Search
Close this search box.

نقد و بررسی کولرهای گازی گری

نقد و بررسی کولرهای گازی گری

نقد و بررسی کولرهای گازی گری

کولر گازی گری یکی از با کیفیت ترین کولر گازی هایی می‌باشد که در بازار وجود دارد. بهتر است بدانید که شرکت گری به صورت کاملا تخصصی، طراحی و تولید سیستم های تهویه مطبوع را طراحی و روانه بازار می‌کند. تمامی محصولاتی که توسط این برند تولید می‌شود از تکنولوژی‌های برتر و کیفیت بالا بهره مند شده اند.

به گونه ای که تمامی مدل های کولر گازی برند گری کیفیت ساخت و امکانات مشابهی دارند و در آن از آپشن های روز دنیا استفاده شده است. کارخانه گری در سال ۱۹۹۱ در چین افتتاح شد اما بهتر است بدانید گری یک شرکت آمریکایی می‌باشد.

امروزه با توجه به محصولات با کیفیتی که در این شرکت طراحی و تولید شده‌اند در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا از کولرگازی های گری استفاده می‌کنند. کولر گازی های گری از سیستم پمپ حرارتی برخوردار می‌باشند که معمولاً با محیط زیست سازگار بوده و با گرما می‌تواند به خوبی مبارزه کند.

نقد و بررسی کولرهای گازی گری

انواع کولر گازی برند گری

شرکت گری سعی کرده است تا انواع کولرگازی را در تنوع و ظرفیت بالایی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای طراحی و تولید کند که همه افراد بتوانند با سلیقه و نیاز خود از این محصولات استفاده کنند. در نظر داشته باشید که می‌توانید از این کولرگازی ها برای مصرف خانگی و صنعتی استفاده نمایید. محصولاتی که توسط شرکت گری طراحی و تولید می‌شوند شامل:

  1. کولر گازی های اسپیلت و دوتیکه
  2. کولر گازی ایستاده گری
  3. کولر گازی پرتابل
  4. کولر گازی پنجره ای

نوع دیواری این محصول از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. یکی از قسمت آن پنل داخلی آن است که در داخل اتاق نصب می‌شود. پنل خارجی شامل موتور می‌باشد در فضای بیرون نصب خواهد شد. توجه داشته باشید که توسط این محصول می‌توانید فضای بیشتری را تحت پوشش قرار دهید. کولر گازی گری از کم مصرف ترین و کم صدا ترین کولر گازی هایی می‌باشد که در بازار وجود دارد شما می‌توانید آن را تهیه و استفاده نمایید.

از کولر گازی پنجره ای نیز می‌توانید برای خنک کردن فضاهای کمتر و کوچک استفاده نمایید. تمامی قطعات این محصول در داخل جعبه قرار دارد و شما نیازی به برق کشی جداگانه یا سوراخ کردن دیوار ندارید و به سرعت نیز آماده خواهد شد.

کولر گازی پرتابل گری یکی از محصولاتی می‌باشد که قابل حمل بوده و فاقد پنل بیرونی است. البته در نظر داشته باشید که این مدل پر سر و صدا تر می‌باشد ولی می‌تواند گرم ترین اتاق و به خوبی خنک کند. توجه داشته باشید که کولر گازی های برند گری در حال حاضر در کشور هایی از جمله : چین، برزیل، پاکستان و ویتنام تولید می‌شود.

عملکرد کولر گازی گری

در این محصول از تکنولوژی پیشرفته استفاده شده است که هر کدام وظیفه ای را بر عهده دارد. یکی از فناوری هایی که در این محصول به کار رفته است؛ راه اندازی مجدد خودکار می‌باشد در صورتی که برق قطع شده باشد، پس از وصل شدن دوباره آن به حالتی که از قبل تنظیم شده است فعال خواهد شد.

یکی دیگر از این فناوری ها حالت خواب می‌باشد. همچنین حالت توربو که هر کدام از این حالت ها وظیفه‌ای را بر عهده دارد و به عملکرد کولر گازی کمک خواهد کرد. توجه داشته باشید که این محصول بسیار کم مصرف و پر قدرت است و گرمایش و سرمایش را در هوای مناسب در چهار جهت محیط پخش خواهد کرد.

همچنین دارای موتور و فیلتر تصفیه هوا می‌باشد که ذرات معلق و باکتری‌ها را از بین خواهد برد. شما می‌توانید دمای محیط را تنظیم کرده و پس از اینکه دمای محیط به درجه مورد نظر شما رسید دستگاه به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

امکانات کولر گازی گری

این محصول از امکانات ویژه ای برخوردار است که باعث جلب رضایت خاطر مصرف کنندگان شده است. یکی از این امکانات برخورداری از موتورهای اسکرول و روتایی می‌باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی است. همچنین این محصول در دو نوع اینورتر دار و بدون اینورتر طراحی و تولید می‌شوند که شما با توجه به شرایط آب و هوایی می توانید تهیه و استفاده کنید.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به قدرت پرتاب باد و همچنین مصرف کم این کولرگازی ها اشاره کرد. همچنین این دستگاه ها دارای آپشن‌های پیشرفته ای مانند سیستم پمپ حرارتی و حالت خواب و وای فای و … نیز می‌باشد.

کولرهای گازی گری

قیمت کولر گازی گری

همانطور که می‌دانید کولرگازی هایی که توسط گروه گری طراحی و روانه بازار شده اند در انواع مختلف با آپشن های مختلف و همچنین ظرفیت های متنوعی روانه بازار شده‌اند. با توجه به ویژگی هر کدام از این محصول، قیمت دستگاه متغیر خواهد بود.

در نظر داشته باشید کولرگازی هایی که توسط گروه گری تولید شده‌اند از کیفیت عملکرد و درجه برتری برخوردار است. سیستم های تهویه گری یکی از سیستم های متنوعی سرمایشی و گرمایشی می‌باشد. می‌توانید در تمام مناطق از آن استفاده کرده چرا که با آب و هوای مختلف سازگار است.

راهنمایی خرید کولر گازی گری

یکی از نکاتی که شما باید در هنگام خرید کولر گازی در نظر بگیرید؛ ظرفیت آن می‌باشد.محصولاتی که توسط گروه گری طراحی و تولید شده‌اند در ظرفیت های متنوعی از ۹۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ طراحی و روانه بازار شده اند. شما باید با توجه به متراژ ساختمان و شرایط آب و هوایی محل زندگی خود می‌توانید ظرفیت مناسبی را تهیه و خریداری نمایید.

برای محاسبه ظرفیت کولر گازی مورد نظر خود می‌توانید عدد ۴۰۰ را در متراژ ساختمان ضرب کرده، عددی که به دست می‌آید ظرفیت کولر گازی می‌باشد که شما بهتر است آن را تهیه و خریداری نمایید. نکته دیگری که در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید این است که لوله کشی انجام شده به صورت روکار است یا توکار می‌باشد.

اگر لوله کشی شما به صورت توکار می‌باشد باید سایز لوله ها را در نظر بگیرید تا بتوانید دستگاه را با لوله مورد نظر مناسب تهیه و انتخاب نمایید. همچنین یکی دیگر از پارامترهای که شما در هنگام خرید باید مد نظر قرار دهید این است که عملکرد و راندمان دستگاه و سطح انرژی دستگاه را مد نظر قرار دهید تا بتوانید انتخاب مناسب و درستی داشته باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”آیا خرید محصولات گری به عنوان سیستم تهویه مناسب است؟” answer-0=”به جرات می‌توان گفت که کولرگازی های گری بهترین سیستم تهویه در سراسر جهان می‌باشد که از عملکرد مناسبی و همچنین صرفه‌جویی در مصرف انرژی برخوردار است.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”شرکت گری متعلق به کدام کشور است؟” answer-1=”این شرکت متعلق به آمریکا است اما برای اولین بار کارخانه خود را در کشور چین افتتاح کرد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”با توجه به اینکه کولر گازی گری از محصولات وارداتی می‌باشد آیا خدمات پس از فروش دارد؟” answer-2=”بله شرکت گری خدمات پس از فروش را به برخی شرکت‌های داخلی واگذار کرده است.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *