Search
Close this search box.

گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520

گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520 دارای عرض ۲۰ سانتی‌ متر است که تحت لیسانس ایتالیا و توسط کشور چین ساخته شده است. این محصول به عنوان کانال سرریز، کانال تخلیه و شیار تخلیه نیز شناخته می ‌شود. عمق این محصول ۲۶ میلی‌ متر بوده و روی کانال‌ های دور تا دور استخر به عنوان پوشش مورد استفاده قرار می‌ گیرند که به این صورت آب لبریز شده از استخر را به شبکه تصفیه آب برمی ‌گردانند. این محصول از جنس abs تولید شده است که در برابر خوردگی بسیار مقاوم و با دوام است. برند ایمکس این محصول را در رنگ سفید و برای استفاده در استخرهای بتنی و استخرهای وینیل تولید و روانه بازار کرده است.

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520

جهت جمع آوری آب های سرریز دور استخر، جکوزی و دیگر فضاهای ورزشی معمولا از یک کانال آب و یا گاتر استفاده می کنند. برای پوشش این نوع کانال ها از یک گریل استخر استفاده می کنند. گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520 بهترین گزینه برای استفاده در استخرهای عمومی و خصوصی است. این نوع گریل از جنس abs و یا پلاستیک فشرده ساخته شده است.

این گریل به صورت تک پین و یا یک تکه تولید شده است که هر تکه آن قطعات ۲ سانتی متری هستند. این قطعات توسط پین به قطعه بعدی اتصال داده می شود. این اتصال قطعات تا زمانی که به طول مورد نظر را پوشش دهد، ادامه پیدا می کند. به انواع این گریل ها در بازار به اصطلاح گریل تک پین می گویند.

گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520

ویژگی های گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520

گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520 از ویژگی ها و مزایای بسیاری برخوردار است، به همین دلیل در کاربردهای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. برند ایمکس این نوع گریل را به رنگ سفید تولید کرده است که در دکوراسیون داخلی استخر اختلالی ایجاد نمی کند. طراحی ایمن و ضد لغزش آن از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که از لغزش و لیز خوردن افراد در سطح استخر جلوگیری می کند.

از مهم ترین ویژگی این گریل استخر می توان به جنس ان اشاره کرد. کمپانی ایمکس از مواد و متریال abs با کیفیت بالا در ساخت این محصول استفاده کرده است که در برابر انواع خوردگی ها بسیار مقاوم است. در استخرهای بتنی و همچنین وینیل می توانید از این گریل ها به عنوان پوشش بر روی کانال ها استفاده نمائید. لازم به ذکر است که استخرهای وینیل به استخرهایی می گویند که کف پوش پلی استر داشته و نسبت به بتن دوام کمتری دارند.

ابعاد گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520

در انتخاب گریل برای هر استخری باید ابتدا ابعاد آن را بررسی کنید که متناسب با نوع استخر باشد. این گریل دارای عمق ۲۶ میلی متر است و عرض آن نیز ۲۰ سانتی متر می باشد. محلی که قرار است این گریل ها را قرار دهید، بررسی کرده و در صوری که ابعاد آن متناسب باشد، می توانید انتخاب نمائید و در آنجا استفاده کنید.

گارانتی و اصالت گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520

تمامی محصولات تولید برند ایمکس دارای کیفیت بالایی هستند. محصولی که گارانتی داشته باشد، نشان از کیفیت بالای آن دارد. گریل استخر ایمکس EMAUX دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است. در زمان تهیه این محصول کارت گارانتی به شما خریداران گرامی تحویل داده می شود.

نکته مهم قابل ذکر این است که برند ایمکس بر روی تمامی محصولات تولیدی خود آرم اختصاصی کمپانی خود را حک می کند. محصولی که این آرم را نداشته باشد، متعلق به ایمکس نبوده و فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش است.

قیمت گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520

زمانی که محصولی را از جمله گریل انتخاب و خریداری می کنید، ابتدا هزینه اقتصادی آن را بررسی کنید. در این صورت با توجه به بودجه مدنظر و کاربرد و کاربری مورد نظر می توانید نوع محصول مناسبی را انتخاب نمائید.

به طور کلی می توان ذکر کرد قیمت گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520 با توجه به جنس گریل، ابعاد گریل، کیفیت ساخت، مقاومت و دوام گریل، گارانتی گریل، مواد و متریال مورد استفاده در ساخت و … تعیین می شود. شما کاربران گرامی در این وبسایت می توانید هزینه اقتصادی این محصول را بررسی نمائید.

قیمت گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520

خرید گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520

انتخاب گریل مناسب برای هر استخری اهمیت بالایی دارد. در صورتی که نوع گریل مناسب را انتخاب نکنید، امکان دارد عواقب خطرناکی را به همراه داشته باشد. نقش اصلی گریل جلوگیری از افتادن و لیز خورد افراد در استخر شنا است، به همین دلیل جنس آن بسیار مهم است. باید جنسی را انتخاب کنید، قابلیت انعطاف داشته و لیز مانند نباشد. سایز و ابعاد گریل از دیگر نکات مهم در انتخاب این محصول است.

شما کاربران گرامی نیازی نیست که به صورت حضوری برای تهیه گریل اقدام کنید، ابتدا در این وبسایت مشخصات و اطلاعات لازم را درباره این محصول کنید. سپس می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. شما خریداران و کاربران گرامی از سراسر ایران برای خرید گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520 می توانید از طریق این وبسایت اقدام کنید. ناگفته نماند که کارشناسان این مجموعه شما عزیزان را در انتخاب بهتر یاری می کنند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

Brand

ایمکس ( EMAUX )

کشور صاحب برند

کشور سازنده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گریل تک پین استخر ایمکس EMAUX مدل DE 2520”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *