Search
Close this search box.

نقد و بررسی کولر گازی اجنرال

نقد و بررسی کولر گازی اجنرال

نقد و بررسی کولر گازی اجنرال

یکی از برندهای معروف کولر گازی ها که در بازار ایران وجود دارد؛ برند اجنرال می‌باشد. بهتر است بدانید که این برند یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان کولر در سراسر جهان می‌باشد. که در ادامه مقاله قصد داریم کولر گازی اجنرال را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

برند اجنرال یکی از سازندگان کولر های گازی رده بالا می‌باشند که نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای خاورمیانه از استقلال و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و در مناطق که دمای بالای ۴۵ درجه سانتیگراد دارد از استقبال ویژه‌ای برخوردار شده است. این کولر تنها به دلیل کیفیت بالا و عمر طولانی محصول می‌باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این محصول دارای قابلیت کارکرد مناسب می‌باشد. توجه داشته باشید برند اجنرال در اصل برای ژاپن می‌باشد اما در حال حاضر تنها از تایلند وارد ایران می‌شود. شما باید حتماً سعی کنید در هنگام خرید بر روی بسته آن بررسی کنید که کشور سازنده دستگاه کدام کشور می‌باشد.

این محصول در دو نوع دیواری و سقفی طراحی و روانه بازار می‌شود. کولر گازی دیواری معمولا بر روی دیوار نصب می‌شود. کولر گازی سقفی برای نصب در سقف خانه هر جای دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. کولرگازی سقفی معمولاً از طرفدار زیادی برخوردار نبوده تنها برای افرادی مناسب می‌باشد که محدودیت فضا در دیوارها را دارند و همچنین بیشتر از سازندگان سعی می‌کنند تا از تولید این محصول خودداری کنند.

نقد و بررسی کولر گازی اجنرال

کارایی سرمایشی کولر گازی اجنرال

بهتر است بدانید که این دستگاه از سرمایش بسیار عالی برخوردار است و شما دیگر نیازی به نگرانی در این مورد ندارید. در این کولر گازی فلاپ های باد قرار دارند که با چرخش پیچیده و دوگانه فلاپ ها با سرعت زیادی در جهت افقی و عمودی به حرکت درآید. به همین راحتی می‌توانید تمام زوایای اتاق را به طور یکنواخت خنک کند. شما می‌توانید موقعیت فلاپ ها را به صورت خودکار تنظیم کنید و با حالت عملکرد تطبیقی یابد.

بهتر است بدانید که میکرو کامپیوتر داخلی یکی از بخش‌های مهم آن می‌باشد که جریان هوای محیط را به صورت خودکار تنظیم می‌کند و شما دمای اتاق به صورت یکنواخت و مناسب منظم خواهید داشت.

کیفیت ساخت کولر گازی اجنرال

به جرأت می‌توان گفت کیفیت ساخت این محصول عالی می‌باشد. بدون شک وقتی شما هزینه بالایی را برای محصولی پرداخت می‌کنید؛ انتظار دارید محصول با کیفیتی را نیز دریافت نمایید. این کولر گازی معمولاً دارای پرداخت سطحی خوبی می‌باشد و کیفیت قطعات داخلی آن نیز بسیار عالی می‌باشد.

با توجه به نظرسنجی‌هایی که این شرکت دریافت کرده است طول عمر محصول بسیار زیاد می‌باشد. به گونه ای که این کاملا واضح می‌باشد و هر قطعه داخلی آن از کیفیت بالایی برخوردار است. مانند پروانه خنک کن قوی تر و همچنین قطعات مقاوم در برابر آتش و قطعات فلزی که از ورق های فولادی با پوشش پلی اورتان در آن مورد استفاده قرار گرفته است.

پنل خارجی این محصول قابلیت جدا شدن و شستشو را دارا می‌باشد و شما می‌توانید این پنل را به آسانی شستشو دهید تا گرد و خاک موجود بر روی بدنه آن را تعویض کنید. همچنین بهتر است بدانید که در این محصول از رزین نرم استفاده شده است که صدای جیر جیر قطعات را از بین خواهد برد. نکته بسیار عالی که در این محصول مورد استفاده قرار گرفته است این است که یونیت خارجی این کولر گازی به صورت یکپارچه می‌باشد که باعث می‌شود تا طول عمر مفید قطعات افزایش پیدا کند.

شکل ظاهری کولر گازی اجنرال

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که ظاهر این دستگاه چندان گیرایی خاصی ندارد. اما به صورت ساده، ظریف طراحی شده است که شکل بدی ندارد. البته در نظر داشته باشید که امروزه اکثر افراد از ظاهر زیبا و ساده این کولرگازی استقبال کرده‌اند و برای افرادی که در خاورمیانه زندگی می‌کنند ظاهر چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

مصرف برق کولر گازی اجنرال

یکی از دلایل محبوبیت بیشتر این محصول کارآیی و مصرف انرژی می‌باشد که این کولر گازی ها مصرف انرژی بسیار خوبی دارند و شما در هنگام استفاده از این محصول دیگر نگران هزینه برق نباشید چرا که دارای سطح انرژی A می‌باشد و از موتور هوشمند که دارای اینورتر می‌باشد، در تولید آن استفاده شده است که هزینه برق را معمولا ۶۰% درصد کمتر خواهد کرد.

کولر گازی اجنرال

ویژگی ها و قابلیت های کولر گازی اجنرال

جذب رطوبت

یکی از ویژگی ها و قابلیت های بسیار موثر که باعث شده است تا مصرف کنندگان از آن استقبال کنند؛ جذب رطوبت می‌باشد که تمامی رطوبت موجود در محیط را از بین می‌برد.

چرخش خودکار دوگانه

فلاپ هایی که در این محصول تعبیه شده‌اند می‌تواند حرکت چرخشی پیچیده انجام دهند که در جهت افقی و عمودی می‌چرخند.

فلاپ های اتوماتیک

شما می‌توانید این فلاپ ها را به صورت خودکار تنظیم کنید و از راه دور نیز می‌توانید برای کنترل آن اقدام نمایید.

راه اندازی مجدد خودکار

زمانی که برق قطع شود پس از وصل شدن دوباره برق به صورت خودکار دستگاه به عملکرد قبل خواهد بود.

تایمر خواب

بهتر است بدانید که در این محصول معمولا میکرو کامپیوتر تعبیه شده است که در هنگام خواب در مورد اتاق را به صورت تدریجی افزایش می‌دهد.

فیلتر بوزدایی یون های منفی هوا

این فیلتر تمامی هوای نا مطبوع موجود در محیط را از بین می‌برد و شما با اطمینان خاطر می‌توانید از آن استفاده نمایید.

خرید کولر گازی اجنرال

شما می‌توانید جهت خرید کولر گازی اجنرال به سایت تاسیسات دات کام مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید که شما قبل از خرید باید مدل های متنوع و مختلف کولرگازی ها را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید با توجه به شرایط اقلیمی و ساختمان خود، کولر گازی مناسبی را برای استفاده تهیه و خریداری نمایید.

نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که گارانتی و خدمات پس از فروش محصول را مورد بررسی قرار دهید. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان ما تماس گرفته و از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های همکاری با انتخاب مناسب و درستی داشته باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”نحوه خرید کولر گازی اجنرال به چه صورت است؟” answer-0=”شما می‌توانید به نمایندگان مجاز اجنرال در سراسر ایران مراجعه کرده و این محصولات را با کیفیت بالا خریداری نمایید همچنین جهت رفاه و آسایش مشتریان و سعی کرده ایم تا خرید آنلاین را از طریق https://tasisat.com/ در نظر بگیریم.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”برق مصرفی مورد نیاز کولر گازی اجنرال به چه صورت می‌باشد؟” answer-1=”این محصول از برق مصرفی تک فاز استفاده می‌کند.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”قابلیت های کولر گازی اجنرال شامل چه مواردی می شود؟” answer-2=”جذب رطوبت، چرخش خودکار دوگانه، راه اندازی مجدد خودکار. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *