Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت کولر گازی در بوشهر

خرید، فروش و قیمت کولر گازی در بوشهر

جنوب ایران آب‌وهوای بسیار گرمی دارد و خرید کولر گازی در بوشهر برای خنک کردن محیط‌های خانگی، اداری و تجاری بسیار رایج است. دستگاه‌های خنک‌کننده دیگر گاهی نمی‌توانند از پس گرمای شدید جنوب ایران برآیند و وجود به یک خنک‌کننده پرقدرت بسیار ضروری است.

کولر گازی در بوشهر

در جنوب ایران شاید تمام ماه‌ها روزهای گرم داشته باشند و مردم برای خنک کردن هوای پیرامون خود از دستگاه‌های خنک‌کننده استفاده کنند. بسیاری از دستگاه‌ها مثل کولر آبی یا پنکه‌های سقفی به هیچ وجه جوابگوی آن میزان از گرما نیست و خنک‌کننده‌های دیگر نیز گاهی توان سرمایشی کافی برای تنظیم دما در روزهای تابستانی را ندارند.

کولرهای گازی در بین خنک‌کننده‌ها بیشترین قدرت را دارند و در عرض چند دقیقه به شدت دمای هوا را کاهش می‌دهند. گرچه مصرف برق این کولرها نسبت به سیار دستگاه‌ها بیشتر است اما توان سرمایشی بسیار بالایی دارند و اگر به درستی مصرف شوند و نکات مصرف بهینه رعایت شود، می‌تواند یک انتخاب عالی برای فرار از گرما باشد.

فروش کولر گازی در بوشهر

این دستگاه مدل‌های مختلفی دارد و در قدرت موتور نیز دست خریدار را برای خرید باز می‌گذارند. کولرهای گازی تقریبا تمام نیازهای سرمایشی را رفع می‌کنند و از اتاق‌های کوچک گرفته تا سالن‌های بسیار بزرگ با انواع مختلف کولر گازی سرد خواهد شد. از همین رو خرید کولر گازی در بوشهر نیز رونق بسیار خوبی دارد زیرا به راحتی با گرم‌ترین شرایط مقابله می‌کند و تنظیم دمای محیط را به خوبی انجام می‌دهد.

انواع کولر گازی

می‌توان گفت معروف‌ترین سیستم HVAC در ایران کولرگازی است. این دستگاه که در محیط‌های مختلف تجاری، اداری و مسکونی قابل نصب است دارای دو نوع اینورتر و غیراینورتر است که نوع اول مصرف برق کمتری خواهد داشت. بدین ترتیب کسانی چالش‌هایی مثل گرانی برق، کمبود برق و یا بودجه‌ای کم برای هزینه‌های جاری دارند می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند. البته هزینه خرید اولیه نوع اینورتر معمولا بیشتر است که با توجه به مصرف برق کمتر این اختلاف هزینه ظرف مدت زمانی جبران خواهد شد.

پرتابل

کولر گازی پرتابل قابل حمل است و می‌تواند بر روی سطح زمین یا بر روی اشیا مختلف قرار بگیرد. البته وزن این کولر به صورتی است که نیاز به سطحی محکم و استوار خواهد داشت. این دستگاه بخش خارجی ندارد و معمولا صدای زیادی تولید می‌کند. قدرت سرمایش این دستگاه با اسپلیت‌ها برابر است اما به علت تولید صدای زیاد مصرف خانگی بسیار کمی دارد.

اسپلیت

رایج‌ترین نوع کولر گازی اسپلیت است. این دستگاه دو یونیت جداگانه دارد که یونیت خارجی در بیرون از فضا نصب خواهد شد و یونیت داخلی در محلی قرار می‌گیرد که هوا را مستقیما وارد فضا کند. معمولا از پشت‌بام و تراس برای نصب یونیت خارجی استفاده می‌شود.

پنجره‌ای

کولر گازی پنجره ای برای اتاق‌هایی مناسب است که مساحت کمی دارند. اتاق‌های اداری و یا فروشگاه‌های تجاری کوچک می‌تواند محل خوبی برای استفاده کولر گازی پنجره‌ای باشد. این دستگاه نیز به مانند نوع پرتابل یک‌تکه است و از یک سمت باد سرد و از پشت دستگاه نیز حرارت خارج خواهد شد. از همین رو باید دستگاه طوری قرار بگیرد که پشت دستگاه به فضای بیرون باشد منتهی شود و هوای گرم وارد فضای اتاق نشود.

ایستاده

پرقدرت‌ترین و گران‌ترین نوع کولر گازی ایستاده است. این دستگاه که برای سالن‌های بزرگ و یا فضاهای عمومی استفاده می‌شود می‌تواند مساحت‌های زیاد را ظرف چند دقیقه خنک کند. گاهی شدت باد در این دستگاه به حدی است که قرار گرفتن در مقابل آن می‌تواند منجر به سرماخوردگی و ایجاد حساسیت‌های سینوزیتی شود.

سالن‌های که رفت و آمد زیادی دارند، هوای داخل و خارج دائما در حال تعویض است و یا تحت تابش شدید خورشید قرار دارند می‌توانند برای خنک کردن هوا از این دستگاه استفاده کنند. به مانند اسپلیت این دستگاه نیز دارای دو بخش مختلف است که بخش خارجی باید در فضایی بیرون از ساختمان قرار گیرد. بهتر است از پشت‌بام برای این کار استفاده شود چرا که تولید صدای یونیت خارجی بسیار زیاد است.

برای خرید یک کولر گازی به چه فاکتورهایی دقت کنیم؟

مهم‌ترین پارامترها برای انتخاب کولر گازی مناسب متراژ فضا و همچنین موقعیت قرارگیری است. اگر فضای مد نظر متراژ کمی دارد اسپلیت‌ها می‌توانند به راحتی هوا را خنک کنند اما اگر برای یک سالن بزرگ یا فضایی عمومی قصد خرید کولر گازی را دارید می‌بایست از نوع ایستاده استفاده کنید.

کولر گازی نوع پرتابل و پنجره‌ای بیشتر برای استفاده‌های تجاری و اداری مناسب است زیرا باید فضایی برای خروج هوای گرم تعبیه شود.

برای مثال نوع پنجره‌ای در قاب پنجره قرار می‌گیرد و اطراف آن به وسیله شیشه یا دیوار پوشانده می‌شود. نیمی از دستگاه در محیط اداری و نیم دیگر خارج از آن است تا هوای سرد وارد اتاق شود و هوای گرم به بیرون منتقل شود.

قیمت کولر گازی در بوشهر

خرید کولر گازی از وب‌سایت tasisat.com

خرید از وب‌سایت تاسیسات دات کام مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت. در این وب‌سایت انواع مختلف کولرگازی ارائه شده است که می‌توانید به مقایسه و بررسی آن‌ها بپردازید. از طرفی مشاوران مجموعه همیشه در خدمت شما هستند تا به صورت تلفنی به سوالات و ابهامات شما پاسخ دهند.

همچنین خرید به صورت کاملا غیرحضوری میسر است تا بدون حضور در مکان‌های مختلف و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانید خرید خود را نهایی کنید. تمام کالاهای ارسال از سمت مجموعه کاملا ضدعفونی می‌شوند تا هیچ نگرانی و اضطرابی در این زمینه وجود نداشته باشد.

در هر مرحله از خرید و تا زمان دریافت کالا می‌توانید جهت پیگیری با بخش پشتیبانی فروش وب سایت تاسیسات . کام تماس حاصل نمایید تا در جریان چگونگی ارسال و تحویل کالا قرار بگیرید. این مجموعه با سال‌ها سابقه در زمینه خرید و فروش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در خدمت شما خواهد بود و می توانید جهت استعلام قیمت روز هر یک از این تجهیزات در بوشهر یا سایر استان ها از قبیل قیمت کولر گازی در بوشهر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”بهترین نوع کولرگازی برای مصارف مسکونی چیست؟” answer-0=”اسپلیت‌ها می‌توانند بهترین انتخاب برای آپارتمان‌ها و منازل مسکونی باشند.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”برتری کولرهای گازی نسبت به سایر خنک‌کننده‌ها در چیست؟” answer-1=”کولرگازی توان سرمایشی بسیار بالایی دارد و از این جهت می‌تواند ظرف چند دقیقه دمای محیط را به شدت کاهش دهد.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”خرید از وب‌سایت تاسیسات . کام چه مزیت‌هایی دارد؟” answer-2=”امکان خرید غیرحضوری کاهش ریسک ابتلا به کرونا، دریافت مشاوره رایگان، مقایسه انواع مختلف کولر گازی، تحویل در هر نقطه از کشور و صرفه‌جویی در زمان” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *