Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت پکیج در چهارمحال و بختیاری

پکیج در چهارمحال و بختیاری

پکیج در چهارمحال و بختیاری

پکیج های یکی از سیستم های گرمایشی می باشند که علاوه بر تامین گرمایش محیط برای تأمین آب گرم مصرفی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه مطلب قصد داریم دستگاه پکیج را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

پکیج ها از جمله سیستم های گرمایشی می باشد که امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. توجه داشته باشید این محصول معمولاً در دو مدل دیواری و زمینی و در دو نوع فن دار و بدون فن در بازار موجود می باشد که از سوخت مصرفی مختلفی استفاده می کند.

 این دستگاه توسط برندهای داخلی و خارجی مختلفی طراحی و روانه بازار شده است. هر یک از برندها سعی کردند تا آپشن ها و امکانات ویژه ای را در این محصولات تعبیه کنند و شما از آن بهره مند شوید.

خرید پکیج در چهارمحال و بختیاری

سوخت مصرفی پکیج ها

همانطور که ذکر شد پکیج ها از لحاظ سوخت مصرفی با یکدیگر متفاوت می باشد.شما با توجه به نوع سوخته قابل دسترسی می تواند از دستگاه مناسبی بهره مند شوید. به طور کلی می توان گفت انواع پکیج های دیواری و زمینی از لحاظ سوخت مصرفی به چهار دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  1. پکیج گازسوز
  2. پکیج گازوئیل سوز
  3. پکیج دوگانه سوز
  4. پکیج برقی

امروزه با توجه به قابل دسترس بودن شبکه گازرسانی شهری معمولا بیشتر پکیج ها از نوع گازی می باشند که در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

تقسیم بندی پکیج ها از لحاظ تعداد مبدل

پکیج تک مبدل

این پکیج ها تنها از یک مبدل اصلی تشکیل شده و فعالیت خود را شروع می‌کند.

پکیج دو مبدل

همانطور که از نام این محصول پیداست از یک مبدل اصلی و یک مبدل صفحه ای تشکیل شده است که برای تامین آب گرم مصرفی و سیستم گرمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پکیج سه مبدل

پکیج دو مبدل گرمایشی

پکیج دو مبدل گرمایشی تنها جهت تأمین آب گرم و سیستم گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد.

پکیج زمینی

پکیج زمینی معمولاً در ابعاد بیشتری نسبت به پکیج دیواری تولید می شود. معمولاً این پکیج ها در ظرفیت های ۷۲ هزار تا ۱۷۱ هزار کیلوکالری بر ساعت طراحی و روانه ی بازار می شود. بهتر است بدانید این دستگاه در دو نوع مخزن دار و بدون مخزن با مصرف سوخت گازی، گازوئیلی و برقی و … در بازار موجود می باشند. این دستگاه علاوه بر گرم کردن محیط با استفاده از تامین آب گرمایشی و اتصال آن به مدار های گرمایش از کف، فن کویل های رادیاتور ها و … جهت گرمایش محیط نیز اقدام می کند.

 همچنین در یک مدار جداگانه آب گرم مصرفی و بهداشتی مورد نیاز را تأمین خواهد کرد. در مکان هایی که مدل دیواری جوابگویی حجم آب مورد نیاز نیست از پکیج های زمینی استفاده می شود. این محصول معمولاً در ظرفیت های بالایی تولید می شود.

 برخی از این دستگاه ها دارای مخزن می باشند که آب در مخزن ذخیره خواهد شد. در صورتی که با قطعی آب یا نوسانات فشار آب روبرو شدید می توانید از آن استفاده نمایید و در هر لحظه آب گرم در دسترس است . نوع محصول بدون فنی می توان در محیط هایی مانند پارکینگ، انبار، زیرزمین و … نصب کرد. به طور کلی می توان گفت این پکیج نوع جدید موتور خانه های قدیمی است که با ایجاد مکانیزم های جدید به شکل امروزی و جدید در آمده است.

به عنوان مثال می‌توان گفت پکیج ها نسبت به موتورخانه ها دارای صدای کمتر، هزینه نگهداری کمتر و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی و … می باشد. در ساختمان های ویلایی، سالن ورزشی، بیمارستان‌ها و … بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید این دستگاه در نوع دوگانه‌سوز نیز تولید می شود که برای مناطقی که دسترسی به گاز ندارند گزینه بسیار عالی و ایده آل می باشد.

پکیج دیواری

پکیج دیواری معمولا وظیفه تامین آب گرم مصرفی و همچنین آب گرم لازم برای تولید هوای گرم توسط رادیاتورها، فن کویل ها و … را بر عهده دارد. زمانی که شیر اب گرم را باز کنید آب درون لوله های دستگاه جریان پیدا کرده و سپس مشعل روشن می‌شود که آب گرم تولید شده توسط پکیج برای مصرف روزانه شما آماده می‌شود.

 همچنین در داخل پکیج، رادیاتور این آب گرم کردن جریان پیدا کرده که باعث می شود تا هوای محیط گرم شود. بهتر است بدانید پکیج های دیواری یکی از پرکاربردترین سیستم های گرمایشی می باشد که مزیت های بسیاری را به همراه دارد. این دستگاه فضای بسیار کمی را اشغال کرده که امروزه اکثر منازل مسکونی معمولاً دارای متراژ کمتر می باشند، بنابراین پکیج بهترین گزینه برای گرمایش این ساختمان ها می باشد .

در صورتی که شما از پکیج های دیواری استفاده کنید؛ سیستم گرمایشی ساختمان شما به صورت مستقل بوده و همچنین از برق یا گاز به عنوان منبع انرژی مورد نیاز استفاده می شود. در صورتی که امکان قطعی گاز یا برق وجود داشته باشد شما می توانید از انرژی دوم جهت تامین گرمای مورد نیاز استفاده نمایید. توجه داشته باشید پکیج های دیواری دارای راندمان بالای حرارتی می باشد و همین باعث می شود تا در اتلاف انرژی و همچنین کاهش هزینه های مصرفی کاهش هزینه های مصرفی را به همراه داشته باشد.

قیمت پکیج در چهارمحال و بختیاری

فروش پکیج در چهارمحال و بختیاری

فروشگاه تاسیسات دات کام جهت فروش پکیج در چهارمحال و بختیاری و تمامی استان های دیگر اقدام کرده است. می توانید با مراجعه به سایت https://tasisat.com/  این محصول را تهیه کرده و از آن جهت تامین آب گرم مصرفی و همچنین گرمایش محیط بهره مند شوید. توجه داشته باشید در صورتی که شما بازدیدکنندگان گرامی نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید می توانید با کارشناسان تاسیسات دات کام در تماس باشید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

پارامتر و عوامل موثر بر قیمت کولر گازی در چهار محال و بختیاری

یکی از فاکتورهای بسیار مهم که مصرف کنندگان در هنگام خرید مد در نظر قرار می دهند؛ قیمت پکیج می باشد. تمامی تولید کنندگان این سیستم ها سعی کرده اند تا این محصولات را با کیفیت بالایی و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه تولید و روانه بازار کند. جهت استعلام قیمت پکیج می توانید با کارشناسان تاسیسات دات کام در تماس باشید.

خرید پکیج در چهار محال و بختیاری

در هنگام انتخاب و سفارش این دستگاه حتماً سعی کنید با افرادی که دارای اطلاعات کامل می باشد مشورت نمایید. چراکه با توجه به تنوع بالای محصولات امکان دارد دچار سردرگمی شوید. در صورتی که شما با آشنایی کامل نسبت به انتخاب و خرید این دستگاه اقدام نمایید بدون شک می توانید محصول مناسبی را انتخاب کرده که عملکرد بهتری نیز داشته باشد.

 با مراجعه به سایت https://tasisat.com/ علاوه بر مشاهده تنوع کامل این دستگاه ها می توانید جهت خرید آن نیز اقدام نمایید و این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تاسیسات دات کام در تماس باشید.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”مزیت پکیج نسبت به موتورخانه چیست؟” answer-0=”پکیج معمولاً دارای عملکرد و راندمان بسیار بالاتر و مصرف سوخت و انرژی کمتر و همچنین عدم نیاز به لوله کشی ساختمان و تامین گرمایش هوایی به صورت مجزا و .. می باشد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”پکیج چیست؟” answer-1=”پکیج یکی از انواع سیستم های گرمایشی می باشد که جهت تامین آب گرم مصرفی و همچنین گرمایش محیط مورد استفاده قرار می گیرد.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”چگونه می توان نسبت به خرید و سفارش پکیج اقدام کرد؟” answer-2=”با مراجعه به سایت https://tasisat.com/ می‌توانید پکیج مناسبی را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *