Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت چیلر در بوشهر

خرید چیلر در بوشهر

خرید چیلر در بوشهر یک راهکار مناسب برای تامین سرمایش فضای خانگی، اداری و تجاری است. این وسیله توان بسیار خوبی در تولید هوای خنک و کاهش دمای فضا دارد و همچنین در صورت طراحی مناسب و تهیه دستگاه مکمل می‌تواند انرژی گرمایی هم تولید کند.

خرید چیلر در بوشهر

بوشهر جزو استان‌هایی با آب و هوای گرم است و وجود دستگاه‌های خنک‌کننده هوا در تمام طول یک نیاز ضروری است. بسیاری از دستگاه‌های خنک‌کننده مثل کولر آبی یا پنکه‌ها توان مناسب برای متعادل‌سازی دمای هوا را در این استان‌ها ندارند و برخی دستگاه‌های دیگر نیز مصرف برق بسیار بالایی دارند. از این جهت چیلر یک انتخاب اقتصادی و هوشمندانه خواهد بود که می‌تواند علاوه بر تنظیم دما فضا، مصرف برق را نیز در مقایسه با سایر خنک‌کننده‌ها کاهش دهد.

خرید چیلر در بوشهر هم توجیه اقتصادی خواهد داشت و هم شما را از شر هوای گرم رها خواهد کرد. از همین رو خرید و فروش چیلر در بوشهر بسیار گسترش پیدا کرده است.

چیلرها چگونه کار می‌کنند؟

چیلر یک سیستم است که از روش سیکل تبرید تراکمی یا سیکل تبرید جذبی استفاده می‌کند تا گرما را از مایع مورد نظر بگیرد. این مایع سرد شده نیز می‌تواند دوباره مصرف و از آن برای هواساز و فن کویل استفاده شود. گرمای گرفته شده از آب نیز به محیط منتقل خواهد شد و انرژی گرمایشی را تولید خواهد کرد. دمای گاز مبرد چیلرها در کندانسور به سه طریق تبخیری، هوای خنک و آب خنک کاهش می‌یابد.

قیمت چیلر در بوشهر

چیلرها در محیط‌های صنعتی، تجاری، مسکونی و اداری کاربرد دارند. در صنعت از آن‌ها برای خنک کردن دستگاه‌های مکانیکی استفاده می‌شود و در فضای مسکونی، اداری و تجاری کار تهویه مطبوع را انجام می‌دهد.

همچنین چیلرها از نظر نوع فرایند به دو دسته تراکمی و جذبی تقسیم می‌شوند.

چیلر تراکمی چیست؟

این چیلر بر پایه گاز مبرد، فرایند سرمایش را انجام می‌دهد. در شروع کار فشار گاز به وسیله کمپرسور بالا رفته و پس از آن آب وارد کندانسور خواهد شد. در این مرحله گاز حرارتش را از دست می‌دهد و تبدیل به مایع می‌شود و سپس به وسیله شیر انبساط و کاهش هم‌زمان فشار و دما، به اپراتور انتقال می‌یابد و گرای آبی را که در مجاورت با اپراتور است را می‌گیرد. در نهایت آب سرد در چیلر تولید خواهد شد.

چیلر جذبی چیست؟

می‌توان گفت بخش زیادی از عملیات چیلرهای تراکمی و جذبی یکسان است. تفاوت اصلی این دو نوع در نحوه افزایش فشار گاز خروجی است. در چیلرهای جذبی بخار آب توسط مایعی مثل لیتیوم بروماید جذب خواهد شد و محلول لیتیوم بروماید و آب توسط پمپ به سمت مولد حرارتی حرکت خواهد کرد. در نتیجه این کار محلول گرم خواهد شد و سپس آب موجود بخار می‌شود.

بخار وارد کندانسور شده و بقیه مراحل به مانند چیلر تراکمی ادامه خواهد یافت. گرمای اتلاف شده در منابع دیگر می‌تواند نقش مولد حرارتی را بازی کند و باعث افزایش بازدهی و مصرف کمتر انرژی شود.

مزایای استفاده از چیلر چیست؟

در نگاه اول چیلرها هزینه‌های زیادی ا به مصرف‌کنندگان و یا صنعت‌کاران تحمیل خواهند کرد. از طرفی گفته می‌شود چیلر دستگاهی است که برای کاهش هزینه‌ها تهیه می‌شود. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت کاهش چشمگیر هزینه‌ها در طول استفاده از این سیستم سرمایشی و گرمایشی است. با وجود قیمت خرید بیشتر چیلر نسبت به سایر دستگاه‌های هواساز و خنک‌کننده، اما مصرف برق در این دستگاه نسبت به رقبایش کمتر است و هزینه‌های تعمیر و نگهداری کمتری خواهد داشت.

همچنین چیلرها عمر طولانی‌تری نسبت به سایر دستگاه‌های خنک‌کننده دارند و قابلیت تامین گرمایش و سرمایش یک ساختمان یا محیط را دارا هستند. بنابراین پس از مدتی مشخص سرمایه اولیه شما باز خواهد گشت و هزینه‌های مربوط به انرژی برق و گاز کاهش خواهد یافت. شهرهای جنوبی نیز همیشه آب و هوای گرمی دارند و خرید چیلر در بوشهر برای مدت طولانی می‌تواند سرمایش فضای مورد نظر شما را تضمین کند.

یکی دیگر از مزایای چیلر ایجاد آلودگی‌های کمتر نسبت به سایر دستگاه‌ها است. چیلر صدای بسیار کمتری تولید می‌کند و البته گازهای مضر کمتری را در محیط زیست منتشر خواهد کرد. استفاده بیشتر از این دستگاه در شهرهای آلوده می‌تواند به مرور منجر به کاهش سطح آلودگی هوا شود.

چگونگی خرید چیلر در بوشهر از طریق وب‌سایت تاسیسات دات کام؟

اگر ساکن شهر بوشهر هستید و برای خنک کردن محیط خود قصد خرید چیلر را دارید می‌توانید به راحتی این کار را از طریق وب‌سایت TASISAT.COM انجام دهید. در حال حاضر انواع مختلف چیلرها در سایت قابل مشاهده و بررسی است و مشاوران مجموعه آماده‌اند تا جزییات مختلف مثل قیمت چیلر در بوشهر و یا سایر موارد را به شما اطلاع دهند.

همچنین تیم پشتیبانی مجموعه تاسیسات . کام در کنار شما خواهد بود تا به راحتی دستگاه را خریداری کنید و در مکان مورد نظر تحویل بگیرید. شما می‌توانید از طریق شماره‌های اعلام شده در پایین صفحه با ما در ارتباط باشید. ارائه خدمات در این وب‌سایت به صورت سراسری است و فروش چیلر در بوشهر نیز برای ما میسر خواهد بود.

فروش چیلر در بوشهر

با وجود مشکلاتی همچون ویروس کرونا خرید غیرحضوری می‌تواند یک راه‌حل مناسب برای کسانی باشد که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. همچنین دستگاه‌های ارسالی به طور دقیق ضدعفونی شده‌اند تا هیچ اثری از این بیماری وجود نداشته باشد. یکی دیگر از مشکلات خرید تجهیزات سرمایش و گرمایشی پیدا کردن یک مجموعه معتبر به همراه مشاوران متخصص است که بتوانند در راه انتخاب بهترین کالا به شما کمک کنند.

وب‌سایت TASISAT.COM سال‌هاست در زمینه خرید و فروش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی فعالیت دارد و به خوبی می‌تواند تمام نیازهای اقشار مختلف را تامین کند. همچنین فروش در این سایت به صورت سراسری است و از هر نقطه از کشور می‌توانید برای خرید محصول و تحویل آن در موقعیت مورد نظر اقدام کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا چیلرها توان تامین سرمایش لازم برای شهر بوشهر را دارند؟” answer-0=”بله. کاربرد اصلی این دستگاه خنک کردن هوا در مناطق بسیار گرم است و می‌تواند در عرض چند دقیقه دمای هوای را به شدت کاهش دهد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”چرا چیلرها از نظر اقتصادی می‌توانند توجیه‌پذیر باشند؟” answer-1=”چیلرها به دلیل مصرف کم انرژی و عمر طولانی می‌توانند باعث کاهش قابل ملاحظه هزینه‌های جاری شوند.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”با توجه به قیمت بالای چیلر چطور از خرید بهترین نوع آن مطمئن شوم؟” answer-2=”کارشناسان و مشاوران وب‌سایت TASISAT.COM همواره به صورت کاملا رایگان در خدمت شما هستند تا بتوانید آگاهی لازم و در نتیجه بهترین انتخاب را داشته باشید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *