Search
Close this search box.

بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیر

بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیر

در این مقاله از وبسایت تاسیسات دات کام قصد داریم بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیر را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

کولر گازی از جمله سیستم های بسیار عالی برای روزهای گرم سال بخصوص در مناطق گرمسیری می باشد. قسمتی از کشور ما دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد که انتخاب بهترین کولر گازی برای این مناطق از اولویت بالایی برخوردار است.

سیستم های تهویه مطبوع در توان های مختلفی تولید و عرضه خواهد شد که شما می توانید نوع مناسب ها را انتخاب کرده و در فصول سال از آن بهره مند شوید.

بهتر است بدانید که این سیستم ها از اجزا و قطعات ریز و درشتی تشکیل شده است که باید بین آن ها هماهنگی وجود داشته باشد که باعث عملکرد صحیح دستگاه شده و هوای خنکی را ایجاد خواهد کرد.

از جمله از اجزای بسیار مهم این محصول می‌توان به کمپرسور اشاره کرد. کمپرسور از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که در محفظه آن از گاز مبرد پر شده است. زمانی که دستگاه روشن شود کمپرسور وارد عمل خواهد شد و گاز مبرد را متراکم سازی کرده و به مایع تبدیل خواهد کرد.

تبدیل گاز به مایع مقدار گرمای آزاد شده و مایع با درجه خنک ترین توسط لوله های مسی به هواساز یا کندانسور انتقال داده می شود. با روشن شدن دستگاه این چرخه همچنان ادامه پیدا می‌کند و به  این صورت هوایی خنک و مطبوع را به محیط مورد نظر انتقال خواهد داد. برنامه برای معرفی بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیر شما باید به نوع و قدرت کمپرسور توجه داشته باشید.

معمولاً در این دستگاه ها از کمپرسور های پیستونی و اسکرال استفاده خواهد شد که با توجه به قدرت خنک کنندگی و بالایی که دارند  در مناطق گرمسیری بیشترین کاربرد را دارد.

اگر شما در مناطق گرمسیری زندگی می کنید پیشنهاد می کنیم سعی کنید کمپرسورهای پیستونی یا اسکرال را با کلاس آب و هوای ۳ T و یا T2 انتخاب کنید.

در صورتی که کمپرسور با شرایط جغرافیایی مناسب نباشد دستگاه انرژی زیادی مصرف کرده و باعث می شود تا هزینه بسیار برق به همراه داشته باشد. همچنین به خاطر تحمل بار و فشار بیش از حد پس از مدتی دچار استهلاک و خرابی خواهد شد.

بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیر

معرفی بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیری

همانطور که می دانید برند‌های بسیاری جهت تولید و عرضه انواع کولر گازی ها فعالیت دارند و سعی کرده اند تا محصولاتی را روانه بازار کند که علاوه بر کیفیت بالا از محبوبیت بالایی نیز برخوردار باشد. در ادامه قصد داریم بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیر را شرح دهیم.  

کولر گازی پنجره ای گری بهترین انتخاب برای مناطق گرمسیر

 یکی از بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیر ؛ پنجره ای گری می باشد.با توجه به شرایط بدی که شهرهای جنوبی از جمله خوزستان با آن روبرو هستند و تحمل گرمای زیاد بسیار دشوار است در این محصول از کمپرسور های قدرتمند استفاده شده است که باعث شده است تا خنک‌سازی فوق‌العاده‌ای را به همراه داشته باشد.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ بی تی یو گری با توجه به اینکه از موتور سنگین T3 در آن استفاده شده است نسبت به مدل های دیگر برای شهرهای گرمسیر بسیار مناسب خواهد بود. از جمله مزایای محصول می‌توان به خنک کردن هوا تا دمای ۶۰ درجه اشاره کرد که شما با اطمینان خاطر می توانید از آن بهره مند شوید.

کولر گازی پنجره ای سامسونگ

قدرت موتور کولر گازی ها از اهمیت بالایی برخوردار است که از جمله دلایل بسیار مهم در خنک سازی به شمار می رود. هر چه توان موتور بیشتر باشد باعث می شود تا خنک سازی بهتری را به همراه داشته باشد. در کولر گازی پنجره ای سامسونگ از موتور روتاری استفاده شده است.

همچنین در این محصول از گاز مبرد r۲۲ استفاده شده است که با توجه به قدرت موتور و گاز مصرفی یکی از بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیر می باشد. علاوه بر خنک سازی فوق العاده از قیمت مناسبی نیز برخوردار است که باعث شده است افراد بسیاری را جذب نماید و از آن در مناطق گرمسیری و شهرهای جنوبی ایران استفاده کنند.

کولر گازی جنرال

یکی دیگر از بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیر؛ کولر گازی جنرال می باشد. در این کولر گازی ها از موتور سنگین T3 و گاز مصرفی ۴۱۰ R استفاده شده است که در مناطق گرم خنک سازی بسیار قدرتمندی را ایجاد خواهد کرد. همانطور که می دانید موتور از جمله مهمترین و اصلی ترین بخش کولر گازی ها به شمار می رود که در اینجا از کمپرسور پیستونی استفاده شده است.

علاوه بر هوای بسیار سرد مصرف انرژی را تا حدودی کاهش خواهد داد. از ویژگی های این محصولات می توان به قیمت مناسب به آن اشاره کرد که در مقایسه با مدل ها و برندهای دیگر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد.

کولر گازی ال جی مخصوص مناطق گرمسیر

کولر گازی ال جی از جمله بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیر می باشد که با اطمینان خاطر می توانید از آن استفاده نمایید. گاز مصرفی از جمله مهمترین و اصلی ترین موارد در کیفیت این دستگاه می باشد که برای خنک سازی محیط استفاده خواهد شد.

به طور کلی می‌توان گفت قدرت کولر میزان خنک سازی محیط را تعیین و مشخص خواهد می کند. کولر گازی پنجره ای ال جی بهترین سیستم برای مناطق گرمسیری می باشد که م یتوانید از آن بهره مند شوید. 

بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیر 

خرید بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیری

شما بازدید کنندگان عزیز می توانید جهت خرید بهترین کولر گازی پنجره ای برای مناطق گرمسیر از طریق فروشگاه اینترنتی تخصصی تاسیسات دات کام https://tasisat.com/ اقدام نمایید و این محصول را با کیفیت بالا تهیه کرده و از آن در موارد مورد نیاز بهره مند شوید.

در هر مرحله که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان مجموعه تاسیسات دات کام در تماس باشید و با راهنمایی و مشاوره های این کارشناسان تخصصی و خیره می توانید انتخاب مناسب و بهترین را تجربه کرده و از آن بهره مند شوید.

بهتر است بدانید این مجموعه جهت رفاه و آسایش شما عزیزان ارسال به سراسر کشور دارد که می توانید این محصول را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *