Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت کولر گازی در ایلام

خرید کولر گازی در ایلام

افرادی که به دنبال خرید کولر گازی در ایلام هستند معمولا در مورد میزان سرمای تولید شده توسط این دستگاه‌ها و مصرف برق کولرها سوالات مختلفی دارند. در این مقاله به معرفی کامل کولر گازی‌ها و بررسی معایب و مزایای آن خواهیم پرداخت و وب‌سایتی معتبر برای خرید این دستگاه را معرفی می‌کنیم.

خرید کولر گازی در ایلام

در فصول گرم سال تنظیم هوای محیط‌های خانگی یا اداری گاهی به یک کار سخت تبدیل می‌شود. کولرهای آبی یا سیار خنک‌کننده همیشه نمی‌توانند به خوبی محیط را سرد را کنند و برخی اوقات نیز به علت مرطوبت کردن هوا زمینه را برای ابتلای افراد به سرماخوردگی ایجاد می‌کنند. از همین رو افرادی که می‌خواهند هوایی خنک و خشک را تجربه کنند برای خرید کولر گازی اقدام می‌کنند.

این کولرها قابلیت‌های متفاوتی دارد که مهم‌ترین آن‌ها قدرت بالا در کاهش حرارت محیط و خنک کردن هوا است. این دستگاه انواع مختلفی دارد و در زمان خرید می‌بایست اطلاعات خوبی از این دستگاه داشته باشیم. همچنین توجه به جزییات می‌تواند ما را به سمت خریدی بهتر هدایت کند.

قیمت کولر گازی در ایلام

کولر گازی چیست؟

کولر گازی یکی از شناخته‌شده‌ترین سیستم‌های HVAC است که در ساختمان‌های اداری، مسکونی و حتی واحدهای تجاری قابلیت نصب دارد. مصرف انرژی کولرهای گازی غیر اینورتر شاید بیش از سایر کولرها باشد اما می‌توان با خرید نوع اینورتر کولرگازی مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داد. سال‌های زیادی است که این دستگاه به ایران وارد شده است و دارای انواع مختلفی است. از نظر نوع قرارگیری در فضا این کولر به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود.

کولر گازی اسپلیت

نوعی از این دستگاه دارای دو یونیت جداگانه است به نام اسپلیت شناخته می‌شود. بخش خارجی در بیرون از ساختمان معمولا نصب می‌شود. برای مثال در آپارتمان‌ها از پشت‌بام یا تراس برای این کار استفاده می‌شود. یونیت داخلی نیز بر روی دیوارهای داخلی قرار می‌گیرد تا بتواند هوای خنک را از طریق دریچه‌هایش به محیط خانه منتقل کند. این وسیله دارای انواع مختلفی به شرح زیر است.

کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل، قابل حمل است و بر روی زمین یا سطوح محکم می‌تواند قرار بگیرد. کولر گازی پرتابل تنها یک دستگاه است و بخش خارجی ندارد. همچنین صدای تولید شده در این دستگاه نسبت به انواع دیگر بیشتر است اما قدرت سرمایش آن چیزی کم از اسپلیت ندارد.

کولر گازی پنجره‌ای

کولر گازی پنجره‌ای برای خنک‌کردن فضاهایی با ابعاد کوچک ساخته شده است. این دستگاه قدرت زیادی ندارد و برای محیط‌های کوچک کاربرد خواهد داشت. از مزایای این دستگاه می‌توان به ابعاد کوچک و وزن کم آن اشاره کرد. این دستگاه نیز به صورت یک‌تکه و باد سرد از دریچه‌های جلویی کولر وارد فضا می‌شود. از سمت دیگر نیز باد گرم خارج خواهد شد که می‌بایست این سمت به بیرون از فضا متصل باشد. از این کولر برای اتاق‌های کوچک اداری، تجاری بیشتر استفاده می‌شود.

کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده برای فضای بزرگ و محیط‌هایی که گرمای زیادی را ایجاد می‌کنند مناسب است. اغلب قدرت این کولرها نسبت به سایر انواع کولر گازی بیشتر است و توان سرمایشی بسیار بالایی دارند. علاوه بر این این مدل از کولر گازی تنها بر روی زمین قابل استقرار است و به دلیل وزن زیاد و ابعاد بزرگ نیاز به فضایی مخصوص در گوشه‌ها و اطراف سالن دارد.

سالن‌های بزرگ، تالارها، فضاهای نیمه‌باز، مساجد و … معمولا میزبان این نوع از کولرهای پرقدرت هستند.

چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم؟

در درجه اول شما می‌بایست متراژ و فضایی مورد استفاده برای کولر گازی را مشخص کنید. برای فضای مسکونی معمولا از کولر گازی اسپلیت یا پرتابل استفاده می‌شود. کولر گازی پنجره‌ای به دلیل نیاز به دریچه و فضا برای بیرون راندن هوای گرم اکثرا در آپارتمان‌ها کمتر استفاده می‌شود و در صورت استفاده می‌بایست در کنار پنجره و یا درب خروجی باشد. به علاوه کولرهای ایستاده نیز برای مصارف مسکونی بسیار پرقدرت محسوب می‌شوند و درضمن جانمایی زیبایی در خانه ندارند.

برای محیط‌های اداری معمولا نوع پنجره‌ای انتخاب خوبی است. در این محیط‌ها امکان قراردادن کولر در کنار پنجره و هدایت هوای گرم به بیرون میسر است. همچنین فضای اتاق به حدی بزرگ نیست که نیاز به قدرت سرمایشی زیادی باشد. از طرفی به علت روشن بودن کولرهای تمام اتاق‌ها به صورت هم‌زمان، دمای ساختمان به طور کل آن‌قدر گرم نیست که کولرهای پنجره‌ای از پس سرد کردن آن برنیایند.

نوع ایستاده را بیشتر در فضاهایی می‌بینیم که تداخل زیادی با هوای آزاد و یا متراژ بسیار بزرگی دارند. بادی که از این کولرها به بیرون هدایت می‌شود اغلب شدت زیادی دارد و حتی قرار گرفتن در مقابل آن‌ها به صورت مستقیم احتمال مبتلا شدن به بیماری‌های سرماخوردگی یا حساسیت سینوزیت را خواهد داشت. بنابراین محیط‌های بسیار گرم و نیمه‌باز بزرگ می‌توانند میزبان این نوع از کولر گازی باشند.

فروش کولر گازی در ایلام

فروش کولر گازی در ایلام توسط وب‌سایت تاسیسات . کام

وب‌سایت TASISAT.COM با سابقه طولانی فعالیت در زمینه سیستم‌های گرمایشی و سرماشی اقدام به فروش سراسری این محصولات به صورت اینترنتی و غیرحضوری کرده است. با استفاده از این امتیاز شما می‌توانید فرایند خرید کولر گازی در ایلام را به صورت کاملا مجازی انجام داده و صرفه‌جویی خوبی در زمان و هزینه داشته باشید.

از طرفی تمام کالاها با رعایت تمام موازین بهداشتی ارسال خواهد شد و هیچ نگرانی و اضطرابی از بابت انتقال ویروس کرونا وجود نخواهد داشت. همچنین وب‌سایت تاسیسات دات کام امکان مشاوره رایگان را برای شما از طریق شماره تماس‌های اعلام شده فراهم کرده است تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر این در تمام مراحل خرید می‌توانید با تماس با بخش پشتیبانی وب‌سایت از کم و کیف کار آگاه شوید و به راحتی محصول را دریافت و استفاده کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”مهم‌ترین مزیت کولرهای گازی چیست؟” answer-0=”کولر گازی قدرت بسیار زیادی در تامین سرمایش محیط دارد و گرم‌ترین محیط‌ها را در عرض چند دقیقه خنک خواهد کرد. ” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”چه نوع کولر گازی برای منازل مسکونی مناسب است؟” answer-1=”کولر گازی اسپلیت برای منازل مسکونی بهترین انتخاب است و تعیین قدرت کولر با توجه به متراژ خانه محاسبه می‌شود.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”آیا کولر گازی مصرف برق را افزایش می‌دهد؟” answer-2=”کولر گازی توان سرمایشی بالایی دارد و مصرف برق آن نیز بیشتر از سیستم‌های سرمایشی دیگر است اما نوع اینورتر آن مصرف برق کمتری خواهد داشت.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *