Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت مینی چیلر در بوشهر

خرید مینی چیلر در بوشهر

استان‌های جنوب ایران آب و هوای گرمی دارند و خرید مینی چیلر در بوشهر می‌تواند یک راهکار مناسب برای مقابله با گرمای محیط باشد. این دستگاه توان بسیار خوبی در تامین سرمایش فضای مسکونی را دارد انرژی را به شکل بهینه مصرف می‌کند.

خرید مینی چیلر در بوشهر

یکی از دغدغه‌های همیشگی مردم کشور در استان‌های جنوبی، مقابله با گرمای هوا است. این اتفاق که در فصل تابستان به اوج خودش می‌رسد می‌تواند عامل بسیاری از آلودگی‌ها و بیماری‌ها باشد. از همین رو خنک نگه داشتن فضای خانگی، تجاری یا اداری نیاز به دستگاه‌های پرقدرت سرمایشی دارد. یکی از این دستگاه‌ها مینی چیلر است.

مینی چیلرها می‌توانند هوای سرد را به خوبی تولید کرده و در عرض چند دقیقه به فضا منتقل کنند تا ظرف مدت کوتاهی دما هوای کاهش محسوسی پیدا کند. علاوه بر این مینی چیلر یک دستگاه نسبتا کم مصرف است. در مقایسه با سایر خنک‌کننده‌ها این دستگاه برق کمتری نیاز دارد و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌هایی جاری شما خواهد شد.

خرید مینی چیلر در بوشهر از جهات بسیاری توجیه اقتصادی خواهد داشت. با وجود مینی چیلر در یک فضای مسکونی یا اداری کوچک، شما نیازی به سایر خنک‌کننده‌ها نخواهید داشت و همچنین از این دستگاه می‌توانید برای گرمایش در فصل‌های سرد نیز استفاده کنید. با توجه به عدم کاهش شدید دما در استان‌های جنوبی، مینی چیلر قادر است تا در مواقع لزوم گرمای مورد نیاز برای معتدل کردن دمای هوا را تامین کند.

همچنین این دستگاه برق کمتری مصرف می‌کند و در بلندمدت باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد. مینی چیلرها نسبت به سایر خنک‌کننده‌ها عمر بیشتری دارند و از همین جهت دیرتر تعویض خواهند شد. در صورت استفاده صحیح نیز خرابی آن‌ها کمتر است و هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری نیز کاهش خواهد داشت.

فروش مینی چیلر در بوشهر

مینی چیلر چگونه کار می‌کند؟

همان طور که از اسم این دستگاه مشخص است، مینی چیلر یک چیلر با ابعاد کوچک‌تر است و ظرفیت و توان کاری کمتری نیز دارد. ظرفیت مینی چیلرها معمولا کمتر از ۱۰ تن تبرید است. بیشترین کاربرد این دستگاه در ساختمان‌های مسکونی است و در واحدهای تجاری و یا ساختمان‌های اداری کوچک نیز می‌تواند استفاده شود. این دستگاه در دسته چیلرهای تراکمی قرار می‌گیرد و نصب و راه‌اندازی آن پیچیدگی و هزینه کمتری نسبت به چیلرها دارد.

در صنعت نیز گاهی از مینی چیلرها استفاده می‌شود. به دلیل ابعاد کمتر و تفاوت هزینه، برای مصارف کوچک و محدود می‌توان به مینی چیلرها نیز اعتماد کرد. واحدهای صنعتی که مشکلات مثل کمبود فضا، گرانی انرژی، بودجه محدود و … را دارند از مینی چیلرها به جای چیلرها استفاده می‌کنند.

مزایای مینی چیلر

مهم‌ترین برتری این دستگاه نسبت به چیلر و یا سایر دستگاه‌های سرمایشی قدرتمند ابعاد کوچک‌تر و نیاز به فضای کمتر است. این ویژگی باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان خانگی به راحتی این دستگاه را در پشت‌بام یا تراس جانمایی و یا فعالان صنعتی از آن در بخش‌های مختلف کارخانه استفاده کنند. علاوه بر این مینی چیلرها مقدار مبرد کمتری نسبت به دیگر سیستم‌های تبرید نیاز خواهند داشت.

مینی چیلرها در مقایسه با دیگر سیستم‌های خنک‌کننده آلاینده کمتری در هوا پخش می‌کنند و دوست‌دار محیط زیست محسوب می‌شوند. برخی دستگاه‌ها گازهای مضر و حرارت زیادی را وارد هوای شهر می‌کنند که در صورت تداوم استفاده مردم از این دستگاه‌ها، مشکلات جدی در بخش آلودگی هوای شهر به وجود خواهد آمد.

مینی چیلرها مصرف‌کننده را قادر می‌سازند که لوله‌کشی‌ها را در مسافت‌های طولانی طراحی کند و هوای خنک را در نقاط مختلف ساختمان پخش کند. در این دستگاه فرایند تهویه و تبرید به صورت جداگانه انجام می‌شوند و به همین دلیل عمل خنک کردن فضا بهتر صورت می‌گیرد.

دلیل مصرف کم برق مینی چیلرها ضریب عملکرد بالای کمپرسورها است. این اتفاق به بازدهی بیشتر دستگاه به همراه مصرف برق کمتر منجر خواهد شد. مخزن آب سردی که در این دستگاه تعبیه شده تعداد دفعات خاموش و روشن کردن دستگاه را کاهش خواهد داد تا بدین ترتیب انرژی برق کمتری برای راه‌اندازی و ورود جریان به دستگاه نیاز باشد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه وجود اسپید کنترلر است که در کاهش مصرف برق بسیار موثر است.

تمام این مزیت‌ها باعث شده حجم خرید و فروش مینی چیلر در بوشهر و سایر نقاط کشور روز به روز بیشتر شود و این دستگاه مشتریان بیشتری داشته باشد. اغلب این دستگاه در تراس خانه و یا روی پشت‌بام نصب می‌شود.

باید دقت داشت که در زمان نصب فضای کافی برای گردش هوا تامین شود و اطراف دستگاه با دیوارها بسته نشود. برگشت هوا به داخل می‌تواند عملکرد مینی چیلر را ضعیف کرده و یا باعث ایجاد خسارت شود.

همچنین در زمان تعمیر یا سرویس اپراتورها باید به راحتی به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشند. در نتیجه در اختصاص فضای کافی به مینی چیلر دقت لازم را به کار گیرید.

قیمت مینی چیلر در بوشهر

آیا می‌توان خرید مینی چیلر در بوشهر را غیر حضوری انجام داد؟

بله. وب‌سایت تاسیسات دات کام بستری را برای شما مهیا کرده است که بتوانید تمام مینی چیلرها را مشاهده کرده و قیمت مینی چیلر در بوشهر را با قیمت سایر دستگاه‌ها مقایسه کنید. همچنین اگر اطلاعات و ارقام موجود در سایت نتوانست ابهامات شما را رفع کند می‌توانید با شماره‌های ذکر شده در ادامه مطلب تماس حاصل نمایید تا از خدمات مشاوره رایگان این مجموعه بهره‌‌مند شوید و چگونگی فروش مینی چیلر در بوشهر برای شما شرح داده شود.

بدین ترتیب به راحتی و ظرف مدت کوتاهی می‌تواند به جمع‌بندی و انتخاب مناسب‌ترین مینی چیلر برسید. از طرفی امکان خرید غیرحضوری از وب‌سایت tasisat.com برای شما وجود دارد تا کالا را در مکان مورد نظر تحویل بگیرید. با این روش می‌توانید از خطراتی مثل بیماری کرونا در امان باشید. همچنین تماس دستگاه‌های ارسال شده کاملا ضدعفونی خواهند شد و هیچ‌گونه آلودگی یا ویروسی باقی نخواهد ماند.

در تمام مراحل خرید همکاران بخش پشتیبانی مجموعه آماده هستند تا شما در جریان کم و کیف کار قرار دهند و تا لحظه دریافت کالا شما را از چگونگی طی شدن مراحل آگاه سازند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”چرا خرید مینی چیلر در بوشهر توجیه اقتصادی دارد؟” answer-0=”با توجه به عمر طولانی و کاهش هزینه‌های برق مصرفی، تعمیر و نگهداری و تامین گرمایش قطعا در طولانی‌مدت باعث صرفه‌جویی در مخارج شما خواهد شد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا مینی چیلر می‌تواند در فصول سرد انرژی گرمایش را نیز در استان‌های جنوبی تامین کند؟” answer-1=”با توجه به عدم کاهش شدید دما در فصول سرد، این دستگاه می‌تواند انرژی گرمایش را نیز به خوبی تامین کند. ” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”مهم‌ترین مزیت‌های مینی چیلرها چیست؟” answer-2=”ابعاد کم و هزینه کمتر نسبت به چیلرها به همراه قدرت بالای خنک‌کنندگی مهم‌ترین مزیت‌های مینی چیلر است.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *