Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت فن کویل در بوشهر

خرید فن کویل در بوشهر

خرید فن کویل در بوشهر برای ساختمان‌هایی که نیازهای گرمایشی و سرمایشی زیادی دارند و یا تامین دائمی آب گرم برای آن‌ها مهم است مناسب خواهد بود. این دستگاه انواع مختلفی دارد و می‌تواند نیازهای مختلف را برآورده کند.

خرید فن کویل در بوشهر

بوشهر با داشتن آب و هوای گرم و مرطوب معمولا نیاز کمی به دستگاه‌های تولید کننده هوای کردم دارد اما تولید هوای خنک‌کننده در فصول گرم بسیار ضروری است. دستگاه‌های مختلفی برای این کار وجود دارند و در این میان فن کویل‌ها قادرند هم هوای گرم و هم سرد تولید کنند. بدین صورت مصرف‌کننده را از خرید دو دستگاه مختلف بی‌نیاز خواهند کرد.

تامین ایمنی، عملکرد مناسب و متناوب و داشتن انواع مختلف برای رفع نیازهای متفاوت یک ویژگی مهم برای دستگاه‌های خنک‌کننده و هواساز است و فن کویل این ویژگی و مزیت‌های بسیار دیگری دارد که در ادامه با هم مرور خواهیم کرد. هم اکنون خرید و فروش فن کویل در بوشهر و سایر شهرهای ایران برای مقاصد اداری و تجاری بسیار رایج است و پروژه‌های مسکونی نیز می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

قیمت فن کویل در بوشهر

فن کویل چگونه کار می‌کند؟

فن کویل شامل یک مبدل حرارتی و فن است که با کشیدن هوای اطراف، مشغول تنظیم دمای هوا می‌شود. شروع مکش اغلب به واسطه اهرم‌های یا کلید‌ها دستی است که دارای درجه‌بندی‌های مختلف هستند. در این دستگاه ترموستات نقش هدایت‌کننده سایر اجزا را دارد و به فن یا شیر کنترل فرمان می‌دهد که تغییر دور را جهت تنظیم آب ورودی به دستگاه انجام دهند تا دما به میزان دلخواه مصرف‌کننده تغییر کند.

آب سرد یا گرم وظیفه تامین نیروی دستگاه فن کویل را دارد. آب وارد دیگ‌های مرکزی یا چیلرها می‌شود و پس از ترکیب با هوا تغییر دما می‌دهد. پس از خنک کردن هوا، آب کندانس شده وارد سینی‌هایی که در زیر کویل‌ها تعبیه شده است می‌شوند و با استفاده از لوله‌های درین به بیرون از هواساز هدایت خواهند شد.

فن کویل نیز مانند سایر تجهیزات سرمایشی و گرمایشی نیاز به بررسی‌های سالانه و تعمیرات دوره‌ای دارد. این اقدامات با وجود هزینه‌بردار بودن باعث عملکرد بهتر سیستم و در نتیجه صرفه‌جویی اقتصادی و عمر بیشتر دستگاه خواهد شد.

انواع فن کویل

فن کویل کاستی

این نوع از فن کویل در سقف کاذب نصب می‌شود و فضایی را در خانه یا محیط اداری و تجاری اشغال نمی‌کند. دریچه این فن کویل معمولا ظاهر مناسبی دارد و نمای سقف را زشت نخواهد کرد. ادارات بزرگ یا مراکز تجاری پر رفت و آمد از این دستگاه برای تنظیم دمای هوای محیط استفاده می‌کنند. برخی از مجتمع‌های مسکونی نیز برای راهروها و محیط‌های عمومی از این تجهیزات استفاده می‌کنند.

طراحی فن کویل کاستی به صورتی است که برای انجام عملیات هواسازی به پمپاژ پرفشار آب نیاز دارد و برای محیط‌های کم‌آب انتخاب مناسبی نیست. این نوع از فن کویل در دو نوع یک طرفه و چهار طرفه تولید می‌شود. نوع یک طرفه فقط از یک سمت دریچه‌های تهویه مطبوع دارد و نوع چهارطرفه در چهار جهت مختلف دریچه‌های برای ورود و خروج هوا دارد.

فن کویل سقفی توکار

فن کویل سقفی کاملا در سقف پنهان می‌شود و هیچ تداخلی با نمای سقف ندارد. نصب این نوع از فن کویل آسان است و می‌توان موقعیت دریچه ورود و خروج هوا را تا حد زیادی انتخاب کرد. ساختمان‌های مسکونی زیادی از این نوع فن کویل برای تجهیزات سرمایشی و گرمایشی استفاده می‌کنند و دریچه آن را در ابتدای ورودی ساختمان تعبیه می‌کنند.

فن کویل کانالی

فن کویل کانالی فشار استاتیک خارجی بالایی را ایجاد می‌کند. ظاهر این فن کویل به فن کویل‌های سقفی توکار شباهت دارد و محل نصب آن‌ها نیز درون سقف کاذب است. قدرت این دستگاه بیشتر از انواع دیگر است و به همین دلیل صدای تولید شده نیز شدت بیشتری دارد. راهروهای ساختمان‌های تجاری و اداری و یا محیط‌های نیمه صنعتی محل مناسبی برای استفاده از این دستگاه است و منازل یا آپارتمان‌های مسکونی به دلیل آلودگی‌های صوتی از نصب این دستگاه خودداری می‌کنند.

فن کویل زمینی

در بسیاری از ساختمان‌های قدیمی و یا ادارات دولتی این نوع از فن کویل دیده می‌شود. فن کویل زمینی در جنب دیوارهای اتاق و به صورت عمودی نصب می‌شود. نوع زمینی می‌تواند سرمایش و گرمایش را تامین کند و هم‌اکنون نیز در بسیاری از فضاهای صنعتی، تجاری و اداری در حال استفاده می‌باشد. دسترسی راحت به تجهیزات هزینه‌های نگهداری و تعمیرات این دستگاه را کاهش می‌دهد.

فروش فن کویل در بوشهر

خرید فن کویل در بوشهر

خرید این دستگاه نیاز به بررسی‌های دقیق و زیادی دارد. از طرفی افراد ترجیح می‌دهند چنین تجهیزاتی را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند و بتوانند مشاوره‌های متعددی در مورد نحوه کار و عملکرد این دستگاه دریافت کنند. برای اطلاع از قیمت فن کویل در بوشهر می‌تواند به وب‌سایت tasisat.com مراجعه کنید.

این وب‌سایت این امکان را برای شما فراهم کرده تا انواع مختلف این دستگاه را مشاهده و بررسی کنید و پس از آن به صورت رایگان از خدمات مشاوره‌ای و پشتیبانی مجموعه بهره‌مند شوید. ما شما را تا رسیدن به بهترین انتخاب همراهی خواهیم کرد و سپس می‌توانید محصول مورد نظر را به راحتی از طریق وب‌سایت tasisat.com خریداری کرده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

دقت داشته باشید تمام مراحل به صورت غیرحضوری است و مشکلاتی همچون ابتلا به ویروس کرونا به دلیل حضور در محیط‌های پرخطر، از دست دادن زمان، سردرگمی و … را نخواهید داشت.

مجموعه تاسیسات دات کام سابقه بسیار طولانی در زمینه خرید و فروش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در ایران دارد و به واسطه فروش اینترنتی امکان خرید را برای همه افراد از هر نقطه‌ای از کشور فراهم کرده است. بنابراین اگر قصد خرید فن کویل در بوشهر را دارید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت tasisat.com و تماس با شماره‌های اعلام شده به سرعت مراحل مشاوره و خرید را طی کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا فن کویل برای آپارتمان‌ها انتخاب مناسبی است؟” answer-0=”فن کویل کاستی یک طرفه و فن کویل توکار می‌توانند در آپارتمان‌ها نصب شوند و به خوبی انرژی سرمایی و گرمایی محیط را تامین کنند.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”کدام فن کویل‌ها فضایی را اشغال نمی‌کنند؟” answer-1=”فن کویل کاستی یک طرفه و توکار فضایی از محیط را اشغال نخواهند کرد. همچنین فن کویل توکار کاملا درون سقف کاذب نصب می‌شود و به هیچ وجه قابل مشاهده نیست.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا خرید فن کویل در بوشهر به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است؟” answer-2=”بله. فروش فن کویل در بوشهرر نیز توسط مجموعه تاسیسات . کام انجام می‌شود و شما می‌تواند کالای مورد نظر را در موقعیت اعلام شده در تمامی نقاط کشور تحویل دهد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *