Search
Close this search box.

بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی

بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی

در این مقاله از وبسایت تاسیسات دات کام قصد داریم بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی در بازار با برندهای مختلفی موجود است که می توانید از از آن ها بهره مند شوید. با توجه به کاربرد گسترده سیستم های تهویه مطبوع برندهای داخلی معتبری جهت طراحی و ساخت این محصولات فعالیت دارند. بهتر است بدانید این محصولات در انواع و مدل های مختلف در بازار موجود است.

همیشه به این صورت نیست که محصولات خارجی نسبت به محصولات ایرانی برتری داشته باشد؛ چرا که برخی از تولیدکنندگان ایرانی نیز همچون ایران رادیاتور، ایساتیس، بکو و … با توجه به سابقه طولانی مدتی که دارند توانستند بهترین سیستم ها را تولید و روانه بازار کنند.

به خاطر اینکه استانداردهای بین المللی در این سیستم ها مدنظر بوده است محصولات تولیدی توسط این شرکت ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند که از نظر رقابتی نیز با محصولات خارجی مشابه خواهد بود. در ادامه به معرفی بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی می‌پردازیم.

بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی

کولر گازی اسپلیت تک الکتریک

در معرفی بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی می توان کولر گازی تک الکتریک را نام برد. این کمپانی سعی کرده است تا با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا محصولات با کیفیتی را روانه بازار کند.

این برند دارای سابقه درخشانی بوده و با جدیدترین فناوری های روز دنیا توانسته است محصولات با کیفیتی را روانه بازار کند. انواع کولر گازی ها که توسط این شرکت تولید شده اند؛ در مدل های پنجره ای، دیواری، ایستاده، پرتابل و … در ظرفیت های هوادهی مختلفی تولید و عرضه می‌شود.

این محصول از قابلیت ها و امکانات ویژه ای همچون فیلتر ضد آلرژی، فیلتر ضد ویروس، سیستم حالت خواب، سیستم مجدد شروع خودکار، عملکرد بی صدا، سیستم اعلام نشتی گاز و … برخوردار است. همچنین بهتر است بدانید که این محصول دارای پنج سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد و در سراسر ایران به صورت رایگان نصب و راه اندازی

خواهد شد.

 

کولر گازی ایران رادیاتور

 یکی دیگر از برترین و بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی؛ کولر گازی های ایران رادیاتور می باشد. این شرکت در سال ۱۳۵۸ جهت تولید و طراحی سیستم های تهویه مطبوع راه اندازی شد. با توجه به اینکه محصولات تولیدی این برند از کیفیت بالایی برخوردار است؛ توانسته است صادرات موفقی داشته باشد و از جمله پرفروش ترین های بازار می باشد.

 برند ایران رادیاتور در ساخت کولر گازی های خود از کمپرسور GMCC استفاده می کند که دارای قدرت خنک کنندگی بالا و کندانسور هایی بدون محدودیت در فضاهای مختلف می باشد. همچنین در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار است.

در نظر داشته باشید محصولات این برند دارای گارانتی ۵ ساله و ۱۸ ماهه قطعات می باشد. به صورت کاملا رایگان توسط کارشناسان این مجموعه نصب و راه اندازی می شوند.

کولر گازی و اسپلیت تهویه

برند تهویه یکی از بهترین برندهای تولیدی کولر گازی های ایرانی می باشد. در ساخت این محصولات از تکنولوژی های مدرن و بین المللی استفاده شده است که باعث شده است تا محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کند. در واقع می توان گفت محصولات این برند بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی می باشند. این محصول در ظرفیت های ۱.۳۵ تا ۶ تن تبرید به صورت سفارشی تولید می شود.

همچنین با توجه به اینکه دارای تنوع در مدل ها و ظرفیت های مختلف می‌باشد می توانید در فضاهای مختلف با متراژهای مختلف از آن بهره مند شوید. این محصول از قدرت خنک کنندگی بالایی برخوردار بوده و با توجه به اینکه کم مصرف تر می باشد؛ هوای مطلوبی را به فضای داخلی انتقال خواهد داد.

کولر گازی ایساتیس

ایساتیس یکی از برترین برندهای داخلی می باشد که در این سال‌ها توانسته است محصولات فوق‌العاده ای را روانه بازار کند. به گونه ای که می توان گفت بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی توسط این برند تولید و روانه بازار خواهد شد.

سیستم هایی که توسط این مجموعه تولید می شوند؛ معمولاً دارای مدل دیواری بوده و همچنین دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی می باشد که شما می توانید در ظرفیت هوادهی این سیستم ها را در بازار پیدا کرده و در متراژهای مختلف از آن بهره مند شوید. از جمله ویژگی‌های بسیار عالی این سیستم ها می توان به میزان تولید صدای پایین و همچنین برخورداری از انواع فیلترهای با کیفیت و … اشاره کرد.

کولر گازی اسنوا

بهترین کولرگازی کم مصرف ایرانی توسط برند اسنوا تولید و عرضه می شود. این محصولات به خاطر برخورداری از سطح کیفیت بالا توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کند. این شرکت در سال ۱۳۸۴ در شهر اصفهان راه اندازی شد. کولر گازی اسنوا در مدل های دیواری و ایستاده با رده انرژی A و B در بازار موجود است.

تمامی محصولات دارای ۲۴ ماه گارانتی بوده و همچنین ۱۲۴ ماه گارانتی موتور ۸ سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران را دارد. برخی از ویژگی های برتر این محصول راه اندازی خودکار، تنظیم دما هوشمند، برخورداری از فیلتر های مناسب، قدرت خنک کنندگی بالا و طول عمر بالا و … می باشد.    

کولر گازی پاکشوما

کولر گازی پاکشوما نیز از جمله بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی می باشد که در بازار ایران موجود است. در این محصول از فیلتر پلاسما برای کاهش آلودگی محیط استفاده شده است.

همچنین می‌توان از دیگر امکانات آن به قابلیت کار کرد تا دمای ۵۵ درجه سانتیگراد و سیستم نظافت خودکار، فیلتر ها، محافظ کمپرسور در برابر نوسانات برق و کاتالیزور سرما و … اشاره کرد. با توجه به برخورداری فناوری اینورتر؛ این دستگاه توانسته جزو پرفروش ترین سیستم های بازار شود.

بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی

کولر گازی بکو

یکی دیگر از بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی؛ کولر گازی های بکو می باشد. این کمپانی سعی کرده است تا در ساخت این محصولات از تکنولوژی های مدرن و به روز و همچنین استانداردهای بین‌المللی استفاده کند که محصولات تولیدی این شرکت از سطح کیفیت بالایی برخوردار بوده و نه تنها در بازار ایران بلکه در سطح خاورمیانه از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این کولر گازی ها در موقعیت نصبی دیواری موجود بوده که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

کولر گازی مهر اصل

مهر اصل یکی از برترین برندهای ایرانی می باشد که توانسته بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی را روانه‌ی بازار کند. برخی از ویژگی های این محصول می توان به عایق بندی حرارتی مناسب و فیلتر قابل شستشو آنتی باکتریال، ریموت کنترل، قدرت پرتاب باد بالا، فیلترهای چند لایه تصفیه هوا، تنوع در ظرفیت و …  اشاره کرد که باعث شده است از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان و خریداران برخوردار شود.

خرید اینترنتی بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی

در این مقاله برای شما بازدید کنندگان عزیز بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی را مورد بررسی قرار دادیم. شما عزیزان می توانید این محصولات را با اطمینان خاطر تهیه کرده و از تهویه مطبوع برخوردار شوید. جهت خرید این سیستم ها می ‌توانید از طریق وبسایت https://tasisat.com/ اقدام نمایید. این محصولات را با کیفیت بالا تهیه کرده و از آن برخوردار شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی کدامند؟” answer-0=” کولر گازی ایران رادیاتور، کولر گازی تهویه، کولر گازی تک الکتریک، کولرگازی بکو، کولر گازی مهر اصل و …” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”نصب کولر گازی های ایرانی باید توسط چه افرادی انجام شود؟” answer-1=”تمامی شرکت های تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع ایرانی معمولاً در سراسر ایران دارای نمایندگی می باشند که جهت نصب کولر گازی ها به صورت کاملاً رایگان فعالیت دارند.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا اگر به صورت اینترنتی جهت خرید کولر گازی اقدام کنیم؛ شامل گارانتی شرکتی می باشد؟” answer-2=”بله این محصولات دارای گارانتی معتبر می باشند که می توانید از آن بهره مند شوید. ” image-2=”” headline-3=”h2″ question-3=”” answer-3=”” image-3=”” count=”4″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *