Search
Close this search box.

نقد و بررسی کولر گازی جنرال

12-min

نقد و بررسی کولر گازی جنرال

یکی از تجهیزات سیستم تهویه مطبوع که در بازار ایران از محبوبیت بالایی برخوردار شده است؛ کولر گازی جنرال می‌باشد. قصد داریم در این مقاله کولر گازی جنرال را مورد بررسی نقد و بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

این محصول دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی است. شما می‌توانید در فصل تابستان یا فصل زمستان از آن بهره‌مند شوید. بهتر است بدانید که این کولر گازی توسط کشور چین به سفارش آمریکا ساخته و روانه بازار شده است که در مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارد و می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

این کولر گازی ها در ظرفیت‌های ۹۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ BTU/H طراحی و تولید می‌شوند که در رده مصرف انرژی A به صورت معمولی و اینورتر روانه بازار می‌شود. بهتر است بدانید این محصول در انواع دیواری؛ ایستاده و پرتابل در بازار وجود دارند. شما با توجه کاربرد مورد نظر می‌توانید نوع مناسب این محصول را تهیه و استفاده نمایید.

شایان ذکر است که کولر گازی نوع دیواری از استقبال فراوانی برخوردار شده است که اکثر افراد این کولر گازی را در ظرفیت های مختلفی تهیه و استفاده می‌کنند. می‌توانید برای اینکه ظرفیت مورد نظر را محاسبه کنید عدد ۴۰۰ را در متراژ ساختمان خود ضرب کرده و عددی که به دست می‌آید ظرفیت کولر گازی مورد نظر شما می‌باشد.

نقد و بررسی کولر گازی جنرال

عملکرد کولر گازی جنرال

این محصول دارای دو پنل داخلی و خارجی می‌باشد که دارای طراحی بسیار ساده و ظریف است. شما می‌توانید در دکوراسیون منزل خود نیز از آن استفاده کنید چرا که با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می‌باشد.

پنل بیرونی معمولا از جنس فلز می‌باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی می‌باشد. باید این پنل را بر روی چهار پایه های مخصوصی در محیط بیرون نصب و استفاده نمایید.

یونیت داخلی نیز همانطور که از نامش پیداست در داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود. می‌توانید این پنل را در درون سقف های کاذب نیز نصب کنید که لوله کشی ان به صورت توکار و همچنین روکار می‌باشد. باتوجه به زیبایی کار بسیاری از افراد از لوله کشی توکار استفاده می‌کند. البته در نظر داشته باشید که شما وقتی می‌خواهید برای کولر گازی از لوله کشی توکار استفاده نمایید؛ باید سایز لوله ها را در هنگام خرید کولر در نظر داشته باشید.

عملکرد این محصول به گونه ای است که موتور کمپرسور از نوع روتاری می‌باشد درون پنل بیرونی قرار دارد با به حرکت درآمدن این موتور دستگاه کار کرده و هوای اتاق را به راحتی توسط مکشی که دارد جمع کرده و هوای مطبوعی را به محیط می‌دهد. ویژگی دیگری که این محصولات دارند این است که از موتور نوع اینورتر برخوردار هستند که باعث می‌شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

قابلیت های کولر گازی جنرال

این محصول از قابلیت ها و ویژگی های فراوانی برخوردار است که باعث شده است تا نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه از محبوبیت بالایی برخورد دار است. در ادامه این قسمت برخی از این قابلیت ها را ذکر می‌کنیم.

صدای بسیار پایین در حین کار کردن

امروزه اکثر افراد به دنبال محصولاتی هستند که سر و صدای کمتری در حین عملکرد داشته باشد. این کولر گازی در حین کار کردن با توجه به اینکه از کمپرسور روتاری در آن استفاده شده است؛ صدای بسیار کمی در حدود ۴۲ دسیبل تولید می‌کند که این صدا بسیار کمتر بوده و قابل شنیدن نمی‌باشد.

فیلتر تصفیه هوا

یکی دیگر از قابلیت های ویژه این محصول برخورداری از فیلتر تصفیه هوا می‌باشد که هوای نامطبوع و … را به سرعت در محیط از بین می‌برد و شما هوای تمیز و فاقد آلودگی استشمام خواهید کرد.

گاز مبرد R410

امروزه با توجه به اینکه محصولات با کیفیت و مناسبی روانه بازار شده است. در این کولر گازی از گاز مبرد ۴۱۰ R استفاده می‌شود که با محیط زیست سازگار بوده و همچنین باعث می‌شود تا موتور کولر گازی در حین کار کردن صدای بسیار کمی تولید کند.

رطوبت زدایی محیط

بهتر است بدانید در محیطی که این کولر گازی نصب و استفاده می‌شود؛ تا حدود زیادی رطوبت محیط از بین می‌رود. یکی از دلایل اصلی استفاده از این کولر گازی در مناطق معتدل و مرطوب به خاطر رطوبت زدایی فوق العاده عالی آن می‌باشد.

قابلیت سرمایشی و گرمایشی

همانطور که ذکر شد این محصول دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی می‌باشد که شما می‌توانید در فصل گرم سال و در فصل سرد سال از آن بهره مند شوید و هوای مطلوبی را در محیط خود داشته باشید.

ظاهر زیبا

بهتر است بدانید که این محصول از ظاهری بسیار زیبا و شیک برخوردار است. می‌توانید از آن در دکوراتیو نیز استفاده نمایید. چراکه رنگ سفید آن باعث شده است تا با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ باشد.

قابلیت تنظیم سرعت فن

این محصول از قابلیت تنظیم سرعت فن برخوردار است که شما می‌توانید در سه حالت؛ کم، متوسط و زیاد قرار دهید تا از هوای مطبوع آن بهره‌مند شوید.

دارای تایمر

یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول برخورداری از تایمر ۲۴ ساعته می‌باشد. مصرف کنندگان می‌توانند زمان خاموش و روشن شدن کولر را تنظیم نمایید.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به حالت توربو و همچنین عملکرد خودکار زمان خواب و … اشاره کرد. شما می‌توانید با فعال کردن این موارد از این قابلیت ها بهره شده و نهایت لذت را ببرید.

کولر گازی جنرال

راهنمای خرید کولر گازی جنرال

همانطور که می‌دانید امروزه برند های بسیاری هستند که اقدام به تولید تجهیزات و سیستم تهویه هوای مطبوع کرده اند که بسیاری از این برندها توانسته اند در بازار به رتبه خوبی دست پیدا کند.  در صورتی که شما قصد دارید تا برای خرید کولرگازی اقدام نمایید؛ باید همواره سعی کنید تا تمامی این محصولات را به خوبی بشناسید.

با آگاهی کامل و بررسی مشخصات و ویژگی های دقیق آن اقدام به انتخاب و خرید بزنید. در این صورت است که شما می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید و از آن لذت ببرید. در نظر داشته باشید که شما باید عواملی مانند ظرفیت، شرایط اقلیمی و ساختمان خود را در نظر بگیرید و پس از آن اقدام به انتخاب کولر گازی نمایید.

در صورتی که شما نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشید؛ می‌توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت تاسیسات دات کام با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره های لازم بهره مند شوید. همچنین برای خرید این محصول نیز می‌توانید از طریق سایت https://tasisat.com/  اقدام نمایید و محصولات باکیفیتی را با قیمت مناسب تهیه و استفاده نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”سازنده کولر گازی جنرال کدام کشور است؟” answer-0=”کشور سازنده کولر گازی جنرال چین می‌باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”برق مصرفی مورد نیاز کولر گازی جنرال تک فاز است یا سه فاز؟” answer-1=”این کولر گازی از برق مصرفی تک فاز استفاده می‌کند.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”آیا کولر گازی جنرال دارای نمایشگر دیجیتالی می‌باشد یا خیر؟” answer-2=”بله این دستگاه دارای نمایشگر دیجیتالی می‌باشد که عملکرد و دمای محیط را بر روی آن نمایش می‌دهد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *