Search
Close this search box.

پکیج ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟

package2-min

پکیج ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟ مدّت زمانی نه چندان دور هر آنچه که در گستره ی بازار به چَشم می خورد، به غیر از اجناس ایرانی نبود. از لوازم و تجهیزات کوچک گرفته است تا به تجهیزات بزرگ! امّا پس از گذشت مدّت زمانی نه چندان طولانی، بازار ایران شاهد ورود و حضور کالاهای خارجی در خود شد.

گرچه که زمانی به طول نمی انجامید که این محصولات جای محصولات ایرانی را در بطن بازار تنگ نمودند و به یک رقیب بسیار سرسخت تبدیل شدند.

ولی همیشه وجود رقیب منجر می شود کوشش مستمرتر و کار جدی تر پیگیری شود. همین موضوع به یک باره منجر به جهش رو به جلوی محصولات ایرانی و بیشتر شدن سطح کیفی آن ها گردید.

به حالتی که می توانستیم از انواع گوناگون آن، از وسیله های برقی خانه گرفته است تا به تجهیزات صنعتی را حتی درون بازار جهانی شاهد باشیم. پکیج ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟ جهت دسترسی به پاسخ سؤال خود با ما همراه باشید.

پکیج ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟

حال به نظر شما پکیج ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟ در پاسخ به این پرسش شما باید بیان داریم که پکیج های ایرانی هم از این موضوع مستثنی نیست! به گونه ای که هر روزه می توان پیشروی رو به جلو در آن را مشاهده کرد! مسئولان این برندها در تلاش هستند تا با حفظ موقعیت و محبوبیت به دست آمده برای خود در بینابین مخاطبان خود به بالا بردن رتبه ی خویش حتی در گستره ی جهانی بی‌اندیشند.

علاوه بر این ها جهت رسیدن به چنین رتبه ای کوششی شبانه روزی را در صدر برنامه های بزرگ خود واقع نمایند. کوششی که در سایه ی علم و کشف دانش روز دنیا بوده است و شناختی گسترده و عمیق چاشنی هدف پویا و شکوفای آن ها باشد.

شاید به همین خاطر است که برندهایی همانند بوتان و ایران رادیاتور در پیشانی پکیج های ایرانی خود نمایی می کنند. ما در این متن جهت تصمیم گیری بهتر شما چند برند معروف ایرانی و خارجی را معرفی خواهیم کرد.

پکیج ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟

نام آشناترین پکیج های ایرانی:

گرچه که تعداد برندهای ایرانی که به تولید پکیج مبادرت می ورزند، کم نمی باشد و بعضی از آن ها توانسته اند تا به حدی به توفیقاتی دست یابند.

ولی آن برندی که بتواند اسم خود را سرآمد و پرآوازه نماید و سهم به سزایی از فروش را به خود اختصاص بدهد قطعاً در بازار رقابت پیروزی از آن وی خواهد بود و بر پایداری و ماندگاری در این زمینه امید بیشتری به وی خواهد رفت.

  • پکیج بوتان؛

در پاسخ به این پرسش شما که پکیج ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟ بهتر است، ابتدا پکیج بوتان را به شما معرفی کنیم‌. زیرا به دلیل قدمت طولانی شرکت بوتان که طی سال ۱۳۳۲ آغاز به کار نموده است. نام بوتان آنچنان خوش درخشیده است که غالباً افراد بدون تحقیق هم آن را قبول نموده و تحت عنوان یک انتخاب مطمئن قبول می نمایند.

بیشتر خانه های ایرانی با ورود یک آبگرمکن به همین نام، با آن آشنا شده اند. بنابراین نمی توان از دستاوردهای این شرکت چَشم پوشی کرد. چرا که این شرکت در ابتدا یک وارد کننده بوده است ولی با تلاش های پی در پی توانست به یک تولید کننده قطعات و صادر کننده آبگرمکن مبدل گردد. مدل های بسیاری که این برند در راستای رفاه حال مشتریان خود عرضه بازار نمود، مورد استقبال به سزایی واقع شد.

این محصولات به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، به سرعت زبان زد و مشهور گردید به حالتی که فروش محصولات ارائه شده از جانب این برند هرروزه بسیار و بسیارتر شد.

پکیج ایران رادیاتور؛

حال در راستای صحبت خود در ارتباط با پکیج ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟ به معرفی پکیج ایران رادیاتور می رسیم. مسلماً هر برندی که ما این روزها شاهد پیشرفت شایان آن بوده ایم، گذشته ای پر فراز و نشیب داشته است. گاهی اوقات همین که برندها به موفقیت دست پیدا می کنند، مسیر تلاش خود را رها نموده و از رقیبان خود دور می مانند.

شرکت عظیم ایران رادیاتور جزئی از آن دست برندها می باشد که در عرصه ای قدم به میدان رقابت گذاشت که یک رقیب توانمند چنان با صلابت قد برافراشته بود که هم پایی با آن ممکن به نظر نمی آمد.

آغاز کوشش برای این کمپانی شناخته شده و ادامه راه با همان جدیت و پشتکار که به حفظ کیفیت محصولات و ارتقاء آن ختم شد، چنین نتیجه درخشانی را برای این برند رقم زد. به گونه ای که هم اکنون کمتر می توان اسم برند ایران رادیاتور را در کناره ی نام بوتان نادیده انگاشت.

ما تا به این قسمت از نوشتار خود به چنین نتیجه ای دست پیدا کردیم که خرید پکیج ایرانی هم چندان بد به نظر نمی رسد. در گفتن پاسخ پکیج ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟ شما هم باید به تولید ملّی این محصولات توجه کنید و هم به کیفیت بی‌نظیری که دارند.

البته بهتر است بگوییم که پکیج های ایرانی محدود به دو برند نام برده شده نیست و بسیاری از برندهای دیگر چون؛ بیتا، اکو و… وجود دارد. شما می توانید از محصولات ایرانی در وب‌سایت ما یعنی تاسیسات دات کام دیدن نموده و بهترین را برای خود انتخاب کنید.

نام آشناترین پکیج های خارجی:

ما به صورت سالانه می توانیم شاهد حضور صنعتگران بسیاری در زمینه ی تولید و ارائه پکیج باشیم. ترکیب تکنولوژی و زیبایی نیز کیفیت توانسته است محصولی را روانه ی بازار نماید که جزئی از برندهای مشهور جهان معرفی و شناخته گردیده اند.

  • پکیج دیواری برند لورچ؛

طراحی منحصر به فرد پکیج دیواری برند لورچ توانسته است آن را به یکی از دستگاه های مشهور در کشور ایران تبدیل نماید‌. ما در این قسمت به معرفی مشهورترین خصوصیات این برند خواهیم پرداخت اگر می خواهید بدانید پکیج ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟ با ما همراه باشید.

_ سطح کیفی مطلوب

_ توجه به اصول زیست محیطی

_ تکنولوژی به کار رفته ویژه و خاص

_ ایجاد شیوه هایی برای کاهش آلودگی

_ ارائه پنل هایی گوناگون با انواع دیزاین

_ درصد رضایت مندی بسیار بالای مشتریان

_ برخورداری از بیست و چهار ماه گارانتی و خدمات پس از فروش.

پکیج ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟

این پکیج ساخت کشور ایتالیا می باشد که در حیطه ی تجهیزات گرمایشی فعالیت می نماید و هم اکنون توانسته است در میان ایرانیان برای خود محبوبیت ویژه ای را به دست بیاورد. ما از جمله ویژگی های این محصول را می توانیم در؛

_ کسب برند سبز جهانی

_ به کار گیری تکنولوژی خاص

_ اکتفاء بر استانداردهای روز جهانی

_ به کار گیری برخی روش ها جهت کاهش آلودگی

_ برخورداری از دو عدد مبدل حرارتی درون خود

_ وجود بیست و چهار ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

دوستان عزیز شما با توجه به موارد بیان شده در قسمت فوقانی متن بهتر می توانید پاسخ پرسش خود یعنی پکیج ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟ را به دست آورید. این شما خواهید بود که باید با توجه به نیازهای خود در راستای خرید گام بگذارید.

آنچه که مهم است این می باشد که ما در وب‌سایت‌ خود یعنی تاسیسات دات کام پذیرای شما عزیزان جهت خرید پکیج هم از نوع ایرانی و هم خارجی هستیم. این موضوع که برند ایرانی برای خود تهیه کنید یا خارجی به نیاز شما بستگی خواهد داشت. در این مجموعه شاهد کلکسیونی از معروف ترین پکیج های روز دنیا هستیم.

پکیج ایران رادیاتور،  پکیج جی پلاس، پکیج گلدیران، پکیج بوتان، پکیج کن و پکیج تک الکتریک نمونه های ایرانی هستند که کیفیت فوق العاده ای دارند و توانسته اند در بازار های جهانی خود را به خوبی معرفی نمایند، همچنین پکیج وستن ایر، پکیج هیوندای، پکیج هایسنس، پکیج وست کول، پکیج گودمن، پکیج آریستون جزو نمونه های خارجی هستند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”پکیج ایرانی بخریم یا پکیج خارجی؟ کدام یک بهتر است!” answer-0=”این نیاز کاملاً به نیازهای شما بستگی خواهد داشت. ” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا پکیج خارجی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است؟” answer-1=”بله، شما می توانید با اطمینان خاطر این محصولات را برای خود تهیه کنید. ” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا امکان خرید اینترنتی پکیج به صورت اینترنتی وجود دارد؟ ” answer-2=”بله، تنها کافی است شما با ما در تاسیسات دات کام همراه باشید. ” image-2=”” headline-3=”h2″ question-3=”” answer-3=”” image-3=”” headline-4=”h2″ question-4=”” answer-4=”” image-4=”” headline-5=”h2″ question-5=”” answer-5=”” image-5=”” headline-6=”h2″ question-6=”” answer-6=”” image-6=”” headline-7=”h2″ question-7=”” answer-7=”” image-7=”” headline-8=”h2″ question-8=”” answer-8=”” image-8=”” headline-9=”h2″ question-9=”” answer-9=”” image-9=”” headline-10=”h2″ question-10=”” answer-10=”” image-10=”” headline-11=”h2″ question-11=”” answer-11=”” image-11=”” headline-12=”h2″ question-12=”” answer-12=”” image-12=”” headline-13=”h2″ question-13=”” answer-13=”” image-13=”” headline-14=”h2″ question-14=”” answer-14=”” image-14=”” headline-15=”h2″ question-15=”” answer-15=”” image-15=”” headline-16=”h2″ question-16=”” answer-16=”” image-16=”” headline-17=”h2″ question-17=”” answer-17=”” image-17=”” headline-18=”h2″ question-18=”” answer-18=”” image-18=”” headline-19=”h2″ question-19=”” answer-19=”” image-19=”” headline-20=”h2″ question-20=”” answer-20=”” image-20=”” headline-21=”h2″ question-21=”” answer-21=”” image-21=”” headline-22=”h2″ question-22=”” answer-22=”” image-22=”” headline-23=”h2″ question-23=”” answer-23=”” image-23=”” count=”24″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *