Search
Close this search box.

خرید، فروش و قیمت پکیج در خراسان جنوبی

خرید پکیج در خراسان جنوبی

پکیج در خراسان جنوبی

در این مطلب قصد داریم دستگاه پکیج که یکی از انواع سیستم های گرمایشی می باشد را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید در گذشته از موتورخانه ها، شوفاژ و … برای گرم کردن خانه ها استفاده می کردند. هزینه بسیار زیادی را به همراه داشته و همچنین نیاز به یک مکان جداگانه برای نصب لازم داشت که محیط بیشتری را اشغال می کرد. امروزه از پکیج ها استفاده می کنند که یکی از پر کاربرد ترین و پرطرفدار ترین سیستم های گرمایشی می باشد.

با رواج پیدا کردن این دستگاه موتورخانه ها حذف شده و جایگزین موتورخانه و هم آبگرمکن ها شده اند. توجه داشته باشید معمولاً برای گرم کردن توسط شوفاژ، فن کویل، سیستم گرما از کف و … به طور کلی با تمامی سیستم های گرمایشی با آب گرم و گرم کننده استفاده می شود.

قیمت پکیج در خراسان جنوبی

سوخت پکیج

بهتر است بدانید پکیج ها نیز مانند دیگر سیستم های گرمایشی از  سوخت مصرفی استفاده می کنند که فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. این محصول از دو نوع سوخت مصرفی استفاده می کند. با توجه به اینکه این دستگاه از دو نوع سوخت مصرفی استفاده می کند ولی در مقایسه با داکت اسپلیت ها، کولر گازی ها و … معمولاً کم مصرف تر می باشد.

با توجه به کاربرد هایی که این محصول دارد یعنی تامین آب گرم مصرفی منازل و همچنین آبگرمی که برای گرم کردن محیط توسط رادیاتور، شوفاژ برقی را مورد نیاز است؛ با این حال بسیار کم مصرف تر از سیستم های دیگر می باشد.

انواع پکیج

پکیج ها معمولاً انواع مختلفی دارد . به صورت کلی می توان گفت این دستگاه به دو دسته مختلف زمینی، دیواری تقسیم بندی می شود که در ادامه شرح می دهیم.

پکیج زمینی

یکی از انواع پکیج ها ، نوع زمینی می باشد که معمولاً این دستگاه دارای یک مخزن است . به صورت همیشگی درون آن مقداری آب گرم وجود دارد. زمانی که با قطعی آب یا فشار آن مواجه شدید همیشه آب در دسترس بوده و می توانید از آن بهره مند شوید باید دوباره زمانی که آب وصل شود مخزن آن پر خواهد شد. این نوع محصول معمولاً در ظرفیت های بالایی تولید می شوند که برای محیط با متراژ های بالاتر بسیار مناسب می باشد.

پکیج دیواری

یکی از پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین انواع پکیج ها؛ نوع دیواری آن می باشد. با توجه به اینکه مکان کمتری را اشغال می‌کند از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. این پکیج ها دارای ظاهری بسیار شبیه به آبگرمکن های دیواری می باشد. زمانی که شما آب گرم را باز کنید سنسورهایی که در درون این دستگاه موجود می باشند آب را گرم می کند.

 به راحتی می توانید آب مورد نیاز برای حمام، ظرفشویی، دستشویی و … را تامین کرده و از آن بهره مند شوید. آب گرم مورد نیاز برای گرمایش محیط نیز توسط رادیاتور تامین خواهد شد. با استفاده از دودکش معمولا دود حاصل از احتراق به محیط بیرون انتقال داده می شود.

تقسیم بندی پکیج های دیواری و زمینی از لحاظ سوخت

به طور کلی می‌توان گفت پکیج های دیواری و زمینی از نظر سوخت مصرفی به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شود.

  1. پکیج برقی معمولاً در هر دو مدل زمینی و دیواری در بازار موجود می باشد که به دارای مزیت کاملاً بی صدا می باشد.
  2. پکیج گازی معمولاً در هر دو نوع دیواری و زمینی در بازار موجود می باشد که این نوع دستگاه نیز مانند نوع برقی کاملاً بی صدا است.
  3. پکیج دوگانه سوز تنها در موضوع زمینه موجود نمی باشد که شما نمی توانید آن را درون منزل نصب کنیم و باید در مکانی جداگانه مانند موتور خانه یا انباری و … نصب نمایید.
  4. پکیج گازوئیلی نیز تنها مانند پکیج دوگانه‌سوز تنها در مدل زمینی موجود می باشد و شما باید آن را در محیط بیرون نصب نمایید.

مزایای پکیج ها

پکیج ها دارای مزایا و قابلیت های بسیاری می باشند که باعث محبوبیت این محصول شده است. برخی از مزایای این دستگاه عبارتند از:

  • توسط پکیج شما می توانید دما را به میزان دلخواه تنظیم نمایید.
  • یکی از ویژگی ها و مزایای بسیار مهم این محصول استقلال هر واحد مسکونی به صورت کاملا جداگانه می باشد.
  • بهتر است بدانید این دستگاه در حین کار کردن کاملاً آرام و بدون تولید صدا و آلودگی صوتی می باشد که بسیاری از مصرف کنندگان از این مزایای محصول استقبال کرده و به سوی این دستگاه رفته اند.
  • نصب و راه اندازی سریع و آسان یکی دیگر از مزایای این دستگاه می باشد.
  • بهتر است بدانید پکیج ها نسبت به سیستم های گرمایشی دیگر از مصرف برق و گاز کمتری برخوردار می باشد.
  • برخورداری از سنسور دود و سنسور آب گرم که باعث می‌شود تا ایمنی دستگاه بالا برود.
  • از دیگر مزایای این دستگاه ها می توان به ابعاد کم و در نتیجه اشغال فضای کمتری اشاره کرد.

فروش پکیج در خراسان جنوبی

بهتر است بدانید امروزه شرکت های بسیاری هستند که نسبت به فروش سیستم های تهویه مطبوع ازجمله پکیج ها اقدام کرده اند. شما با مراجعه به سایت https://tasisat.com/  علاوه بر مشاهده مشخصات فنی و اطلاعات دقیق این محصولات می توانید به تهیه و سفارش آن اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان تاسیسات دات کام در تماس باشید.

عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت پکیج در خراسان جنوبی

یکی از شاخص های بسیار مهم که برای مصرف کنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ قیمت پکیج ها می باشد که در هنگام خرید می کنند مورد بررسی قرار دهند. چرا که هر فردی با توجه به مبلغی که پرداخت می‌کند انتظار دارد محصول مناسب و با کیفیتی را تهیه نماید و از آن بهره مند شود.

 قیمت پکیج با توجه به نوسانات ارز و دلار، مواد اولیه و قطعات استفاده شده در آن، ظرفیت و نوع محصول و … در حال نوسان می باشد. جهت استعلام قیمت پکیج ها کافیست با کارشناسان تاسیسات دات کام تماس گرفته و علاوه بر قیمت این محصولات مشخصات فنی و اطلاعات کامل این دستگاه‌ها را نیز جویا شوید.

پکیج در خراسان جنوبی

خرید پکیج در خراسان جنوبی

امروزه با توجه به تنوع بالای محصولات پیشنهاد می کنیم با افرادی که در زمینه اطلاعات کامل دارند مشورت کرده تا با آگاهی کامل نسبت به تهیه و خرید این محصولات اقدام نمایید. در صورتی که اطلاعات کافی و کامل درباره این محصولات نداشته باشید امکان دارد دچار سردرگمی شده و محصول مناسبی را نتوانید انتخاب نمایید.

 البته در نظر داشته باشید کارشناسان تاسیسات دات کام آماده ارائه خدمات و مشاوره به صورت کاملاً رایگان می باشد. جهت خرید انواع سیستم های تهویه مطبوع از جمله پکیج ها به سایت تاسیسات دات کام مراجعه کرده و محصول مناسبی را با کیفیت مناسب تهیه کنید و از آن بهره مند شوید. در نظر داشته باشید در هر جای ایران که باشید می توانید نسبت به سفارش این محصول اقدام کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”پکیج ها در چند مدل طراحی و روانه بازار میشود؟” answer-0=”معمولاً پکیج در دو مدل دیواری و زمینی در بازار موجود می باشد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”پکیج های دوگانه سوز در چند مدل موجود می باشد؟” answer-1=” پکیج های دوگانهسوز تنها در مدل زمینی در بازار موجود است که شما می توانید از آن بهره مند شوید.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”نحوه خرید پکیج در استان خراسان جنوبی به چه صورت است؟” answer-2=”با مراجعه به سایت https://tasisat.com/ می توانید انواع پکیج ها را مشاهده کرده و نوع مناسب آن را خریداری نمایید. ” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *