Search
Close this search box.

نقد و بررسی کولر گازی ایوولی

نقد و بررسی کولر گازی ایوولی

نقد و بررسی کولر گازی ایوولی

ایوولی یکی از برندهای جدید می‌باشد که کولر گازی های با کیفیتی را که دارای قابلیت سرمایش و گرمایش می‌باشد، طراحی و تولید کرده است. در این مقاله قصد داریم کولر گازی ایوولی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کولر گازی ایوولی دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی می‌باشد و شما می‌توانید در فصل گرم تابستان از حالت سرمادهی و در فصل سرما از حالت گرمایشی آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که این کولر گازی از کمپرسور قدرتمند روتاری برخوردار است که در حین کار کردن باعث می‌شود، صدای بسیار کمی تولید شود. همچنین مصرف انرژی آن نیز بسیار کمتر می‌باشد.

یکی دیگر از مزیت های این کولر گازی برخورداری از گاز مبرد R410 می‌باشد که با محیط زیست سازگار است. همانطور که ذکر شد برند ایوولی به تازگی وارد بازار شده است اما با توجه به قیمت مناسبی که این کولر ها دارند توانسته است بخش قابل توجهی از بازار را از آن خود کند.

این کولر ها معمولاً از گاز مبرد r۲۲ و r۴۱۰ استفاده و عرضه می‌شود. در اسپلیت و کولرهای گازی ایوولی که از گاز مبرد R410 استفاده شده است، از طرفداران بیشتری برخوردار بوده و همچنین قیمت بیشتری نیز دارد. همچنین در کولر گازی هایی که از گاز مبرد R410 استفاده می‌شود؛ معمولاً مصرف برق کمتری را به همراه داشته و همچنین ریسک خراب شدن آن بسیار کم می‌باشد.

نقد و بررسی کولر گازی ایوولی

کولرگازی های برند ایوولی در ظرفیت مختلف ۹۰۰۰ و ۱۲۰۰۰,۱۸۰۰۰,۲۴۰۰۰,۳۰۰۰۰,۳۶۰۰۰ تولید و روانه بازار می‌شود. افرادی که به دنبال یک برند تجاری معتبر و باکیفیت هستند، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از کولر گازی ایوولی بهره مند شوند. این محصول یکی از پرفروش ترین کولر گازی ها بوده اند که در ان از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است.

یکی از ویژگی های بسیار مهم این دستگاه ها بهره گیری از استایل مدرن و بسیار زیبا در دیزاین و طراحی پنل داخلی می‌باشد. همه افراد می‌توانند برای دکوراسیون از این محصول استفاده کنند چرا که با هر سبک دکوراسیونی هماهنگی دارد.

نقد و بررسی کولر گازی ایوولی

ویژگی‌ها و مشخصات کولر گازی ایوولی

  • نمایشگر دیجیتالی

بر روی بدنه این محصول نمایشگر زیبا و جذاب تعبیه شده است که نمای زیبا و لوکسی به پنل کولر گازی دیواری داده است و تمامی فعالیت‌های کولر را برای مصرف کنندگان نمایش می‌دهد.

  • تکنولوژی دی سی اینورتر

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این محصول برخورداری از تکنولوژی اینورتر است که باعث می‌شود تا در مصرف انرژی ۶۰% صرفه جویی کرده و دیگر دغدغه ای برای هزینه‌های برق را نداشته باشید.

  • برخورداری از فیلتر آیونایزر

بهتر است بدانید که در این دستگاه معمولاً فیلتر آیونایزر تعبیه شده است که از آلودگی های مانند گرد و خاک و بوی نامطبوع و … جلوگیری کرده و به راحتی حذف می‌کند.

  • تایمر خودکار

یکی از قابلیت های بسیار مهم و جذاب که در کولر گازی های ایوولی اینورتر تعبیه شده است؛ تایمر خودکار می‌باشد که شما می‌توانید زمان را تنظیم کنید و به صورت اتوماتیک خاموش شود. همچنین این فناوری به عملکرد صحیح و بهینه کولر گازی ها بسیار کمک خواهد کرد.

  • دارای حالت توربو

زمانی که شما کولر گازی را بر روی حالت توربو قرار دهید در کمترین زمان با تمام توان محصول هوای مطلوب را برای محیط فراهم می‌کند.

  • تکنولوژی sleep mode

این تکنولوژی که در کولر گازی های ایوولی تعبیه شده است؛ به این صورت است که در هنگام خواب درجه حرارت افزایش پیدا کرده و شما آسایش و راحتی خواهید داشت.

نقد و بررسی کولر گازی ایوولی

وارسی کیفیت اسپلیت و کولر گازی ایوولی

اگر تمایل دارید  به وارسی کیفیت اسپلیت و کولر گازی ایوولی بپردازید. در این صورت در گام نخست نیاز است که به سراغ ساخت آوری و فناوری مورد بهره برداری در آن بروید. این موضوع عاملی تعیین کننده در عرصه رقابت نیز می باشد. در حقیقت مراکز تولیدی چنین سیستم های در تلاش هستند. با تأسیس و در اختیار داشتن خطوط تولید نوین محصولاتی را روانه بازار کننده که حجم انبوهی از بازار را از آن خود نمایند.

بدون شک موتور بکار رفته در این دستگاه ها را می توان به عنوان مهم ترین قطعه معرفی نمود. چرا که عامل تعیین کننده در بهره بری انرژی به شمار می رود. برند ایوولی این اصل مهم را درک نموده و تلاش خود را نموده است تا فناوری تولید موتور اسپلیت و کولر گازی را توسعه دهد. به همین دلیل است که با دستگاه های با آپشن های بروز و متعدد مواجه هستیم. به نحوی که می توان عامل تنوع را در محصولات برند ایوولی را لمس نمود.

راهنمای خرید کولر گازی ایوولی

زمانی که شما برای خرید این محصول مراجعه می‌کنید باید پارامترهایی بسیاری را مد نظر قرار دهید تا بتوانید محصول مناسب و با کیفیتی را تهیه و استفاده کنید. شما باید شرایط آب و هوایی و محیط ساختمان را باید در نظر بگیرید تا بتوانید ظرفیت‌های مناسبی را انتخاب و استفاده کنید.

خرید کولر گازی ایوولی

همچنین رده انرژی مطلوب و عملکرد محصول نیز  از اهمیت ویژه ای برخوردار است که شما باید در هنگام به خرید و انتخاب کولر در نظر داشته باشید. زمانی که برای خرید کولرگازی مراجعه کنید حتماً با فردی که اطلاعات کافی دارد مشورت کنید تا با بررسی‌های مشخصات کولر ها در انتخاب درست و صحیح شما را راهنمایی کند.

همچنین می‌توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در انتخاب و خرید کولر گازی ایوولی به شما کمک کنند. یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید مشتریان می‌پرسند این است که کشور سازنده دستگاه، کدام کشور می‌باشد؟ در هنگام خرید همه این موضوع را سوال می‌کنند.

بهتر است بدانید که کولر گازی ایوولی سفارش کشور ایتالیا می‌باشد که محصولات خود را در چین تولید و روانه بازار می‌کند. شما در هنگام خرید این محصول می‌توانید بر روی جعبه آن و بدنه آن مشاهده کنید که ذکر شده است کشور سازنده چین به سفارش ایتالیا.

در چه موقعیت های می توان اسپلیت و کولر گازی ایوولی را نصب نمود

با توجه به کیفیت بالا اسپلیت و کولر گازی ایوولی بهترین پارامتر انتخابی برای مناطقی است که آب و هوای گرم دارند. به همین جهت یک دستگاه پر کاربرد در اروپا و همچنین خاورمیانه می باشد که فروش بالای داشته و در جایگاه بالای قرار گرفته است. اما با این حال، همانگونه که عنوان نمودیم مجهز به آپشن مهم یعنی برودتی و گرمایشی است.

در نتیجه می توان در هر موقعیت و شرایط اقلیمی از آن بهره گرفت و آسایش را برای افراد حاضر در محل مهیا نمود. نه تنها محصولات تولیدی این برند  به عامل تکنولوژی و ساخت آوری نوین تجهیز شده اند. در کنار آن طراحی و ساخت به واسطه گروهی مجرب اجرای شده است.

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی ایوولی

همانطور که ذکر شد محصولات ایوولی در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می‌شود که شما می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. بنابراین ظرفیت و مدل کولر گازی در قیمت این محصول بسیار تاثیرگذار می‌باشد. از دیگر عواملی که بر قیمت اسپلیت و کولر گازی های ایوولی تاثیرگذار می‌باشد؛ می‌توان به راندمان و سطح انرژی دستگاه و کیفیت و … اشاره کرد.

البته در نظر داشته باشید که برند ایوولی سعی کرده است با ساخت و عرضه محصولات با کیفیت و با کارایی بالا. این محصولات را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه روانه بازار کند.

تعمیر اسپلیت و کولر گازی ایوولی

برای تعمیر اسپلیت و کولر گازی ایوولی اولین اقدام شما این است که نوع ایراد و مشکل را شناسایی کنید. سپس مشکل را با تعمیر کار مربوطه در میان بگذارید. در پاره ای از موارد احتمال اینکه روند گرمایشی به درستی انجام نمی شود مربوط به گاز آن می باشد. همچنین پیشنهاد می کنیم که اتصالات برقی دستگاه را وارسی نمایید.‌

نقد و بررسی کولر گازی ایوولی

انواع کولر گازی ایوولی

در هنگام خرید مصرف کنندگان به نوع کولر گازی دقت می‌کنند. محصولی که توسط شرکت ایوولی طراحی و تولید می‌شوند و در دو نوع اینورتر و بدون اینورتر در ظرفیت های مختلفی در بازار وجود دارند.

در هنگام خرید شما می‌توانید با توجه به شرایط و موقعیت محل زندگی خود، دستگاه مناسبی را انتخاب نمایید. این عوامل در عملکرد دستگاه بسیار تاثیرگذار می‌باشد. نصب کولر گازی ایوولی اینورتر به دلیل ساختار داخلی که این دستگاه دارد در مناطق جنوبی توصیه نمی‌شود و بهتر است شما از نوع بدون اینورتر آن بهره مند شوید.

با توجه به این مطالب می توان به این نتیجه دست یافت که اسپلیت و کولر گازی ایوولی برای هر پروژه ساختمانی مناسب می باشد.

نکات تکمیلی

تاسیسات دات کام به عنوان یک آنلاین شاپ معتبر برای خرید اسپلیت و کولر گازی به شمار می رود. برای متراژهای بالاتر از صد و بیست متر کولر گازی با ظرفیت سی و شش هزار بی تی یو پیشنهاد می گردد. اگر در محلی این دستگاه را نصب می کنید که در اصطلاح آفتاب گیر است. بایست در انتخاب سیستم این مورد را اعمال کنید و دستگاهی با توان بالاتر را ثبت سفارش کنید.

کلام پایانی

نصب و راه اندازی اسپلیت و کولر گازی ایوولی در بردارنده تعبیه و اجرای پنل داخلی، کندانسور، لوله کشی و در نهایت اجرا و فعال سازی می باشد. امیدواریم این مقاله از تاسیسات دات کام برای شما همراهان عزیز مفید بوده باشد.‌

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”چگونه می‌توان ظرفیت کولر گازی ایوولی مورد نظر را محاسبه کرد؟” answer-0=”معمولاً باید عدد ۴۰۰ را در متراژ فضای مورد نظر خود ضرب کنید عددی که به دست آید، ظرفیت کولر گازی مورد نظر شما می‌باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”نحوه خرید کولر گازی ایوولی به چه صورت است؟” answer-1=”شما می‌توانید به سایت https://tasisat.com/ مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”کولر گازی ایوولی ساخت کدام کشور است؟” answer-2=”این محصول ساخت کشور چین به سفارش ایتالیا می‌باشد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *