Search
Close this search box.

نقد و بررسی کولر گازی تراست

نقد و بررسی کولر گازی تراست

نقد و بررسی کولر گازی تراست

یکی از بهترین و معتبرترین برندهای کولر گازی که در بازار وجود دارد برند تراست می‌باشد که این کولر گازی ها دارای عملکرد دوگانه می‌باشد. شما می‌توانید در فصل تابستان و زمستان از آن بهره مند شوید. در این مقاله قصد داریم کولر گازی تراست را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

برند تراست سعی کرده است تا کولر گازی ها را در ظرفیت های متنوع و مدل های متنوعی طراحی و روانه بازار کند تا مصرف‌کنندگان با هر سلیقه و شرایط آب و هوایی بتوانند از آن بهره‌مند شود. کولر گازی هایی که توسط شرکت تراست طراحی و روانه بازار شده است و به صورت ایستاده و دیواری می‌باشد. شما با توجه به شرایط ساختمان و متراژ ساختمان خود می‌توانید از نوع مناسب این محصول بهره مند شوید.

کولر گازی دیواری تراست

این محصول در ظرفیت های ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ btu با امکانات و ویژگی های خاص در بازار وجود دارد که شما می‌توانید از آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید که این کولر گازی ها از قدرت هوادهی بسیار بالایی برخوردار هستند. در مدل های سرد و گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد و از کیفیت بسیار بالای آن بهره مند شوید.

بهتر است بدانید که این کولر گازی نیز مانند دیگر کولر گازی ها دارای دو پنل داخلی و خارجی می‌باشد که می‌توانید پنل داخلی آن را با ظاهری شیک و بسیار زیبا برای طراحی دکوراتیو استفاده نمایید. این محصول به رنگ های سفید و مشکی نیز با طرح های بسیار زیبا طراحی شده است. در هر فضایی که این محصول را قرار دهید زیبایی آن را دو چندان خواهد شد.

همچنین کمپرسوری که در این محصول به کار رفته است؛ از نوع روتاری می‌باشد که بیشتر برای مناطق معتدل و مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع گاز مبرد به کار رفته در کولر گازی تراست از نوع R410 می‌باشد که با محیط زیست نیز سازگار بوده و برای کاهش مصرف برق نیز از تکنولوژی اینورتر در این محصول استفاده شده است که ۶۰ درصد صرفه جویی در مصرف انرژی را به همراه دارد.

ویژگی دیگری که در این کولر گازی ها تعبیه شده است این است که از فیلترهای چند لایه برای تصفیه هوا استفاده شده است. تمامی گرد و غبار و بوی نامطبوعی که در فضا وجود دارد توسط فیلتر به سرعت از بین می‌رود.

نقد و بررسی کولر گازی تراست

کولر گازی ایستاده تراست

این محصول در ظرفیت های ۵۰ هزار الی ۱۰۰ هزار btu/h طراحی و روانه بازار شده است که دارای راندمان و بازدهی بسیار بالایی می‌باشد. بهتر است بدانید که این دستگاه حجم بالایی از هوای مطلوب را تولید و به محیط منتقل می‌کند. می‌توانید در ساختمان های با متراژ بالا از این محصول استفاده کنید.

همچنین بهتر است بدانید که کمپرسور روتاری تعبیه شده است و گاز مبرد که در نوع کولر گازی ایستاده تراست به کار رفته R22 می‌باشد. در کمترین زمان و با کمترین میزان مصرف انرژی بلافاصله دمای اتاق را به دمای دلخواه شما می‌رساند. همچنین با استفاده از تکنولوژی اینورتر که در این محصول استفاده شده است؛ کاهش مصرف برق را به همراه خواهد داشت.

در این نوع کولر گازی ها نیز از فیلتر های چند لایه تصفیه هوا و ظاهری بسیار زیبا استفاده شده است که باعث جلب رضایت خاطر مصرف کنندگان خواهد بود. نکته دیگری که باید مد نظر قرار داد این است که نوع برق مصرفی مورد نیاز این محصول به صورت تک فاز و سه فاز می‌باشد و شما محدودیتی در آن نخواهید داشت.

قابلیت های کولر گازی تراست

  • برخورداری از کمپرسور روتاری
  • تولید سر و صدای بسیار کم در هنگام کار کردن کولر
  • برخورداری از مقاومت بالا و استحکام بالا در برابر خوردگی
  • دارای طراحی بسیار زیبا و شیک و هماهنگ با هر سبک دکوراسیون
  • برخورداری از حالت توربو و حالت خواب
  • بسیار مناسب برای مناطق دارای آب و هوای معتدل و مرطوب
  • راندمان و بازدهی بالا
  • برخورداری از تایمر اتوماتیک
  • برخورداری از ریموت کنترل
  • دارای نمایشگر دیجیتال
  • دارای تکنولوژی اینورتر
  • ابعاد و وزن بسیار مناسب
  • قابلیت سرمایشی و گرمایشی
  • مجهز به کنترل از راه دور
  • پرتاب باد چهار جهته

و…

شما با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها بدون شک می‌توانید از این محصول در تمامی شرایط اقلیمی کشور بهره مند شوید. در نظر داشته باشید که کمپرسور استفاده شده در این محصول دارای ۵ سال ضمانت می‌باشد که شما با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

راهنمایی خرید کولر گازی تراست

همان طور که می‌دانید تنوع کولر گازی هایی که در بازار ایران وجود دارد؛ بسیار بالا می‌باشد و برندهای مختلفی سعی کرده اند تا کولرگازی هایی را با کیفیت بالا و امکانات ویژه طراحی و روانه بازار کنند. اگر شما می‌خواهید جهت انتخاب و خرید کولر گازی اقدام کنید، باید سعی کنید با مدل‌ها و برندهای مختلف کولرگازی ها را بشناسید و مشخصات و ویژگی های آنها را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید تا بتوانید با توجه به قابلیت مورد نظر خود کولر گازی مناسبی را انتخاب و استفاده نمایید.

به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم حتماً قبل از خرید به سایت تاسیسات دات کام مراجعه کنید تا بتوانید نوع مناسبی را انتخاب و خریداری نمایید. همچنین می‌توانید با کارشناسان نیز تماس گرفته تا در انتخاب درست و مناسب با توجه به شرایط اقلیمی و ساختمان شما راهنمایی و مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

عوامل موثر بر قیمت کولر گازی تراست

همانطور که می‌دانید در سال ۲۰۱۷ برند تراست توانست عنوان بهترین کولر گازی ها را از آن خود کند. این برند معتبر همواره سعی کرده است تا محصولات با کیفیت بالایی را طراحی و تولید کند که دارای قیمت مناسبی نیز می‌باشند. بنابراین شما می‌توانید کولرگازی های تراست را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تهیه و خریداری نمایید.

البته در نظر داشته باشید که پارامترهایی همچون مدل و ظرفیت دستگاه همچنین کیفیت و عملکرد و راندمان آن بر قیمت نهایی محصول بسیار تاثیر گذار می‍‌باشد. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به سایت https://tasisat.com/  از قیمت نهایی این محصول مطلع شوید و در صورت نیاز به راهنمایی نیز با کارشناسان در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”کشور سازنده کولر گازی تراست کدام کشور می‌باشد؟” answer-0=”این برند متعلق به کشور چین می‌باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”کولر گازی تراست دارای چه برچسب مصرف انرژی می‌باشد؟” answer-1=”این محصول دارای برچسب مصرف انرژی A است.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”چگونه می‌توان کولر گازی تراست را خریداری کرد؟” answer-2=”شما می‌توانید به سایت https://tasisat.com/ مراجعه کنید و این کولرگازی ها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمایید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *