Search
Close this search box.
نمایشگاه مرکزی
تماس با ما

درباره ما

فروشگاه پارس شوفاژ در سال ۱۳۶۲ تاسیس گردیده و فعالیت خود را در زمینه تاسیسات ساختمانی ( سرمایش و گرمایش ) آغاز نموده است. این مجموعه با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین و با به کار گیری از دانش روز دنیا همواره ارائه دهنده ی محصولات و اجرای آن بیش از هزاران پروژه ساختمانی بوده است. از سال ۱۳۹۲ این مجموعه با برند تاسیسات.کام ( Tasisat.com ) در فضای آنلاین فعالیت خود را آغاز نموده است. 

سیستم های سرمایش و گرمایش
تهویه مطبوع ( HVAC )

سیستم های سرمایشی

مجموعه بزرگ پارس شوفاژ ( تاسیسات . کام ) جزو اولین ارائه دهنده های سیستم های تهویه مطبوع ( AIR CONDITIONER ) در ایران بوده است که اولین محصولات خود را با شرکت MITSUBISHI DAYA آغاز نموده است. پارس شوفاژ با بهترین تجربه کاری در نصب تاسیسات ساختمانی و تهویه مطبوع ) HVAC ( و سیستم روز دنیا همچون V.R.V در ایران می باشد که امروزه با بهره گیری از بهترین متخصان فروش و مجریان با تجربه در خدمت مردم ایران در سراسر کشور عزیزمان می باشد.

واحد فروش

تاسیسات . کام بر خلاف دیگر شرکت ها و مجموعه هایی که در زمینه سیستم های سرمایش و گرمایش فعلایت می کنند, که در هر شرایطی فقط محصولی که امکان عرضه آن را دارند به شما پیشنهاد می کنند , تاسیسات . کام ( Tasisat.com ) شرایط مختلف محل نصب دستگاه را کارشناسی کرده و از بین تمامی محصولات موجود در بازار مناسب ترین و بهترین محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. بنابر این وقتی شما با تاسیسات . کام مشورت می کنید, تمامی محصولات موجود در بازار را مورد بررسی قرار می دهید و بهترین گزینه را انتخاب می کنید.

hvac systems logo
hvac systems logo 2

ثبت درخواست مشاوره رایگان

واحد مهندسی فروش تاسیسات . کام ( Tasisat.Com ) مفتخر است سرویس مشاوره رایگان را جهت ارائه هرچه بهتر و کامل تر خدمات به کارفرمایان، مشاوران و مالکین محترم پروژه های مسکونی، اداری و تجاری ارائه نماید.

این خدمات شامل محاسبه بار برودتی/حرارتی ، ظرفیت سنجی و ارائه پیشنهاد در قالب سیستم سرمایش , گرمایش , سونا , استخر و جکوزی , ابزار دقیق , سیستم های موتور خانه مرکزی , انواع سیستم های سرمایش ( چیلر , فن کوئل , داکت اسپلیت , کولر گازی ) و غیره … می باشد.

در صورت تمایل لطفا فرم ذیل را پر نموده و بر روی دکمه ثبت درخواست کلیک نمایید.

فعالیت های مجموعه :

در حال حاضر مجموعه پارس شوفاژ در پنج زمینه اصلی فعالیت دارد ، که عبارتند از :
۱ )  طراحی و مشاوره تاسیسات مکانیکی .
۲ ) اجرای تاسیسات مکانیکی
۳ ) فروش اقلام سیستم های سرمایش , گرمایش و سونا استخر و جکوزی , ابزار دقیق , لوله و اتصالات .
۴ ) ارائه خدمات پس از فروش .
۵ ) پژوهش وتحقیق درزمینه انرژی های نو و دستاوردهای جدید سیستم سرمایشی و تاسیساتی .

مشاوره رایگان و طراحی سیستم های تاسیساتی در زمینه ذیل اعلام می دارد:

۱ )  طراحی سیستم لوله کشی ساختمان )سرد و گرم مصرفی و فاضلابی – سرمایشی و گرمایی – آتش نشانی )
۲ )  طراحی سیستمهای حرارتی و برودتی مرکزی
۳ )  طراحی تاسیسات استخر ، سونا ، جکوزی
۴ )  طراحی سردخانه های صنعتی
۵ )  طراحی سیستم گرمایش از کف

اجرای تاسیسات مکانیکی توسط چهار واحد اجرایی انجام می گیرد :

۱ ) واحد پایپینگ
۲ ) واحد خدمات فنی پکیج و رادیاتور
۳ ) واحد خدمات فنی کولرهای گازی
۳ ) واحد موتورخانه و سرمایش مرکزی

تکمیل تاسیسات مکانیکی یک ساختمان از طراحی مهندسی تا اجراء وانتخاب کالای مناسب سبب دستیابی به بهترین متدود وکار آمدترین سیستم و صرفه جویی در هزینه ها می شود, همچنین تلفیق روشهای سنتی موفق وجدیدترین روشهای علمی روز و نظارتهای دقیق مهندسین شرکت کیفیت و اطمینان را دو چندان می کند. شرکت پارس شوفاژ ( تاسیسات . کام ) کلیه سیستمهای موجود را بصورت یکجا بررسی و متناسب با وسعت و نوع کاربری ساختمان و شرایط آب و هوایی منطقه بهترین گزینه را انتخاب می کند.

مجموعه تاسیسات دات کام و فروشگاه پارس شوفاژ با مدیریت آقای حسین معصومی در زمینه مشاوره و فروش تاسیسات فعالیت می کند. برای دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با خرید انواع و اقسام تجهیزات با ما تماس بگیرید.

نماد اعتماد الکترونیکی
نماد اعتماد الکترونیکی
انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی تهران
انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی تهران
نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال
نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال