Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت چیلر در سمنان

قیمت چیلر در سمنان

خرید، فروش و قیمت چیلر در سمنان

چیلر یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین تجهیزات است که امروزه از چیلرها برای تامین سرمایش محیط های مختلفی مثل محیط های مسکونی، تجاری، صنعتی، کارگاهی و … استفاده می‌کند. این محصولات در انواع مختلف و در سایزهای مختلفی وجود دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم دستگاه چیلر را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

  به طور کلی می توان گفت چیلر دستگاهی است که آب ورودی و دمای معین را دریافت می‌کند و طی عملیاتی این آب را با دمای خنک شده به سیستم انتقال می دهد. بهتر است بدانید این دستگاه با تولید آب خنک و فرستادن این آب به تجهیزات تهویه مطبوع از جمله فن کویل ها یا هواساز ها در ساختمان ها برای ایجاد هوای خنک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که دستگاه چیلر به تنهایی نمی تواند هوای ساختمان را خنک کند. برای اینکه هوای مطبوعی داشته باشید باید دستگاه هایی را برای استفاده از آب خنک در مسیر قرار دهید و گرمای محیط را گرفته و با هم منتقل کند.

بهترین دستگاهی که در این موارد می‌توان استفاده کرد فن کویل ها، یونیت ها و هواساز می باشند که از معروف ترین دستگاه های هستند که در این موارد اکثر افراد از آن بهره‌مند شوند.

اجزای اصلی و عملکرد چیلر

اجزای اصلی و عملکرد چیلر

همانطور که ذکر شد تولید آب خنک و فرستادن این آب خنک شده به سیستم‌های فن کویل و هواساز بر عهده چیلر می باشد که این عملیات توسط سیکل تبرید انجام خواهد شد. هر سیکل تبرید شامل چهار مرحله است که توسط این چهار مرحله گرما را از ماده به ماده دیگر انتقال می دهند.

 در این محصول معمولاً گرما از طریق سیکل تبرید از آب مورد نظر گرفته می شود و در نهایت به محیط بیرون انتقال داده می شود. انتقال گرما از آب و در محیط یک حلقه گمشده وجود دارد که به آن مبرد گفته می شود. که این مبرد گرمای آب را می‌گیرد و طبق مراحلی این گرما را به محیط بیرون انتقال خواهد داد.

روش سرد سازی آب توسط چیلر در چهار مرحله انجام می شود که این چهار مرحله جزء قطعات بسیار مهم این محصول است. در ادامه برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر می کنیم.

کمپرسور

کمپرسور یکی از اجزای بسیار مهم می‌باشد که وظیفه فشرده کردن مبرد با فشار پایین و تبدیل آن به حالت گاز با فشار و دمای بالا را به عهده دارد. توجه داشته باشید که این کمپرسورها در انواع مختلفی وجود دارد که بیشترین تاثیر در راندمان و قیمت چیلر بر عهده کمپرسور است.

کندانسور

کندانسور دستگاهی می باشد که توسط خنک کاری مبرد و گرفتن گرمای آن حالت مبرد را از گاز به مایع تغییر خواهد داد که به کندانسور چگالنده نیز می گویند. دارای دو نوع هواخنک و آب خنک است معمولاً ازمس – آلومینیومی و مایکروچنل تشکیل می شود.

شیر انبساط

یکی از قطعات دیگر این چیلرها می باشند که فشار مایع مبرد که از سطح کندانسور گرفته می‌شود را به شدت کاهش خواهد داد. این شیرها معمولا در دو نوع ترموستاتیک و الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند. شیرهای انبساط الکترونیکی نسبت به شیرهای  ترموستاتیکی از دقت بالا و قیمت بالاتری برخوردار هستند.

اواپراتور

دستگاهی که مبرد در آن با دریافت گرمای آب دوباره تغییر شود را به کمپرسور فرستاده شود را اواپراتور می گویند. این قطعه معمولاً به دو شکل صفحه و پوسته و لوله مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا اپراتورهای نوع صفحه از راندمان بالاتر و ابعاد کوچکترین برخوردارند.

فروش تخصصی چیلر در سمنان

گروه صنعتی تاسیسات دات کام معتبر که این محصول را در ظرفیت های مختلف عرضه می کنند. این اطمینان را به شما بازدیدکنندگان گرامی می دهد که تمامی کیفیت تمام تجهیزاتی که توسط این مجموعه عرضه می‌شود از برترین محصولات خارجی و داخلی می باشد که با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب به شما ارائه داده می شود.

 شما به راحتی می توانید ازاین دستگاه بهره برداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشخصات فنی و استعلام قیمت با کارشناسان تاسیسات دات کام تماس بفرمایید. شایان ذکر است فروش تمامی این محصولات توسط مجموعه تاسیسات دات کام در سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

فروش تخصصی چیلر در سمنان

عوامل و موارد موثر بر قیمت چیلر

قیمت چیلر با توجه به  ظرفیت سرمایشی و راندمان و عملکرد محصول، همچنین کیفیت مواد اولیه و قطعات استفاده شده در آن و … متغیر می باشد.

همچنین توجه داشته باشید نوسانات ارز و دلار نیز بر روی قیمت چیلر وارداتی بسیار موثر و تاثیرگذار می باشند. شما می توانید جهت استعلام قیمت این محصول با کارشناسان تاسیسات دات کام تماس بگیرید و این محصول را با کیفیت بالا و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تهیه نمایید.

خرید چیلر

همانطور که می دانید امروزه فروشگاه های بسیاری هستند که نسبت به خرید و فروش دستگاه های اقدام کرده اند . این دستگاه‌ها از استقبال و محبوبیت بالایی برخوردار بوده و یکی از بهترین سیستم های تهویه مطبوع می باشد که باعث شده است افراد زیادی در به سمت این محصول روی آورند و اقدام به فروش آن ها کنند.

 توجه داشته باشید شما باید سعی کنید به فروشگاه معتبر و مجاز جهت خرید این محصول مراجعه نمایید. البته امروزه خرید حضوری تا وجود سخت و مشکل می باشد. همچنین شما زمانی که به فروشگاه مراجعه می کنید امکان دارد تنوع بالای محصولات را مشاهده نکنید به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم حتما به سایت https://tasisat.com/ مراجعه نمایید.

 علاوه بر مشاهده تنوع محصولات نسبت به خرید چیلر در استان سمنان اقدام نمایید. البته در نظر داشته باشید ارسال به سراسر کشور توسط مجموعه تاسیسات دات کام امکان پذیر می باشد.

 شما در هر جای ایران که زندگی می کنید می توانید به صورت سفارشی محصولات نمایید. با توجه به تنوع بالای محصولات پیشنهاد می کنیم قبل از سفارش محصول حتماً با کارشناسان تاسیسات دات کام در تماس باشید تا بتوانید انتخاب مناسب و درستی را تجربه نماید تا از عملکرد بهتره محصول برخوردار شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا می توان از دستگاه چیلر دستگاه گرمایشی نیز استفاده کرد؟” answer-0=”بله شما می توانید با اضافه کردن یک شیر چهار طرفه به محصول که مانند کمپرسور و کندانسور عمل میکند به عنوان دستگاه گرمایشی از آن استفاده نمایید. اما به خاطر هزینه مصرف برق بالا حالت گرمایشی این محصول توصیه نمی شود.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”مزایای چیلرهای جذبی نسبت به چیلر تراکمی چیست؟” answer-1=”یکی از مزایای چیلرهای جذبی ضریب اطمینان بالا و همچنین بدون صدا و حجم و ابعاد کمتر همچنین استهلاک پایین به دلیل کم بودن قطعات متحرک و در نتیجه عمر بیشتر دستگاه می باشد.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”کدام چیلر بیشترین راندمان را دارد؟” answer-2=”چیلر های تراکمی آب خنک با توجه به اینکه کمپرسور سانتریفیوژ استفاده میشود. معمولاً بیشترین راندمان را نسبت به چهره های دیگر به همراه دارد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *