Search
Close this search box.

خرید فروش و قیمت کولر گازی در آذربایجان شرقی

خرید فروش و قیمت کولر گازی در آذربایجان شرقی

خرید فروش و قیمت کولر گازی در آذربایجان شرقی

امروزه هوای گرم تابستان تنها با یک کولر گازی مناسب و با امکانات عالی دلچسب تر و راحت تر می‌توان تحمل کرد. بسیاری از برند ها سعی کرده اند تا کولرگازی را با تنوع بالا و امکانات مختلفی طراحی و روانه بازار کند که اکثر افراد می‌توانند با توجه به کاربرد مورد نظر خود و ویژگی های مورد نیاز می‌توانند از آن استفاده نمایند.

بهتر است بدانید که یکی از وسیله پر کاربرد و مورد نیاز کولر گازی ها می باشند. جهت اطلاع درباره محصول و نحوه ارسال و قیمت دقیق ان با کارشناسان تاسیسات دات کام در تماس باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم کولر گازی را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

خرید فروش و قیمت کولر گازی در آذربایجان شرقی

کولر گازی

توسط کولر گازی شما می‌توانید دمای محیط، رطوبت و گرد و غبار را کنترل نمایید و تهویه مطبوع داشته باشید. به خاطر از بین بردن رطوبت، ذرات گرد و غبار و تهویه مطبوعی که کولرگازی ها در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند؛ در این سال های اخیر برندهای مختلفی این محصول را طراحی و تولید کرده اند.

انواع کولر گازی

  1. کولر گازی دیواری
  2. کولر گازی ایستاده
  3. کولر گازی پرتابل
  4. کولر گازی پنجره‌ای

که هر دو کولر گازی از یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده‌اند. در اینجا شما نیاز به لوله کشی دارید. توجه داشته باشید که برق مصرفی برای کولر گازی ها معمولاً تکفاز، ۲۸۰ ولت می‌باشد. البته برای کولر گازی های ایستاده از برق مصرفی ۳ فاز و ۳۸۰ ولت استفاده می‌کنند، که این کولر گازی ها دارای ظرفیت بالایی می‌باشند. در منازلی که دارای متراژ بالا مانند مساجد، اداره ها، فروشگاه ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ولی کولر گازی های دیواری برای منازل مسکونی و … استفاده خواهند شد. در نظر داشته باشید که کولر گازی های پنجره ای و پرتابل تنها شامل یونیت داخلی می‌باشند و نیازی به لوله کشی و همچنین یونیت خارجی ندارند. این محصول دارای ظرفیت بسیار کم می‌باشد و تنها برای محیط های با متراژ بسیار کم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کولر گازی اینورتر

یکی از قابلیت های بسیار مهم در کولر گازی ها؛ اینورتر می‌باشد که توسط یک برد الکترونیکی به کمپرسور دستگاه اضافه خواهد شد. در تمامی کمپرسور ها می‌توان از این قابلیت استفاده کرد. بهتر است بدانید در محصولاتی که از قابلیت اینورتر استفاده نشده است، زمانی که دمای محیط شما به حد دلخواه برسد کمپرسور دستگاه به صورت کامل خاموش می‌شود و زمانی که دمای محیط زیاد شود، کمپرسور دوباره شروع به فعالیت خواهد کرد که در این دستگاه ها کمپرسور موتور یا در حال خاموش شدن است و یا در حال روشن است.

محصولاتی که مجهز به قابلیت اینورتر هستند، زمانی که دمای محیط به دمای مطلوب تنظیم شده برسد کمپرسور خاموش نخواهد شد، بلکه تنها دور موتور کم می‌شود. به همین خاطر از موتور با دور متغیر استفاده می‌شود به این صورت اتلاف انرژی وجود ندارد و همچنین کمپرسور دستگاه نیز احتمال خرابی کمتری خواهد داشت. مزیت دیگر برتر بودن کولر گازی های اینورتر این است که در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌شود.

انتخاب و خرید کولر گازی در آذربایجان شرقی

این محصول یکی از وسایلی می‌باشد که در تنوع بالا و برندهای مختلفی در بازار وجود دارد. شما باید در هنگام خرید این محصول پارامترهایی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید محصول مناسب و درستی را خریداری نمایید. یکی از این پارامتر هایی که بسیار مهمی باشد؛ متراژ ساختمان است.

با توجه به در نظر گرفتن متراژ ساختمان و شرایط آب و هوایی محل زندگی خود، شما می‎توانید این دستگاه را با ظرفیت مناسب تهیه و خریداری نمایید. بهتر است بدانید که نوع کاربری و برق مصرفی را نیز باید مد نظر قرار دهید تا بهترین و مناسب ترین کولر گازی را جهت استفاده خریداری نمایید.

امروزه با توجه به وجود ویروس کرونا و همچنین ترافیک سنگین و الودگی هوا و … خرید حضوری بسیار سخت و دشوار می‌باشد. به همین خاطر مجموعه تاسیسات دات کام سعی کرده است به صورت اینترنتی در خدمت شما مصرف کنندگان و مشتریان عزیز باشد.

در هر استان از ایران که باشید به راحتی می‌توانید سیستم تهویه مطبوع از جمله چیلر را سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. جهت اشنایی با نحوه ارسال و هزینه ارسال و همچنین قیمت دقیق محصول به سایت تخصصی تاسیسات دات کام مراجعه کنید.

قیمت کولر گازی در آذربایجان شرقی

این محصولات در ظرفیت های مختلف و تنوع بالایی وجود دارد که شما در هنگام انتخاب با سردرگمی روبرو خواهید شد. با توجه به امکانات و ویژگی هایی که در این محصول تعبیه شده است شما می‌توانید از قیمت دقیق آن مطلع شوید. در نظر داشته باشید که تنها این محصول به عواملی مانند ظرفیت و مدل های مختلف کولر گازی بستگی دارد.

همچنین مواردی مانند لوازم و قطعاتی که در ساخت و تولید این محصولات به کار برود نیز در قیمت نهایی آن بسیار تاثیرگذار می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت تاسیسات قیمت این محصول را مشاهده نمایید.

خرید فروش و قیمت کولر گازی در آذربایجان شرقی

فروش کولر گازی در آذربایجان شرقی

امروزه شرکت های بسیاری هستند که نسبت به طراحی و تولید این دستگاه اقدام کرده‌اند. شما باید هنگام خرید این دستگاه ها را با یکدیگر مقایسه کرده با توجه به تنوع بالای این محصولات شما باید سعی کنید در هنگام خرید با فردی که اطلاعات کافی در این زمینه دارد مشورت کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

در غیر این صورت در هنگام خرید دچار سردرگمی خواهید شد و امکان دارد محصول مناسبی خریداری نکنید. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً قبل از خرید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت تاسیسات با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره ها و راهنمایی های لازم بهره مند شوید. با اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می‌دهند، شما می‌توانید با توجه به شرایط اقلیمی و ظرفیت مورد نظر خود کولر گازی مناسبی را خریداری نمایید.

مزایای کولر گازی

بهتر است بدانید که کولر گازی ها از مزیت ها و ویژگی های ویژه ای برخوردار است که نسبت به دیگر سیستم های تهویه مطبوع از استقبال بالایی بر خوردار شده اند. یکی از این مزیت ها و مزایای بسیار مهم تهویه هوای مطلوب و مناسب می‌باشد. همچنین به خاطر قابلیت برتر اینورتر که در اکثر این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد مصرف برق کمتری دارند.

از دیگر مزایای این محصول می‌توان به هزینه مناسب تر و صدای کم یونیت داخلی و … اشاره کرد. همچنین در نظر داشته باشید که از ویژگی های برتر کولر گازی ها می‌توان به تهویه مطبوع استفاده مجزا برای هر واحد اشاره کرد که باعث شده است تا از محبوبیت بالایی برخوردار است.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”کولر گازی اینورتر کم مصرف است یا کولر گازی بدون اینورتر؟” answer-0=”کولر گازی های اینورتر دارای توانایی راه اندازی آرام موتور کولر گازی می‌باشد. همچنین گرید انرژی A با کمترین مصرف برق است. بنابراین کولر گازی های اینورتر مصرف کمتری دارند.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”چگونه می‌توان ظرفیت مناسب کولر گازی را محاسبه کرد؟” answer-1=”برای به دست آوردن ظرفیت مناسبی محصول شما باید متراژ ساختمان و شرایط اقلیمی ایران از نظر قرار دهید و در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”برق مصرفی برای کولر گازی های دیواری چند ولت می‌باشد؟” answer-2=”این کولر گازی ها برای کارکردن نیاز به برق تک فاز و ۲۸۰ ولت دارد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *