Search
Close this search box.

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF

امروزه تجهیزات گرمایشی زیادی در بازار یافت می شوند که پکیج یکی از آن ها است. این دستگاه در انواع مختلف و ظرفیت های متنوعی در بازار موجود می باشد. در این مبحث قصد داریم به بررسی پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF بپردازیم. جهت آشنایی بیشتر با این دستگاه پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و تا پایان با ما همراه باشید.

بهتر است بدانید پکیج یک موتورخانه کوچک است که حجم کمی دارد. این سیستم آب گرم مصرفی و آب گرم برای ایجاد گرمایش محیط را تامین می کند. این محصول در دو نوع چگالشی و معمولی تولید می شود که هر کدام ویژگی هایی دارند. امروزه استفاده از نوع چگالشی آن با توجه به مزایایی که دارد افزایش یافته است.

معرفی پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF

پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF از معتبرترین برندهای گرمایشی اروپایی است. آریستون از شرکت های معروفی است که محصولات خود را طبق استاندارد و به روز تولید می کند. این سیستم با کیفیت از محصولات تولیدی این شرکت است که با توجه به مزایایی که دارد جایگاه خوبی در بازار به دست آورده است.

این دستگاه دو مبدل داشته و ظرفیت آن ۲۴ کیلو وات می باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه مجهز به سیستم حفاظتی در تمام قسمت ها می باشد. برای فضاهایی با مساحت بین ۱۲۰ الی ۱۸۰ متر مربع استفاده از این دستگاه پیشنهاد می شود.

پکیج دیواری چگالشی آریستون 24 KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF

ویژگی های پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF

پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF ویژگی های زیادی دارد که در زیر آن ها را بررسی می کنیم:

اولین ویژگی این دستگاه مصرف پایین انرژی و گاز در آن است. این سیستم مجهز به پورت آنالیز احتراق بوده و نیازی به پیلوت ندارد. به عنوان یکی دیگر از ویژگی های این محصول می توان به حجم و ابعاد کوچک آن اشاره کرد. با توجه به این حجم کوچک جا به جایی و نصب این سیستم آسان بوده و برای نصب نیاز به فضای زیادی ندارد. این دستگاه سیستم بای پس دارد که از ویژگی های مهم آن ب حساب می آید.

عملکرد پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF

عملکرد پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF بدین صورت است که وقتی شیر آب گرم را باز می کنید؛ دستگاه از طریق سنسور مطلع می شود. پس از آن مشعل دستگاه روشن شده و به سرعت آبی که درون لوله ها جریان دارد را گرم می کند.

این سیستم یک مبدلی دارد که آب گرمی که به بخار تبدیل شده را به حالت مایع در می آورد. سپس این گرما که از گاز گرفته شده برای آب ورودی به دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. بدین صورت می توان گفت مصرف انرژی و گاز در این سیستم نسبت به پکیج های معمولی کمتر است.

پکیج دیواری چگالشی آریستون 24 KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF

قیمت پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF

برای استعلام قیمت پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF می توانید به سایت https://tasisat.com/ مراجعه کنید. کارشناسان این مجموعه محصولات با کیفیت و به صرفه ای را در اختیار شما قرار می دهند. به طور کلی می توان ذکر کرد عوامل و پارامترهای مختلفی از جمله نوسانات ارز و دلار، کیفیت ساخت، مدل و ظرفیت دستگاه و … بر هزینه این دستگاه تاثیر گذار می باشد.

خرید پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF

خرید پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF بسیار حساس می باشد. زمانی که قصد دارید جهت تهیه و سفارش این دستگاه اقدام کنید؛ سعی کنید با کارشناسان خبره مجموعه تخصصی تاسیسات دات کام در تماس باشید و مشاوره های لازم را دریافت نمائید. شما مخاطبین گرامی برای تهیه و خرید این دستگاه می توانید از طریق وبسایت https://tasisat.com/ اقدام نمائید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”پکیج چیست؟ ” answer-0=”پکیج دستگاهی است که وظیفه تامین آب گرم مصرفی و آب گرم برای ایجاد گرمایش را برعهده دارد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”کاربرد پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF را ذکر کنید؟ ” answer-1=”این سیستم در محیط هایی به مساحت ۱۲۰ الی ۱۸۰ متر مربع استفاده می شود. ” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”ویژگی های پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF را بیان کنید؟ ” answer-2=”مصرف پایین انرژی و گاز، مجهز به پورت آنالیز احتراق، حجم و ابعاد کوچک، داشتن سیستم بای پس” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

توضیحات تکمیلی

تحت ضمانت شرکت

, ,

مشخصات کلی. استاندارد کسب کرده

, , ,

Brand

آریستون ( ARISTON )

کشور صاحب برند

نوع فاز

موقعیت دستگاه

گرید انرژِی

ابعاد. عمق

ابعاد. ارتفاع

مشخصات کلی. هد پمپ

نصب رایگان

,

مدت گارانتی

, ,

فن خروجی

مشخصات کلی. ظرفیت واقعی Kcal/h

مشخصات کلی . سایز لوله گاز

تعداد مبدل

ظرفیت منبع انبساط litr

حداکثر دمای آب مصرفی

حداقل فشار آب سرد ورودی bar

دبی آبگرم مصرفی 30c درجه Litr/h

حداکثر دمای آب سیرکولاتور C

مشخصات کلی. سایز لوله مدار گرمایش inch

کشور سازنده

مدل دستگاه

مخزن ذخیره آبگرم

ابعاد. عرض

ظرفیت Kw

نوع سوخت

مشخصات کلی. وزن kg

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج دیواری چگالشی آریستون ۲۴ KW مدل CLAS PREMIUM EVO 24FF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *