران به صورت اینترنتی و آنلاین این محصول را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. ناگفته نماند که کارت گارانتی محصول نیز به همراه آن ارسال می‌ شود که باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

جنس شیر بازرسی

ABS & PVC

کشور سازنده

کشور صاحب برند

مدل دستگاه

Brand

ایمکس ( EMAUX )

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیر بازرسی استخر ایمکس EMAUX مدل ۱ ۱/۲″ V40-3 E”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *