Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت چیلر در ایلام

خرید چیلر در ایلام

درخواست خرید چیلر در ایلام به دلیل توسعه و رشد ساختمان‌های جدید بیشتر شده است. تنظیم درجه حرارت در محیط‌های اداری و خانگی برای استان‌های سردسیر یک نیاز اساسی است و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این کار دستگاه چیلر است که قادر است فرایند سرمایش و گرمایش را با کمترین هدررفت انرژی انجام دهد.

خرید چیلر در ایلام

چیلر یکی از محصولات رایج در بحث گرمایش و سرمایش ساختمان است. این دستگاه قادر است در تابستان هوای خنک را تولید کند و در زمستان‌ها نیز به گرم شدن فضا کمک کند. در استان‌های سردسیر کشور مثل ایلام همیشه نیاز به دستگاه‌های تنظیم‌کننده هوا احساس می‌شود. خرید چیلر در ایلام و استفاده از آن برای ساختمان‌ها اداری و آپارتمانی می‌تواند تا حد زیادی مشکلات مربوط به دمای محیط را حل کند. این دستگاه به کمک فن‌کوئل و پکیج هوا را به فضا منتقل می‌کند و قابلیت تنظیم دما را در اختیار ساکنان قرار می‌دهد.

چیلر چیست؟

وظیفه اصلی این دستگاه سرد کردن آبی است که باعث سرمایش هوا خواهد شد. آبی که از طریق چیلر سرد می‌شود به واحدهای و بخش‌های دیگر ساختمان منتقل می‌شود. آب سرد شده وارد کانال‌های خنک‌کننده هوا می‌شود تا درنهایت منجر به کاهش دمای محیط شود.

این کانال‌ها گاهی فن‌کوئل‌ها هستند که در بخش‌های مختلف ساختمان تعبیه شده‌اند. آبی که توسط چیلر سرد شده است با استفاده از تأسیسات و کانال‌های مخصوص منتقل می‌شود. خصوصت مهم این بخش از تأسیسات عدم نفوذپذیری، تغییر دما و تبخیر آب است که باعث می‌شود. در نتیجه کافی است آب وارد لوله‌های مسی برسد تا دچار افت دما شود و عملیات سرمایش آغاز شود.

چیلر چیست؟

این اتفاق در زمستان‌ها به صورت عکس خواهد بود. برخورد آب به لوله‌های مسی در زمستان باعث گرم‌شدن آب خواهد شد و هوایی که با آب برخورد خواهد داشت نیز گرم می‌شود. بدین صورت آب سرد در چیلر کار یک مبرد را انجام می‌دهد.

چیلر چه مزیت‌هایی دارد؟

چیلرها مزیت‌های مختلفی دارند و چند سالی است که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. از همین جهت فروش چیلر در ایلام رشد قابل توجهی داشته است. این دستگاه می‌تواند با استفاده از آب گرم در زمان‌های کم سرمایش و گرمایش محیط‌های بزرگ را فراهم کنند. علاوه بر این هدررفت انرژی در این دستگاه بسیار پایین است و با توجه به قیمت چیلر در ایلام، یک دستگاه مقرون به صرفه برای استفاده طولانی‌مدت خواهد بود.

در صورت استفاده صحیح هزینه‌های تعمیر و نگهداری این دستگاه نسبت به محصولات مشابه و دستگاه‌های قدیمی کمتر خواهد بود و باعث کمتر شدن هزینه‌های جاری ساختمان خواهد شد. همچنین چیلرها آلودگی کمتری تولید می‌کنند و از نظر آسیب به محیط‌زیست جزو سالم‌ترین دستگاه‌های موجود در کشور هستند.

خرید چیلر در ایلام توجیه اقتصادی دارد؟

همیشه در مورد چنین خریدهایی باید نگاهی بلندمدت داشت. چیلرها یا سایر دستگاه‌های تنظیم‌کننده دمای هوا هزینه‌های مختلفی را خواهند داشت که مبلغ قابل پرداخت برای خرید فقط بخشی از آن است. هزینه‌های مربوط به نگهداری، مصرف انرژی، بی‌نیاز سازی محیط از دیگر وسایل سرمایشی و گرمایشی و … ویژگی‌هایی هستند که در هزینه تمام شده یک دستگاه در بازه زمانی مصرف چندساله تأثیر دارند.

با توجه به آب‌وهوای غرب کشور خرید چیلر در ایلام نه تنها یک هزینه اضافه نخواهد بود، بلکه یک صرفه‌جویی در هزینه‌ها در بازه‌های زمانی طولانی‌مدت است. با توجه به تغییرات آب‌وهوایی و بیشتر شده دامنه نوسان دما در طول سال نیاز به دستگاهی که بتواند سرمایش و گرمایش را در حد مطلوب با توان بالا تأمین کند یک نیاز ضروری است. همچنین استفاده از چیلرها به دلیل قدرت زیاد شما را از سایر دستگاه‌ها بی‌نیاز خواهد کرد و در صورت شدت گرفتن کاهش یا افزایش دما باز هم چیلر می‌تواند دمای محیط را برای شما به حد مطلوب برساند.

انواع چیلر

چیلرهای تراکمی

این نوع از چیلر بر پایه متراکم کردن گاز مبرد، سرمایش را محقق می‌کند. در این فرایند فشار گاز به وسیله کمپرسورها بیشتر می‌شود و سپس گاز وارد کندانسور شده تا با کاهش حرارت، گاز تبدیل به مایع شود. پس از این تبدیل، مایه وارد اپراتور می‌شود و گرمای آب اپراتور را کاهش می‌دهد. در نتیجه دمای آب درون چیلر کاهش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت و سرد خواهد شد.

قیمت چیلر در ایلام

چیلرهای جذبی

فرایندها و سیستم در چیلر جذبی و تراکمی تقریباً مشابه است اما در جذبی‌ها بخار آب توسط مایعی جذب خواهد شد. این مایع می‌تواند لیتیوم بروماید باشد. این مایع و آب توسط پمپ‌ها به مولدهای حراراتی منتقل می‌شود تا محلول گرم شده، آب آن بخار شود و در نهایت وارد کندانسور بشود. ادامه مراحل شبیه به چیلرهای تراکمی خواهد بود.

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی تاسیسات دات کام

چیلر دارای دو نوع تراکمی و جذبی است که این دو نوع نیز دارای تفاوت‌هایی از نظر قیمت و شرایط استفاده هستند. بنابراین بهتر است قبل از با مشاوران و متخصصان این حوزه مشورت کنید. توصیه می‌شود از طریق وب‌سایت tasisat.com انواع مختلف چیلرها را مشاهده کنید و سپس از طریق شماره‌های ذکر شده مشاوره رایگان دریافت کنید.

همچنین در تمام مراحل خرید شما می‌توانید با پشتیبانی وب‌سایت در ارتباط باشید تا به راحتی ا خدمات خرید غیرحضوری بهره ببرید. فروشگاه تاسیسات . کام امکان ارسال دستگاه‌های مختلف را به سراسر کشور دارد و سایر دستگاه‌های تاسیساتی مورد نیاز خود را نیز می‌توانید از طریق این وب‌سایت خریداری کنید.

تمامی دستگاه‌های ارسالی توسط وب‌سایت تاسیسات دات کام ضدعفونی شده‌اند و نیازی نیست نگران مشکلاتی مثل انتقال ویروس کرونا باشید. دقت داشته باشید به دلیل وابستگی تولید این دستگاه به قطعات خارجی و شرایط واردات، قیمت چیلر در ایلام تابعی از شرایط بازار ارز و وضعیت واردات قطعات و دستگاه‌های خنک‌کننده است. باید دقت داشت قیمت تنوع‌های مختلف دارای قیمت‌های متفاوت هستند که به علت تفاوت در توانایی و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”چرا خرید چیلر در ایلام مقرون به صرفه است؟” answer-0=”این دستگاه به دلیل مزایای فراوان باعث کاهش هزینه و صرفه‌جویی در انرژی خواهد شد و مخارج شما در سال‌های آینده کاهش خواهد یافت” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا چیلر می‌تواند گرمای لازم برای ساختمان‌های ایلام را در زمستان فراهم کند؟” answer-1=”چیلر توان گرمایشی بسیار بالایی دارد و در زمانی کمتر نسبت به سایر دستگاه‌ها محیط را گرم خواهد کرد. از همین جهت خرید چیلر در ایلام برای تأمین گرمایش توصیه می‌شود.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”چیلرها می‌توانند سرمایش و گرمایش را به تنهایی تأمین کنند؟” answer-2=”بله. هم سرمایش و هم گرمایش محیط‌های بزرگ به راحتی با استفاده از چیلرها قابلیت تامین است” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *