Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت مینی چیلر در استان آذربایجان شرقی

12-min

خرید، فروش و قیمت مینی چیلر در استان آذربایجان شرقی

مینی چیلر یکی از سیستم های تهویه مطبوع می‌باشد که برای خنک سازی در آپارتمان ها، ساختمان ها و ویلا ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه این مقاله قصد داریم محصول مینی چیلر را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

همانطور که ذکر شد این دستگاه چیلر هوای خنک می‌باشد که از نوع کوچک است در این محصول برای تولید آب سرد مورد نیاز فن کویل یا دستگاه های سنتی و … از پمپ و منبع استفاده می‌شود. امروزه از این محصول به صورت مستقیم برای هر واحد ساختمان یا واحد صنعتی استفاده می‌کنند که در سه مدل بالا زن، روبروزن و مورب و … طراحی و وارد بازار می‌شوند.

شما با توجه به نیازهای پروژه و ساختمان خود می‌توانید این محصول را تهیه و در پشت بام یا تراس یا محیط صنعتی و … نصب و استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید چیلر در استان آذربایجان شرقی و دیگر استان ها می‌توانید به سایت تاسیسات دات کام مراجعه کنید چرا که این مجموعه سعی کرده است تا با توجه به شرایط روز به صورت آنلاین در خدمت مشتریان باشد.

شما می‌توانید جهت خرید به صورت اینترنتی اقدام نمایید و در هر استان ایران که باشید دیگر نگران تهیه محصول نباشید. چراکه شرکت بزرگ تأسیسات دات کام برای مصرف کنندگان و مشتریان ارسال به سراسر ایران در نظر گرفته است. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید که این دستگاه دارای ظرفیتی کمتر از ۲۰ تن تبرید می‌باشد.

برای تامین آب سرد و آب گرم در فصل‌های سرد و فصل‌های گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که نسبت به تولید آب سرد و آب گرم اقدام می‌کند آن را وارد فن کویل ها می‌کند و سرمایش و گرمایش مطلوبی را فراهم خواهد ساخت. بهتر است بدانید که این محصول دارای پمپ سیرکوله و برد الکترونیکی می‌باشد که با توجه به نیاز مشتریان طراحی و ساخته شده است.

خرید، فروش و قیمت مینی چیلر در استان آذربایجان شرقی

مزایای استفاده از مینی چیلر

این محصول دارای مزایای بسیاری می‌باشد که اکثر افراد سعی دارند تا از آن استفاده نماید.

  1. برخی از این مزایا عبارتند از: وزن کم و همچنین تولید صدای بسیار کم در حین کارکرد و طول عمر بالا می‌باشد.
  2. همچنین توجه داشته باشید که این محصول نیازی به برج خنک کننده ندارد و این یکی از مزایای بسیار مهم این محصول است.
  3. همچنین دارای قابلیت کارکرد برای چهار فصل سال می‌باشد.
  4. این سیستم تهویه نسبت به سیستم های دیگر دارای قابلیت کارکرد در مناطق خشک و حاره ای نیز می‌باشد.
  5. دارای حجم بسیار کمی می‌باشد برای همین هنگام نصب شما نیازی به فضای بیشتری ندارید.
  6. شما با اطمینان خاطر می‌توانید این دستگاه را در محیط باز مانند پشت بام یا تراست نصب کنید و هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.
  7. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به استقلال در مورد حمام و اتاق ها از یکدیگر با استفاده از فن کویل اشاره کرد.

عملکرد مینی چیلر

در این محصول گاز مبرد توسط کمپرسور فشرده خواهد شد و گاز متراکم شده معمولاً با فشار و دمای بالا وارد کندانسور شده که باعث سرمایش آب خواهد شد. پس از اینکه آب سرد شود به صورت مایع در می‌آید آب سرد شده در این محصول از شیر برقی یا لوله کشی دستگاه هواساز و فن کویل ارسال می‌شود که در آن جا در دمای پایین قرار خواهد گرفت. پس از ورود به کویل اواپراتور گرمای آب داخل آن را جذب خواهد کرد.

بهتر است بدانید که مایع با فشار کم تبخیر می‌شود گرمای مورد نیاز تبخیر معمولاً از آب که در سیستم تهویه جریان دارد تامین خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه ارسال و خدمات شرکت تاسیسات دات کام شما می‌توانید به سایت تاسیسات مراجعه کنید و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کاربرد مینی چیلر

این محصول دارای کاربرد فراوانی می‌باشد از جمله استفاده در منازل مسکونی، ویلا ها، فروشگاه ها، واحدهای آموزشی، اداری، سینما ها و بانک ها همچنین در دستگاه صنعتی کوچک درمانگاه ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در ظرفیت‌های مختلفی تا حدود ۲۰ تن تبرید موجود می‌باشد و شما می‌توانید از نوع مناسب با آن استفاده نمایید.

موارد تاثیر گذار در قیمت مینی چیلر  در اذربایجان شرقی

پارامتر های بسیاری از جمله برند و مارک محصول همچنین نوع کمپرسور و نوع اواپراتور که در محصول تعبیه شده است نیز بر قیمت نهایی این دستگاه تاثیر گذار می‌باشد. از دیگر عواملی که بر قیمت نهایی محصولات تأثیرگذار می‌باشد؛ می‌توان به راندمان عملکرد و همچنین مکان نصب چیلر و ظرفیت سرمایشی و … اشاره کرد. جهت اطلاع از قیمت دقیق محصول و همچنین هزینه ارسال به سراسر کشور از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان مجموعه تاسیسات دات کام تماس بگیرید.

خرید، فروش و قیمت مینی چیلر در استان آذربایجان شرقی

فروش مینی چیلر در آذربایجان شرقی

شایان ذکر است که امروزه شرکت های مختلفی اقدام به طراحی و ساخت این محصول کرده‌اند که در کاربردهای فراوانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین شما باید حتماً قبل از این که نسبت به تهیه این محصولات اقدام کنید باید اطلاعات کافی و مناسبی درباره نحوه کارکرد و عملکرد و … داشته باشید تا انتخاب مناسبی را تجربه کنید.

مجموعه تاسیسات دات کام سعی کرده است با توجه به شرایط موجود در ایران، امروزه ویروس کرونا شرایط را تا حدودی سخت کرده است و همچنین ترافیک‌های سنگین و … فروش اینترنتی و حضوری در نظر بگیرد و محصول مناسبی را تهیه و خریداری نمایید.

انتخاب و خرید مینی چیلر در آذربایجان شرقی

همانطور که ذکر شد مینی چیلر ها یکی از سیستم های برودتی می‌باشند که امروزه در بازار وجود دارد. شما می‌توانید برای تهویه مطبوع از آن استفاده کنید. جهت انتخاب و خرید مینی چیلر در آذربایجان شرقی و همچنین دیگر استان های ایران از طریق شرکت تاسیسات دات کام به راحتی می‌توانید اقدام نمایید.

چرا که این مجموعه ارسال محصول به سراسر ایران دارد و شما پس از سفارش می‌توانید در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هزینه ارسال و خدمات شرکت نیز از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت https://tasisat.com/ با کارشناسان در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”گرمایش و سرمایش در دستگاه مینی چیلر به چه صورت می‌باشد؟” answer-0=”سیستم تهویه مطبوع توسط آب عمل گرمایش و سرمایش را انجام می‌دهد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”محصول مینی چیلر در ساختمان را در کدام محل می‌توان نصب کرد؟” answer-1=”مینی چیلر را می‌توان در پشت بام، داخل بالکن یا سقف کاذب و … نصب کرد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”آیا دستگاه مینی چیلر در همه منطقه جغرافیایی با هر آب و هوایی کاربرد دارد؟” answer-2=”بله شما می‌توانید از این محصول در هر منطقه‌ای با هر آب و هوایی استفاده کنید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *