Search
Close this search box.

پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S

پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S دارای دو پله است که فاصله بین هر پله با یکدیگر حدود ۲۵ سانتی‌متر است. برند ایمکس این پله را از جنس استنلس استیل ضد زنگ ۳۱۶ تولید کرده است. برای نصب راحتی این پله در لبه استخر از قسمت بالا دارای پایه به صورت کشویی است که درون کونیک مخصوص در لبه استخر نصب و تعبیه می ‌شود. این نوع پله استخر جهت استفاده در استخرهایی که سیستم سرریز ندارند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می ‌شود. ارتفاع این پله ۱۳۲ سانتی ‌متر بوده و برای عمق تا ۵۰ متر بسیار مناسب است.

کد محصول NSL215-S دسته بندی ,

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S

نردبان و پله استخر از تجهیزات مورد نیاز استخر است که برندهای بسیاری از جمله برند محبوب ایمکس برای تولید این تجهیزات فعالیت دارند. پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S از جمله مدل‌ های پرکاربرد و پرطرفدار پله‌ های استخری استاندارد محسوب می ‌شوند. استفاده از این پله ‌ها بسیار راحت بوده و همچنین به استخرهای خانگی و تجاری جلوه زیبایی می ‌دهد. این پله ‌ها به شناگران کمک می ‌کنند که به راحتی و آسانی وارد استخر شده و یا از آن خارج شوند.

جنس استنلس استیل این پله ‌ها باعث شده است تا در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم باشند. این پله دارای طرح استاندارد است که به صورت دهانه باز طراحی و تولید می ‌شوند. این ویژگی پله‌ ها جهت استفاده در استخرهایی که در پاگرد محوطه استخر محدودیت فضا ندارند، بسیار عالی است. برای استخرهایی که عمق آن تا ۵۰ سانتی ‌متر است، این پله استخری با دو پله گزینه ایده ‌آلی محسوب می‌ شود.

پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S

ویژگی‌های پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S

پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S با توجه به اینکه از مزیت‌ ها و ویژگی ‌های بسیاری برخوردار است، در بسیاری از استخرها و محیط‌ های مشابه مورد استفاده قرار می ‌گیرد. مهم ترین ویژگی آن برخورداری از طراحی زیبا با دستگیره ‌ها و پله‌ های استاندارد است که از جنس استنلس استیل ۳۰۴ و یا ۳۱۶ تولید شده است.

به خاطر استفاده از متریال استیل در ساخت این پله ‌های استخری در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است. این پله ‌ها برای استفاده در استخرهای فاقد جوب گریل یا سیستم سرریز بسیار مناسب هستند. شما کاربران عزیز می ‌توانید در استخرهای خصوصی و عمومی سرپوشیده و روباز از این پله‌ ها استفاده کنید. برخورداری از دو پله با فاصله ۲۵ سانتی ‌متری و مناسب بودن برای حداکثر عمق ۱۵ سانتی‌ متری از دیگر ویژگی ‌های این پله است که نمی ‌توان از آن چشم پوشی کرد.

قطعات تشکیل دهنده پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S

پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S نیز همانند هر تجهیزات دیگری از اجزا و قطعات خاصی تشکیل شده است. هر یک از این قطعات وظیفه خاصی را انجام می‌ دهند. در صورتی که تنها یکی از قطعات دچار مشکل خاصی هم چون زنگ زدگی، شکستگی و … باشد، امکان دارد نیاز به تعویض کلی پله داشته باشید. مهم ترین اجزای تشکیل دهنده پله ‌های استخری عبارتند از:

  • دستگیره سمت چپ نردبان
  • دستگیره سمت راست نردبان
  • کاور
  • پیچ M8*50 با واشر و مهره برای فلنج
  • پله‌های نردبان
  • پد ضد سرخوردگی
  • پیچ M8*35 با واشر برای پله استخری ایمکس
  • سرپوش

عملکرد پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S

پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S از جنس استنلس استیل ۳۰۴ یا ۳۱۶ تولید شده است. به خاطر برخورداری از مقاومت و استحکام بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی در زمان تماس طولانی مدت با آب بدون هیچگونه مشکلی می ‌تواند کار خود را ادامه دهد. پله‌ های نردبانی معمولاً از لوله ‌های ۴۲ میلی متری از جنس فولاد زنگ نزن ساخته شده ‌اند. انتخاب صحیح و قرار گرفتن مناسب پله‌ ها و نردبان ‌ها میزان قابل توجهی از ایمنی را به آن اضافه خواهد کرد.

به طور کلی می ‌توان ذکر کرد که سه نوع پله از جنس پلاستیک، استنلس استیل ضد زنگ و و استنس استیل ضد زنگ با پدهای ضد لغزش وجود دارد. تمامی این پله‌ ها توسط اتصالات لنگر و یا فلنج برای نصب در دسترس قرار می ‌گیرند. برای اینکه تعداد پله‌ها را با توجه به عمق استخر انتخاب کنید، باید فاصله لبه تا کف استخر را مدنظر قرار دهید. این مدل پله برای عمق ۵۰ سانتی متری مناسب است.

قیمت پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S

قیمت پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S

در زمان انتخاب پله باید فاکتورهای بسیاری را در نظر بگیرید که مهم ترین این فاکتورها قیمت است. با توجه به تنوع بالای این محصولات می‌ توان برای آن قیمت ثابتی را در نظر گرفت. در واقع می‌ توان ذکر کرد پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S با توجه به فاکتورهایی همچون کیفیت ساخت، برند سازنده، تعداد پله ‌ها، مواد اولیه و متریال مورد استفاده در ساخت، ضد زنگ بودن و … مشخص می ‌شود.

اگر می ‌خواهید محصولی با کیفیت بالا تهیه کنید، بدون شک باید برای آن هزینه بیشتری را در نظر بگیرید. برند ایمکس محصولات تولیدی خود را با کیفیت بالا تولید کرده و از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه و مناسب است. با اطمینان خاطر می ‌توانید این محصولات را تهیه کرده و سال‌ های متمادی از آن استفاده کنید.

خرید پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S

برای خرید پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S حتماً از فروشگاه ‌های معتبری همچون تاسیسات دات کام اقدام کنید؛ چرا که امروزه برخی از فروشندگان به خاطر اندکی سود می‌ کنند، محصولات بی‌کیفیت عرضه می کنند. امروزه اکثر خریدها به صورت اینترنتی انجام می ‌شود و نیازی نیست شما به فروشگاه‌ ها مراجعه کنید.

فروشگاه تخصصی تاسیسات دات کام به این مسئله توجه کرده و برای رفاه و آسایش شما کاربران عزیز امکان خرید اینترنتی را فعال کرده است. شما خریداران گرامی در هر جای ایران که باشید با اطمینان از اصالت کالا می ‌توانید این محصولات را تهیه نمایید. اگر اطلاعات لازم درباره تجهیزات استخری ندارید و در انتخاب مردد هستید، کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و از مشاوره‌ ها به صورت کاملاً رایگان بهره ‌مند شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

مدل دستگاه

Brand

ایمکس ( EMAUX )

کشور سازنده

کشور صاحب برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پله استخری ایمکس EMAUX سری STANDARD مدل NSL215-S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *