Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت مینی چیلر در آذربایجان غربی

16-min

خرید، فروش و قیمت مینی چیلر در آذربایجان غربی

یکی از سیستم های تهویه مطبوع که توسط شرکت تاسیسات دات کام به فروش می‌رسد؛ مینی چیلر می‌باشد. شما می‌توانید از آن به عنوان سیستم سرمایشی و گرمایشی در منازل و اداره ها و … استفاده نمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم دستگاه مینی چیلر را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

این محصول توسط سرد کردن آب و منتقل کردن آن به محیط عملیات خنک کاری را انجام خواهد داد. بهتر است بدانید که این محصول با ظرفیت کمتر از ۲۰ تن تبرید و روانه بازار می‌شود که در بخش خانگی و همچنین در حوزه صنعت کاربرد دارد.

 به عنوان مثال می‌توان به استفاده از آن برای خنک کردن یک قطعه دستگاه یا … در بخش صنعت اشاره کرد. توسط آب سرد شده تولیدی توسط مینی چیلر و با تبادل حرارت کار خنک کردن قطعات و دستگاه انجام می‌شود. در بخش خانگی نیز آب سرد تولید شده توسط مینی چیلر از فن کویل عبور کرده تا محیط خانه را خنک و دلچسب کند.

شما می‌توانید در هر استان ایران که باشید نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایید. چرا که مجموعه تاسیسات دات کام برای مصرف کنندگان و مشتریان خود ارسال به سراسر کشور را در نظر گرفته است.

خرید، فروش و قیمت مینی چیلر در آذربایجان غربی

اجزا مینی چیلر

بهتر است بدانید که این محصول دارای قطعاتی می‌باشند که چیلرها دارند اما در اندازه ها و ابعاد های کوچک تر که برخی از این اجزا و قطعات عبارتند از: اواپراتور، کندانسور و کمپرسور و … . که قطعات کندانسور و کمپرسور از اهمیت بالایی برخوردار است. کندانسوری که در بدنه مینی چیلر تعبیه شده است، معمولاً در دو مدل آب خنک و هوا خنک می‌باشد.

البته در نظر داشته باشید که در کشور ایران معمولاً از مدل آب خنک استفاده بیشتری نمی‌شود. چرا که این محصول نیاز به انرژی بیشتری دارد و همچنین دارای ابعاد بیشتری می‌باشد و هزینه بالایی دارد. اما کندانسور هوا خنک انرژی کمتری دارد و همچنین مقرون به صرفه می‌باشد.

برای کمپرسور نیز چهار نوع مختلف در بازار وجود دارد که کمپرسور اسکرال مدرن و با تکنولوژی بالاتری می‌باشد که بیشتر از آن استفاده می‌شود. شما بازدیدکنندگان گرامی می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خدمات شرکت تاسیسات دات کام با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

ظرفیت مینی چیلر

بهتر است بدانید که این محصول توسط شرکت تاسیسات دات کام در ظرفیت‌های مختلفی طراحی می‌شود که شما برای اینکه ظرفیت مناسب را با فضای محیط مورد نظر خود را تطبیق دهید باید عوامل زیادی را در نظر داشته باشید. برخی از این عوامل عبارتند از: میزان درجه حرارت دما و میزان رطوبت میزان باز و بسته شدن درب پنجره ها و … که تمامی این موارد معمولاً بر روی ظرفیت محصول تاثیر گذار می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنیم حتماً با کارشناسان تاسیسات دات کام مشورت کرده تا بتوانید محصول مناسبی را انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید که شما در تمامی استان های ایران نیز می‌توانید از طریق سایت تاسیسات دات کام نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید. چرا که سعی کرده‌ایم تا ارسال به سراسر ایران را در نظر گرفته تا تمامی مصرف کنندگان و مشتریان عزیز بتوانند از این محصول برای گرمایش و سرمایش در فصل‌های مختلف سال استفاده نمایند.

قیمت مینی چیلر در اذربایجان غربی

عوامل بسیاری هستند که بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار می‌باشد. چراکه مینی چیلر یکی از تجهیزاتی می‌باشد که از خارج کشور وارد شده و تامین قطعات و مواد اولیه وارداتی می‌باشند به همین خاطر قیمت دلار و نوسانات آن نیز بر قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار می‌باشد.

به همین خاطر نمی‌توان قیمت ثابتی را برای این دستگاه اعلام کرد. شما می‌توانید وارد سایت تاسیسات شده و آنجا از قیمت دقیق این محصول مطلع شوید. همچنین از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در این سایت هزینه ارسال و دیگر خدماتی که توسط شرکت تاسیسات دات کام ارائه می‌شود اطلاعات پیدا کرده و از آن بهره مند شوید.

خرید، فروش و قیمت مینی چیلر در آذربایجان غربی

فروش مینی چیلر در آذربایجان غربی

مینی چیلر ها یکی از سیستم های تهویه مطبوع می‌باشد که توسط برندهای مختلفی طراحی و روانه بازار شده است و فروشگاه های بسیاری نسبت به فروش این محصول اقدام کرده‌اند که شما باید در هنگام تهیه این محصول حتما از فروشنده درخواست کنید تا اطلاعات مربوط به محصول را به صورت کامل و دقیق در اختیار شما قرار دهد. با بررسی آن می‌توانید با توجه به شرایط اقلیمی و متراژ محیط مورد نظر خود مدل و ظرفیت مناسب را انتخاب کنید.

یکی از شرکت‌های معتبر و مجاز که این مینی چیلر ها را با کیفیت بالا به فروش می‌رساند؛ شرکت تاسیسات دات کام می‌باشد که این مجموعه به خاطر رفاه و آسایش مشتریان خود سعی کرده است تا با راه اندازی وب سایت تاسیسات امکان سفارش و تهیه محصول را برای تمامی افراد در هر شهری که زندگی می‌کنند امکان پذیر باشد و بتواند به راحتی از طریق این سایت نسبت به خرید این محصول با قابلیت های سرمایشی و گرمایشی اقدام کنند.

انتخاب و خرید مینی چیلر در آذربایجان غربی

امروزه خرید حضوری با توجه به وجود ویروس کرونا تا حدودی سخت می‌باشد. همچنین تحمل آلودگی هوا و ترافیک سنگین نیز تا حدودی بسیار دشوار خواهد بود. شرکت های بسیاری هستند که نسبت به راه اندازی فروش اینترنتی اقدام کرده‌اند. شرکت تاسیسات دات کام به خاطر مشتریان و مصرف کنندگان خود فروش آنلاین درنظر گرفته است.

با مراجعه به سایت تاسیسات می‌توانید به راحتی سیستم تهویه مطبوع ازجمله مینی چیلر را تهیه و استفاده نمایید. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی نیز برای انتخاب و درست این دستگاه شما می‌توانید با کارشناسان تاسیسات دادکام تماس بگیرید تا با راهنمایی هایی که در اختیار شما قرار می‌دهند بتوانید انتخاب درست و مناسبی را تجربه نمایید.

همچنین در نظر داشته باشید که ارسال به سراسر کشور امکان پذیر می‌باشد. جهت اطلاع از هزینه ارسال و دیگر خدماتی که توسط مجموعه تاسیسات دات کام ارائه می‌گردد، با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و یا به سایت رسمی https://tasisat.com/ مراجعه بفرمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”دستگاه مینی چیلر چه کاربردی دارد؟” answer-0=”این محصول دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی می‌باشد که شما می‌توانید برای هر واحد مستقل از آن استفاده نمایید.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”تفاوت چیلر و مینی چیلر در چیست؟” answer-1=”چیلر معمولاً به صورت مرکزی می‌باشد و دارای قیمت مقرون به صرفه می‌باشد که به صورت مجزا برای هر واحد مورد استفاده قرار می‌گیرد و هزینه آن نیز بسیار زیاد می‌باشد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”نحوه خرید مینی چیلر در آذربایجان غربی به چه صورت است؟” answer-2=”شما می‌توانید از طریق سایت https://tasisat.com/ این محصول را به راحتی خریداری نمایید چراکه این مجموعه ارسال به سراسر کشور را برای تمامی مصرف کنندگان در نظر گرفته است.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *