Search
Close this search box.

نقد و بررسی کولر گازی زانتی

14-min

نقد و بررسی کولر گازی زانتی

زانتی یکی از برندهای معتبر کولر گازی ها می‌باشد که هنگام خرید بدون شک جزو بهترین گزینه ها خواهد بود. در این مقاله قصد داریم کولر گازی زانتی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

امروزه با توجه به تنوع بالا در کولر گازی ها این محصولات در طرح ها و مدل های مختلفی در قابلیت های گرمایشی و سرمایشی تولید و روانه بازار شده است. برندهای مختلفی سعی کردند تا در این زمینه فعالیت داشته و محصولات با کیفیتی را روانه بازار کند. شما در هنگام خرید کولر گازی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید که بتوانید در بین تمامی مدل ها، برند ها و …. با توجه به شرایط مورد نظر خود محصول مناسبی را انتخاب نمایید.

بهتر است بدانید که یکی از بهترین مدل های کولر گازی؛ کولر گازی زانتی می‌باشد که این کولر گازی مجهز به گاز R410 می‌باشد و همچنین بیشترین بازدهی را به همراه خواهد داشت. بهتر است بدانید که این محصول دارای ویژگی ها و امکانات مناسب با محیط می‌باشد که می‌توانید این دستگاه را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه از فروشگاه اینترنتی تاسیسات دات کام خریداری نمایید.

نقد و بررسی کولر گازی زانتی

طراحی کولر گازی زانتی

بهتر است بدانید برای بسیاری از بانوان ایرانی طراحی و ساختار کولر گازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که باید محصولی را انتخاب کرد که با هر سبک دکوراسیون مناسب و هماهنگ باشد. این محصول از ظاهری شیک و زیبا برخوردار می‌باشد. دارای ابعاد مناسب و وزن کم است همچنین فضای مفید زیادی را اشغال نخواهد کرد.

شما می‌توانید این محصول را به بهترین شکل در منزل خود نصب و استفاده نمایید. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید؛ این محصول نیز مانند دیگر کولر گازی ها دارای دو پنل داخلی و خارجی می‌باشد که موتور قدرتمند یعنی پنل خارجی آن در فضای بیرون از منزل نصب خواهد شد و پنل داخلی نیز داخل اتاق و سالن نصب می‌شود.

معمولا از رنگ سفید برای طراحی این محصول استفاده می‌کنند و همچنین لوگوی شرکت نیز بر روی بدنه محصول حک می‌شود که باعث می‌شود زیبایی دستگاه بیشتر شود. همچنین بهتر است در نظر داشته باشید که این برند یکی از برندهای با استحکام و دوام بالا می‌باشد که همه افراد از آن اطلاع داشته و از مقاومت بالایی برخوردار است. طراحی مدرن محصول باعث شده است تا علاوه بر زیبایی بیشتر کارآیی و توانمندی دستگاه‌ها را به خوبی به اجرا درآورد.

عملکرد کولر گازی زانتی

این محصول با توجه به عملکرد ویژه‌ای که دارد از کارایی بسیار خوبی برخوردار است که کمترین مصرف انرژی را به همراه خواهد داشت. امروزه اکثر کاربران به دنبال محصولاتی هستند که دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی باشند در نتیجه این مدل کولر گازی علاوه بر اینکه دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی می‌باشد از موتور قدرتمند کمپرسور روتاری نیز برخوردار است که دارای گاز R410 می‌باشد که باعث می‌شود تا محصول در حین کار کردن از صدای کمتری برخوردار شود.

همچنین مصرف انرژی کمتری را به همراه دارد. بهترین حالت ممکن در مصرف انرژی این محصول با رتبه انرژی A در بازار وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید در بازار این محصول را پیدا کرده و استفاده نمایید. با به کاربردن و نصب این محصول شما می‌توانید در کمترین زمان محیط را خنک کنید و از هوای خنک و دلپذیر آن لذت ببرید.

دمای مناسب و عملکرد کم صدای دستگاه به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد؛ در محیطی که  هستند در روبروی آن از آرامش بیشتری برخوردار شوند. بهتر است بدانید که این مدل کولر گازی از آلودگی صوتی نیز جلوگیری خواهد کرد.

یکی از مزیت های این محصول پنل داخلی کولر گازی می‌باشد که کمترین میزان سر و صدا را دارد. همچنین از فیلتر آنتی باکتریال نیز برخوردار است که باعث می‌شود تا هوای سالم و بهداشتی داشته باشید.

مزایا و قابلیت های کولر گازی زانتی

  • برخورداری از پرتاب باد به صورت چهار جهته
  • برخورداری از گاز مبرد R410a
  • قابلیت سرمایشی و گرمایشی
  • دارای فیلتر ویتامین c
  • دارای طراحی بسیار شیک و زیبا
  • رادیاتور مسی
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  • قدرت خنک کنندگی سریع
  • استفاده از کمپرسور روتاری
  • گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر
  • برخورداری از نمایشگر دیجیتالی

کولر گازی زانتی

قیمت کولر گازی زانتی

یکی از مزیت های این محصول برخورداری از قیمت مناسب در کنار کیفیت و کارایی بالا می‌باشد. با توجه به قیمت پایینی که این محصول دارد؛ توانسته است جای خود را در خاورمیانه تا حدودی باز کند. عوامل بسیاری هستند که بر قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار می‌باشند؛ مانند ظرفیت و مدل های مختلف محصول و ….

همانطور که ذکر شد این محصول در ظرفیت ها و مدل های مختلفی روانه ی بازار شده است. همچنین عواملی مانند کیفیت محصولات و… نیز در قیمت نهایی این محصول بسیار تاثیر گذار می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت تاسیسات دات کام از قیمت دقیق این محصول مطلع شوید.

توصیه هایی برای خرید کولرهای گازی زانتی

امروزه مارک ها و تولید کننده های بسیاری هستند که کولرگازی های متنوعی را تولید و روانه بازار کرده‌اند که این محصولات از نظر قیمت و کیفیت و همچنین کانال و … با یکدیگر تفاوت دارند. زمانی که شما می‌خواهید برای خرید این محصول مراجعه کنید باید تمام این موارد را بررسی کرده و بتوانید محصول مناسبی را خریداری نمایید.

البته در نظر داشته باشید که قبل از این موارد شما باید سعی کنید ظرفیت مورد نظر را نیز به دست آورید و با توجه به متراژ ساختمان و شرایط آب و هوایی و … می‌توانید بهترین و مناسب ترین کولر گازی را انتخاب نمایید. بهتر است بدانید که کولر گازی زانتی با توجه به مزیت ها و امکاناتی که دارد با تمامی شرایط اقلیمی کشور ایران سازگار می‌باشد.

شما می‌توانید با اطمینان خاطر از این دستگاه استفاده نمایید. باید در نظر داشته باشید که حتما در هنگام خرید موارد ذکر شده را در نظر داشته باشید البته در صورتی که شما اطلاعات و آگاهی کامل در مورد این محصولات ندارید؛ می‌توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت تاسیسات با کارشناسان شرکت زانتی تماس گرفته تا بتوانید محصولات مناسبی را تهیه و خریداری نمایید.

 شما می‌توانید برای محصولات این دستگاه کولر گازی به صورت آنلاین از طریق سایت https://tasisat.com/ نیز اقدام نمایید و در کمترین زمان دستگاه مورد نظر را با کیفیت مناسب و قیمت مناسب تهیه و استفاده نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”کولر گازی زانتی توسط کدام کشور طراحی و تولید شده است؟” answer-0=”کشور سازنده این محصول ایتالیا می‌باشد.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”نوع برق مصرفی کولر گازی زانتی چند فاز است؟” answer-1=”این محصول برای کارکردن نیاز به برق تک فاز دارد.” image-1=”” headline-2=”h3″ question-2=”چگونه می‌توان نسبت به خرید کولر گازی های زانتی اقدام کرد؟” answer-2=”شما می‌توانید با مراجعه به سایت https://tasisat.com/ محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *