Search
Close this search box.

خرید فروش قیمت چیلر در آذربایجان غربی

خرید فروش قیمت چیلر در آذربایجان غربی

خرید فروش قیمت چیلر در آذربایجان غربی

چیلر به دستگاهی گفته می‌شود که طبق یک فرایند دما را از سیال که در لوله ها برقرار است (معمولاً آب) می‌گیرد و باعث می‌شود تا سرد شود. این مایع از طریق مبدل حرارتی که بر روی دستگاه تعبیه شده است به تجهیزات خنک کننده انتقال داده می‌شود. می‌توانید از آن ها در برج های مسکونی، اداری، تجاری فرهنگی تفریحی، صنعتی و … برای تهویه مطبوع استفاده کنید.

برای خنک کاری دستگاه ها و تجهیزات صنعتی و … از سرمایشی که توسط چیلر تولید می‌شود استفاده می‌کنند. بهتر است بدانید که این محصول از نظر ساختار و عملکردی دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد که شما با توجه به کاربرد مورد نظر خود می‌توانید در بازار این محصول را تهیه و استفاده نمایید.

موارد و عوامل بسیاری در تعیین کننده نوع چیلر ها تاثیر گذار می‌باشد. شما می‌توانید دمای آب سرد خروجی چیلر را با توجه به نیاز خود تنظیم نمایید. برای تهویه مطبوع معمولاً دمای آب سرد خروجی را بالای صفر و برای سرمایش فرآیندی و مصرف صنعتی به زیر صفر تنظیم می‌کنند.

مجموعه بزرگ تاسیسات داد کام ارائه دهنده انواع سیستم های تهویه مطبوع از جمله چیلر و .. می‌باشد. مصرف کنندگان عزیز می‌توانید به صورت انلاین نسبت به خرید چیلر در اذربایجان غربی و دیگر استان اقدام نمائید. شرکت تاسیسات داد کام ارسال دستگاه به سراسر ایران دارد که شما می‌توانید بدون دغدغه ای محصول مورد نظر خود را خریداری نمائید.

خرید فروش قیمت چیلر در آذربایجان غربی

نحوه عملکرد چیلر

با توجه به نوع چیلر معمولاً کارکردهای محصول بر اساس سیکل تبرید یا تراکمی می‌باشد که با گرفتن گرما از سیال واسط انتقال گرما به مبادله تجهیزات تهویه مطبوع باعث تولید سرمایش می‌شود که از این سرمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوع عملکرد این محصول و قیمت دقیق ان با کارشناسان تاسیسات داد کام تماس بگیرید.

انواع چیلر

این محصول را از نظر سیکل عملکردی می‌توان به دو دسته تقسیم بندی کرد که در ادامه این قسمت قصد داریم دسته بندی این دستگاه را ذکر کنیم.

چیلر تراکمی

در این محصول از انرژی الکتریکی برای ایجاد سرمایش استفاده می‌شود که عملکرد آن بر اساس سیکل تراکمی تبخیری می‌باشد. در داخل قطعه اواپراتور آب موجود می‌باشد که باعث سرد کردن این آب و ارسال آن به فن کویل یا همان هواساز باعث می‌شود تا فضایی هم مورد تهویه شما خنک شود.

بهتر است بدانید که از این چیلرهای تراکمی برای تهویه مطبوع زمستانی و همچنین برای خنک کردن تجهیزات و سیستم های صنعتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهتر است بدانید که این چیلرها در ظرفیت‌های دو الی ۲ هزار تن طراحی و روانه بازار می‌شوند. شما می‌توانید این دستگاه را در تمامی شرایط اقلیمی کشور نصب کنید و استفاده نمایید.

چیلر جذبی

در این محصول معمولا برای تولید سرمایش از انرژی گرمایی استفاده می‌شود که معمولاً برای ظرفیت‌های بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهتر است بدانید که منبع انرژی گرمایی مورد نیاز این چیلر آب گرم بخار یا شعله مستقیم مشعل می‌باشد.

از این محصول در پروژه های مسکونی، تجاریف فرهنگی و … استفاده می‌شود که انرژی گرمایی در این دستگاه معمولاً از سوختن گاز طبیعی یا گازوئیل تامین می‌شود. اما چیلر جذبی علاوه بر این سوخت گاز و گازوئیل را به انرژی الکتریکی برای تولید سرمایش تبدیل می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت در این نوع چیلر معمولاً مصرف سوخت بسیار بالا می‌باشد اما مصرف برق آن پایین است و در شهرهایی که رطوبت بالا دارند شما نمی‌توانید از این محصول استفاده نمایید.

کاربرد چیلر

در ساختمان ها و کارخانه های صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات سرمایشی و تولید برودت معمولاً چیلر ها می‌باشند که توسط سرمایشی که در لوله ها تولید می‌شود معمولاً توسط هواساز و فن کویل ها وارد فضای داخلی نیز خواهد شد. همچنین در هنگام عملکرد ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی نیاز به خنک کاری دارند که از این چیلرها برای خنک کردن این تجهیزات نیز استفاده می‌کنند. بهتر است بدانید که این دستگاه از لحاظ نوع کاربرد به دو دسته تهویه مطبوع و برودت صنعتی تقسیم بندی می‌شود.

خرید چیلر در در آذربایجان غربی

همانطور که می‌دانید برندهای مختلفی هستند که اقدام به طراحی و تولید دستگاه های چیلر کرده اند. که انتخاب را برای شما تا حدودی سخت کرده است. زمانی که قصد دارید نسبت به خرید چیلر اقدام نمایید، باید تمامی مدل ها و برند های مختلف را شناسایی کنید.

پس از آن امکانات و ویژگی ها را در نظر گرفته تا بتوانید با توجه به کاربرد مورد نظر خود محصول مناسبی را تهیه و انتخاب نمایید. شما می‌توانید جهت خرید این محصول از طریق وب سایت تاسیسات اقدام نمایید و محصولات با کیفیت عالی و همچنین با قیمت مناسبی را تهیه و خریداری کنید.

خرید فروش قیمت چیلر

قیمت چیلر در آذربایجان غربی

امروزه با توجه به نوسانات ارز معمولاً قیمت این دستگاه‌ها نیز روز به روز در حال افزایش می‌باشد. پارامتر های بسیاری بر قیمت چیلر ها تاثیر گذار می‌باشد از جمله: ظرفیت و مدل های متنوع آن همچنین کیفیت قطعات و موادی که در ساخت و تولید این دستگاه ها مورد استفاده قرار گرفته است در تعیین قیمت تاثیر بسزایی دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت تاسیسات دات کام از قیمت نهایی این محصولات مطلع شوید.

فروشی چیلر در آذربایجان غربی

امروزه شرکت های فراوانی وجود دارند که نسبت به فروش این محصولات اقدام کرده‌اند. بنابراین شما باید در هنگام خرید نهایت دقت خود را به کار ببرید تا بتوانید نوع مناسب آن را با توجه به شرایط مورد نظر خود انتخاب و خریداری نمایید. شما می‌توانید به وب سایت معتبر تاسیسات مراجعه کرده و این محصول را با کیفیت عالی خریداری نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

کاربرد چیلر در ساختمان

همانطور که می‌دانید انواع چیلر ها معمولا به دو نوع آب خنک و هوا خنک تقسیم‌بندی می‌شوند که از هر دو می‌توان برای ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی و … استفاده کرد. بهتر است بدانید که نقش اصلی چیلر در ساختمان ها برای تامین آب خنک مصرفی می‌باشد. برای مصارف مختلف از این آب خنکی توسط این دستگاه تولید شده استفاده می‌شود.

بهتر است بدانید این محصول بر مبنای انتقال حرارت میان دو سیال با راندمان بالا می‌باشد. توجه داشته باشید گرمای مبادله شده توسط آب که در لوله های چیلر در خارج شده و به این صورت آب و هوای خنک به سمت مسیر هدف ارسال می‌شود. البته در نظر داشته باشید که در ساختمان ها بیشتر از چیلر نوع تراکمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”کدام نوع چیلر دارای بیشترین راندمان می‌باشد؟” answer-0=”با توجه به اینکه چیلر های تراکمی مجهز به کمپرسور سانتریفیوژ می‌باشد دارای بیشترین راندمان است.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”مصرف برق در چیلر تراکمی بیشتر است یا در چیلر جذبی؟” answer-1=”معمولاً چیلر تراکمی دارای مصرف برق بالا می‌باشد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”انتخاب چیلر جذبی یا تراکمی بر چه اساس می‌باشد؟” answer-2=”شما می‌توانید با توجه به کاربرد مورد نظر و شرایط اقلیمی مناسبی را تهیه و انتخاب کنید و در صورت نیاز به مشاوره نیز می‌توانید از طریق راه ارتباطی ذکر شده در سایت https://tasisat.com/ با کارشناسان تماس بگیرید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *