Search
Close this search box.

هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80

هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80 دارای قدرت ۸ کیلو وات بوده و برای اتاق های ۷ الی ۱۲ متر مکعب مناسب است. نوع سوخت این وسیله برق بوده و برق مصرفی آن تک فاز ۲۲۰ ولت است.‌ سنگ مورد نیاز این هیتر برای کارکرد ۲۰ کیلوگرم است. جنس آن تمام استیل بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است.

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80

هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80 یکی از تجهیزات اصلی سونا است‌. این دستگاه دارای المان هایی است که بر روی آن سنگ های مخصوصی قرار می دهند. این سنگ ها گرمای المان ها را جذب کرده و این گرما را به اطراف می دهند. در این صورت و پس از مدتی دمای اتاق سونا به صورت یکنواخت گرم می شود.

این وسیله توانایی این را دارد که دمای ۸۰ الی ۱۳۰ درجه سانتی گراد را برای محیط فراهم کند. سونا محیطی پر طرفدار است که گرمای یکنواخت آن باعث لذتبخش تر شدن فضا می شود. بنابراین استفاده از این وسیله در انواع سوناهای خصوصی و عمومی لازم است.

این هیتر دارای تابلو کنترل بوده و از طریق آن می توان عملکرد دستگاه را تنظیم و کنترل کرد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به مجهز بودن به ترموستات اشاره کرد. ترموستات بر روی بدنه دستگاه قرار داشته و کمک می کند دمای محیط در حد مطلوب باقی بماند. این محصول در کشور چین و تحت لیسانس استرالیا ساخته شده است. در طراحی و تولید آن فناوری های روز دنیا به کار رفته است.

هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت 8 Kw مدل BC 80

جنس بدنه هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80

وقتی می خواهید یک سیستمی را تهیه کنید، بدون شک اولین موضوعی که به آن توجه می شود، جنس آن است. جنس بدنه هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80 از استیل است. کروم یکی از مواد تشکیل دهنده استیل است که مانع پوسیدگی و زنگ زدگی آن می شود؛ بنابراین این دستگاه مقاومت خوبی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی داشته و جلوی صدمه دیدن سیستم را می گیرد.‌ از طرفی میزان سختی و استحکام آن بالا است. دیگر ویژگی آن ظاهر زیبا و شیک آن است.

نکاتی مهم در استفاده از هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80

در هنگام استفاده از هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80 با رعایت برخی نکات می توان عملکرد دستگاه را بهبود بخشید. مهم ترین این نکات عبارتند از:

  • توجه به برند تولیدی هیتر الزامی است از مارک معتبری خریداری کنید تا از خطرات جدی جلوگیری شود. همچنین به علامت تاییدیه اداره استاندارد نیز توجه کنید.
  • المنت های هیتر برقی را قبل از استفاده بازرسی کنید. اطمینان حاصل شود که هیچ ایراد یا خرابی در آن وجود ندارد.
  • در هنگام استفاده و خرید این دستگاه به وجود هشداری برای کمبود اکسیژن توجه کنید. با کاهش میزان اکسیژن در هوا آگاه شوید. کاهش اکسیژن می ‌تواند خطرناک باشد و در موارد شدید حتی منجر به خفگی و مرگ شود.
  • در هنگام عدم استفاده از هیتر سونا خشک آن را خاموش کرده تا از وقوع حوادث ناخوشایند جلوگیری شود.
  • هنگام روشن بودن این سیستم مراقب باشید که کوکان به آن نزدیک نشوند.
  • چنانچه مدتی از هیتر سونا خشک ایمکس استفاده نمی‌ کنید و قصد استفاده مجدد دارید، قبل از آن سیم هیتر را بررسی کنید تا از برق گرفتگی جلوگیری شود.
  • هیتر برقی سونا خشک را به هیچ عنوان برای خشک کردن حوله ها استفاده نکنید؛ زیرا این کار می ‌تواند خطر آتش سوزی را افزایش دهد.
  • هنگام استفاده از این سیستم مراقب باشید که وسایل قابل اشتعال مانند حوله ها از آن دور باشند و فاصله حداقل ۱ متری را رعایت کنید. همچنین آن را در مکان ‌های پر رفت و آمد و نزدیک درب ورودی سونای خشک قرار ندهید.
  • هیتر برقی را هرگز بر روی محیط‌های مرطوب قرار ندهید و از قرار دادن آن بر روی نیمکت ‌های سونای خشک بپرهیزید تا از خطرات جبران ناپذیر جلوگیری شود.

نکات مهم در نصب هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80

نصب هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX مدل BC باید طبق اصول و دستورالعمل های موجود انجام شود‌. اولین نکته انتخاب یک جای مناسب برای هیتر است. فضای مورد نظر باید به دور از مواد اشتعال و وسایل گرمازا باشد؛ زیرا احتمال آتش سوزی وجود دارد. در نزدیکی محل نصب باید پریز برای وصل کردن دستگاه وجود داشته باشد.

حدالامکان از سیم کشی طولانی بپرهیزد. اطراف دستگاه باید فضای آزاد وجود داشته باشد؛ زیرا سبب گردش‌ جریان هوا و بهبود عملکرد هیتر می شود. برای جلوگیری از برق گرفتگی در تابلو برق دستگاه از یک کلید محافظ جان استفاده نمایید. نصب را به یک فرد برق کار و متخصص در این زمینه بسپارید تا تمامی مراحل را به درستی انجام دهد.

هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت 8 Kw مدل BC 80

قیمت هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80

عوامل مختلفی در قیمت هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80 تاثیرگذارند. حتما قبل از انتخاب محصول بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید. مجموعه تاسیسات دات کام محصولات متنوع و به صرفه ای را ارائه می دهد که با توجه به بودجه خود می توانید یک سیستم مناسب انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سیستم انتخابی خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.‌

خرید هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80

برای خرید هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80 بایستی به مراکز معتبر مراجعه کنید. سایت تاسیسات دات کام با چندین سال فعالیت در زمینه فروش انواع تجهیزات سونا و استخر یکی از بهترین مجموعه ها در این زمینه است. برای سفارش محصول فقط کافی است، سیستم خود را انتخاب کرده و آن را ثبت کنید. البته ناگفته نماند که می توانید از مشاوره رایگان با مشاورین متخصص و مجرب ما بهره مند شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

مدل دستگاه

Brand

ایمکس ( EMAUX )

کشور سازنده

کشور صاحب برند

سری دستگاه

محصولات استخری

هیتر سونا خشک

مدل دستگاه

هیتر سونا خشک تابلو کنترل

دارد

فاز هیتر سونا خشک

تک فاز

مناسب فضای - هیتر سونا خشک M3

7-12

قدرت هیتر سونا خشک Kw

8

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۸ Kw مدل BC 80”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *