Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت پکیج در ایلام

خرید پکیج در ایلام

خرید پکیج در ایلام

خرید پکیج در ایلام یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای تامین گرمایش خانه‌ها در فصل‌های سرد سال است. پکیج‌ها به علت رایج بودن و سهولت استفاده معمولا طرفداران زیادی در بین اقشار مختلف دارد. همچنین این دستگاه قابلیت استفاده در انواع مختلف خانه‌ها را دارد

مقدمه

ایلام جزء استان‌های سرد کشور محسوب می‌شود و داشتن یک سیستم گرماساز مناسب یک نیاز اساسی است. پکیج‌ها باید بتوانند هوای گرم را در محیط اطراف منتشر کردند و هم‌زمان آب گرم ساختمان را نیز تامین کنند.

در قدیم موتورخانه‌ها در ساختمان‌ها وجود داشت که دردسرها و معایب فراوانی را برای ساکنین ساختمان به همراه می‌آورد اما امروزه با ورود و گسترش پکیج‌ها به فضاهای مسکونی و اداری، عملیات گرم کردن محیط و داشتن آب گرم دیگر یک کار پرمشقت نیست. در این مقاله به چگونگی عملکرد، مزایا و امکان خرید پکیج در ایلام می‌پردازیم.

پکیج چیست؟

پکیج چیست؟

سال‌ها پیش اگر قرار بود از شوفاژ و رادیاتور برای گرمای خانه استفاده شود نیاز به طراحی موتورخانه‌هایی بود که فضای زیادی را اشتغال می‌کردند و هزینه بالایی جهت تعمیر و نگهداری داشتند. امروزه پکیج‌ها به عنوان سیستم گرمایشی شوفاژها به کار می‌روند و همزمان آب ساختمان را نیز گرم می‌کنند.

همچنین از پکیج‌ها برای تامین گرمایش فن‌کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی و سیستم‌های گرمایش از کف نیز استفاده می‌شود. معمولا توان گرمایشی این دستگاه بالاست و می‌تواند از پس گرم کردن محیط، آب و کف ساختمان به صورت همزمان برآید.

پکیج‌های برای گرم کردن محیط و آب نیاز به منابع سوختی دارند. انرژی‌هایی که پکیج مصرف می‌کند برق و گاز است. با وجود مصرف دو نوع مختلف انرژی اما به طور کل مصرف یک پکیج در مقابل سیستم‌های گرمایشی دیگر مثل بخاری، داکت اسپلیت‌ها کمتر است. البته که تنظیم درجه‌های بالای حرارتی و آبی می‌تواند باعث افزایش هزینه‌های برق و مخصوصا گاز شود اما در مقام مقایسه نسبت به سایر دستگاه‌های خنک‌کننده، پکیج‌ها مصرف انرژی بهینه‌تری دارند.

انواع پکیج

بر اساس سوخت و نحوه قرارگیری پیکج‌ها در منازل می‌توان آن‌ها را به دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم‌بندی کرد. به لحاظ موقعیت قرارگیری پکیج‌ها به دو نوع زمینی و دیواری تقسیم می‌شوند.

پکیج زمینی

این نوع از پکیج دارای یک مخزن است و آب گرم همیشه در آن وجود خواهد داشت. سریعا پس از خروج آب گرم حجمی از آب مجددا جایگزین می‌شود و عملیات گرمایش مجددا آغاز می‌شود.

پکیج دیواری

دیواری پرکاربردترین نوع پکیج است که معمولا در آپارتمان‌های مسکونی و یا دفاتر تجاری کوچک استفاده می‌شود. این نوع که شباهت ظاهری به آبگرمکن‌های دیواری نیز دارد معمولا در آشپزخانه و یا فضایی نزدیک به هسته تاسیسات نصب می‌شود. در این نوع پکیج آب در درون لوله‌های طویل تحت گرما قرار می‌گیرد و پس از رسیدن به شوفاژ یا شیر آب گرم حرارت مورد قبولی خواهد داشت.

از نظر نوع سوخت نیز پکیج‌ها به انواع برقی، گازی و گازوئیلی تقسیم‌بندی می‌شود. برقی‌ها و گازی‌ها دارای انواع دیواری و زمینی هستند اما گازوئیلی فقط نوع زمینی دارد که به علت مشکلاتی مثل بو و صدا در بیرون خانه نصب می‌شود.

مزایا و معایب پکیج

پکیج‌ها این روزها محبوب‌ترین دستگاه گرمایشی خانه‌ها هستند. از مهم‌ترین مزایای آن‌ها می‌توان نصب و راه‌اندازی سریع اشاره کرد که در مقایسه با وسایل دیگر و پرحجم مثل مینی چیلرها زمان و فضای کمتری نیاز دارد.

همچنین به دلیل پیچیدگی فنی کمتر معمولا اپراتورها و تعمیرکاران بیشتری نسبت به وسایل دیگر دارد. پکیج‌ها معمولا آلودگی صوتی ندارند و در هنگام کار صدای بسیار کمی تولید می‌کنند. این ویژگی برای آپارتمان‌های کوچک در فصول سرد بسیار حیاتی است.

مزایا و معایب پکیج

هر واحد مسکونی پکیج مستقل خودش را خواهد داشت و نیازی به اشتراک منابع یا تخصیص انرژی و استفاده به صورت مشترک نخواهد بود. همچنین با استفاده از پکیج‌ها دما تا حد زیادی قابل کنترل است و معمولا تغییرات دما نیز سریع انجام می‌شود.

مصرف انرژی پکیج نیز نسبت به بخاری‌ها یا موتورخانه‌ها کمتر است و در نتیجه باعث کاهش هزینه خواهد شد. همچنین خطرات گازگرفتی بخاری یا انفجار و نشت موتورخانه را ندارد. پکیج‌ها معمولا سنسورهای آب گرم و سرد دارند و ایمنی تا حد زیادی تامین خواهد شد.

پکیج‌ها برای مساحت‌های بزرگ بهترین انتخاب نیستند. اگر واحد مسکونی شما بیشتر از ۳۰۰ متر مربع مساحت دارد امکان مشاهده ضعف در تنظیم دمای محیط توسط پکیج‌ها وجود دارد. البته برای مناطقی که آب و هوای معتدل دارند می‌توان از پکیج برای مساحت‌های بزرگ نیز استفاده کرد.

پکیج‌ها نسبت به موتورخانه‌های سنتی عمر کمتری دارند. این در حالی است که موتورخانه امکان تعویض قطعات را فراهم می‌کند اما پکیج تا حدی قابل تغییر است و اگر هزینه‌های تعمیر توجیه نداشته باشد می‌توان پکیج جدید خریداری کرد. از همین رو این چالش را نمی‌توان به عنوان یک نقطه‌ضعف برای پکیج در نظر گرفت.

خرید پکیج از وب‌سایت تاسیسات . کام

در حال حاضر انواع مختلفی از پکیج‌ها در وب‌سایت tasisat.com موجود است که می‌توان با بررسی و مشاهده جزییات نسبت به خرید از هر نقطه کشور اقدام کرد. تاسیسات . کام این امکان را فراهم کرده است تا شما تجربه خرید غیرحضوری دستگاه‌های تاسیساتی را به راحتی بدست‌ آورید و نیازهای گرمایشی و سرمایشی خود را در عرض چند دقیقه تهیه فرمایید.

هم اکنون برای خرید پکیج در ایلام می‌تواند با شماره‌های ذکر شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز بهره‌مند شوید. در این مشاوره علاوه بر قیمت پکیج در ایلام نحوه ارسال کالا نیز به شما شرح داده خواهد شد. تیم پشتیبانی وب‌سایت تاسیسات دات کام از اولین مرحله خرید تا زمان تحویل کالا در ایلام به شما همراه شما خواهد بود تا نگرانی و مشکلی برای شما ایجاد نشود.

همچنین کلیه کالاها ضدعفونی می‌شوند و با توجه انجام عملیات خرید به صورت غیرحضوری، هیچ خطری از بابت انتقال ویروس کرونا شما را تهدید نخواهد کرد. مجموعه تاسیسات . کام دستگاه را به تمامی شهر‌ها ارسال خواهد کرد و از طریق وب‌سایت فروش پکیج در ایلام نیز انجام می‌شود.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا پکیج‌ها به طور هم‌زمان برای تامین آب گرم، گرمایش از کف و افزایش دمای محیط مناسبند؟” answer-0=”بله. با توجه به قدرت و سرعت بالای پکیج در گرم کردن و انتقال آب می‌توانند هم‌زمان هر سه نیاز شما را برطرف کنند.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”قیمت پکیج در ایلام با قیمت پکیج در سایر نقاط کشور یکسان است؟” answer-1=”فروش در وب‌سایت تاسیسات . کام به صورت سراسری است و قیمت‌های اعلام شده همه افراد می‌توانند دستگاه را به قیمت اعلام شده در وب‌سایت خریداری کنند” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”پکیج‌ها مصرف انرژی برق و گاز را افزایش می‌دهند؟” answer-2=”با وجود اینکه این دستگاه هم‌زمان از دو نوع انرژی مختلف استفاده می‌کند اما به طور کل مصرف انرژی این دستگاه از سایر دستگاه‌های گرمایشی کمتر است. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *