Search
Close this search box.

فن کویل سقفی توکار بوتان ۴۰۰ CFM مدل BUT-ceil-400

فن کویل سقفی توکار بوتان 400 CFM مدل BUT-ceil-400 با دارا بودن فیلتر هوا از ورود گرد و غبار و هوای آلوده به محیط داخلی اماکنی که از این محصول استفاده کرده اند جلوگیری می کند. فن کوئل سقفی توکار بوتان مدل BUT-ceil-400 مجهز به سینی درین بدون درز جوش و یکپارچه می باشد و از قابلیت تنظیم سرعت فن در سه دور مختلف بر خوردار است. از دیگر مشخصات فن کویل سقفی توکار بوتان مدل BUT-ceil-400 دارا بودن سطح صدای کم، ریموت کنترل، راندمان و بازده بالا، دارا بودن گارانتی معتبر شرکت بوتان و … است.

 

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

فن کویل سقفی توکار بوتان ۴۰۰ CFM مدل BUT-ceil-400

فن کویل سقفی توکار بوتان ۴۰۰ CFM مدل BUT-ceil-400 یک سیستم تهویه مطبوع هوا سازگار با محیط زیست است که بر اساس استاندارهای جهانی در کشور ایران طراحی و تولید می شود. فن کوئل سقفی توکار بوتان مدل BUT-ceil-400 با استفاده از ورق گالوانیزه ساخته می شود.

یکی از مهمترین اجزای هر ساختمان تجهیزات تهویه هوا است. در این زمینه شرکتهای داخلی و خارجی زیادی فعالیت دارند و تجهیزاتی با قابلیت های گوناگون تولید و روانه بازار کرده است. یکی از این تولید کننده ها شرکت صاحب نام بوتان است که محصولاتی با کیفیت و مرغوب تولید می کند.

داشتن وسیله ای که توانایی تولید سرما و گرما را بصورت همزمان داشته باشد یکی از خواسته های مصرف کنندگان است که متخصصین با توجه به نیاز آنها و در جهت رفع آن ، محصولات زیادی را ساخته که فن کویل سقفی توکار بوتان ۴۰۰ CFM یکی از این محصولات با کیفیت و پرکاربردی می باشد.

مدل های مختلف فن کویل سقفی توکار از جمله فن کویل سقفی توکار بوتان مدل BUT-ceil-400 قابل استفاده در ساختمان ها است که دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاص در ساخت است. این نوع فن کویل دارای عایق بسیار خارق العاده بوده که می تواند جلوی تعریق، اتلاف انرژی و حرارت و هم چنین انتقال صدا را بگیرد.

 

فن کویل سقفی توکار بوتان را بیشتر بشناسید

فن کویل سقفی توکار بوتان ۴۰۰ CFM دارای ریموت کنترل بی سیم و سیستم پنل بوده که هر یک از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی است. بعنوان مثال کنترل فن کویل سقفی توکار بوتان بصورت یک ریموت کنترل دستی استفاده می شود و برای انجام تنظیمات از راه دور به کار می رود.

فن کویل سقفی توکار بوتان مدل BUT-ceil-400 قابلیت تنظیم دما و پخش هوا بصورت هماهنگ و یکنواخت را در تمامی نقاط مکان مورد نظر دارد. این سیستم به واسطه چرخش آب سرد در چیلر های موجود، هوا را خنک می کند و در فصول سرد آب گرم  تولید شده در مخزن موتورخانه ها را در سیستم داخلی به چرخش در می آورد و باعث توزیع هوای گرم حتی در بخش های جدا از هم می شود.

از مشخصات فن کویل سقفی توکار بوتان مدل BUT-ceil-400 دارا بودن فیلتر هوایی جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و هوای آلوده به محیط داخلی اماکنی که از این محصول استفاده کرده اند می شود به علاوه این که فیلتر هوای نصب شده بر روی فن کویل قابلیت شستشو و تعویض را نیز دارد. هم چنین گفتنی است فن کویل های بوتان سقفی توکار از جنس مس است.

باتوجه به نیاز مصرف کنندگان و خواسته های مبتنی بر ساخت سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع هوا که علاوه بر کیفیت بالا دارای مزیت های دیگری نیز باشد و در برخی از مهم ترین این ویژگی ها کم صدا بودن و قابلیت تعمیر آسان در صورت خرابی و نگهداری ساده از محصول است.

 

ویژگی های فن کویل سقفی توکار بوتان مدل BUT-ceil-400

سایر ویژگی های فن کویل سقفی توکار بوتان عبارت هستند از:

  • تنوع هوادهی از ۲۰۰CFM الی ۱۴۰۰CFM
  • طراحی مناسب با ارتفاع کم
  • قابلیت تنظیم سرعت فن در سه دور مختلف
  • بدنه از جنس گالوانیزه
  • مناسب بود قیمت فن کویل سقفی توکار بوتان
  • امکان سفارش فن کوئل ها با جعبه اختلاط هوا و پلنیوم
  • طراحی و ساخت مطابق با استاندارد ARI_440
  • کاربرد متنوع و بسیار زیاد
  • کیفیت بسیار بالا چرا که تمامی محصولات توسط کارخانه تست شده اند.
  • مجهز به سینی درین بدون درز جوش و یکپارچه
  • فشار استاتیکی قابل تنظیم
  • قابلیت انتخاب جهت اتصالات
  • راندمان و بازده بالا

 

عملکرد فن کویل سقفی توکار بوتان ۴۰۰ CFM مدل BUT-ceil-400

سیستم فن کویل معرفی شده معمولا به سه روش عمل می کنند، به این ترتیب که علاوه بر تامین نیاز به حرارت و گرما در کنار برودت و سرما ایفا گر نقش تهویه هوا نیز هستند.

وجود سه عملگر در یک دستگاه فن کویل سقفی توکار بوتان ۴۰۰ CFM مدل BUT-ceil-400 علاوه بر کاهش هزینه خرید سیستم های متفاوت تک کاره بعنوان یکی از مزیت های آن به شمار می آید.

عملکرد فن کوئل سقفی توکار بوتان مدل BUT-ceil-400 به این گونه می باشد که با شروع فصل سرما آب از طریق لوله ها به چیلر رسیده و پس از سرد شدن باعث ایجاد برودت و خنکی هوا می شود.

این رویداد در ماه های گرم سال بالعکس رخ خواهد داد یعنی آب از طریق لوله های بازگشتی بویلر به سمت موتورخانه یا پکیج عقب نشینی کرده و به مخزن اصلی رسیده و پس از گرم شدن حرارت را به وجود می آورد.

 

مشخصات فنی فن کوئل سقفی توکار بوتان مدل BUT-ceil-400

همانطور که پیش از خرید هر محصولی باید ابتدا مشخصات فن کویل سقفی توکار بوتان مدل BUT-ceil-400 را مورد ارزیابی قرار داد و بر اساس پارامترهای مورد نیاز اقدام به خرید نمود، توصیه می شود .

در کنار مناسب بود قیمت فن کویل سقفی توکار بوتان ابعاد این فن کویل  ۹۵۵×۵۲۲×۲۴۰میلی‌متر و توان ورودی آن ۶۲/۷۱ W است و وزنی بین ۱۷.۵  تا ۲۰.۸ کیلوگرم دارد. این فن‌کویل ساخت کشور چین بوده و دارای ۲ سال گارانتی قطعات و ۵ سال گارانتی کمپرسور است. همچنین این دستگاه مناسب برای فضاهایی با متراژ حدود ۲۸ مترمربع می باشد.

حداکثر سطح صدای فن کویل سقفی توکار بوتان ۴۰۰ CFM حدود ۴۴ دسی بل است. فن کویل کاستی چهار طرفه بوتان توانایی توزیع و دمیدن هوا را در چهار جهت دارد. همچنین دبی آب دستگاه فن کویل کاستی چهار طرفه بوتان با واحد مترمکعب بر ساعت مقدار ۰.۸ تعیین شده است.

مقدار گرمایش این دستگاه بوتان ، شدت گرمای کم آن ۵۴۱۸ متوسط ۴۶۰۵ زیاد ۳۵۲۲ سرمایش آن کم ۳۶۱۸ متوسط ۳۰۷۵ زیاد ۲۳۵۲ می باشد. جالب است بدانید که فن کویل سقفی توکار بوتان دارای قابلیت تحمل فشار تا ۱۶ بارهستند. میزان افت فشار آب در سرمایش نیز با واحد کیلو پاسکال مقدار ۲۰ می باشد.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

Brand

بوتان ( BUTAN )

مدل دستگاه

کشور صاحب برند

کشور سازنده

تحت ضمانت شرکت

مشخصات فنی فن کویل . کانکشن ورودی INCH

3/4"

مدت گارانتی

مشخصات فنی فن کویل . کانکشن خروجی INCH

3/4"

نصب رایگان

مشخصات فنی فن کویل . قطر لوله رابط ورودی INCH (MM)

"3/4

مشخصات فنی فن کویل . قطر لوله رابط خروجی INCH (MM)

3/4"

مشخصات فنی فن کویل . قطر لوله رابط لوله درین INCH ( MM )

3/4"

مشخصات فنی فن کویل . موقعیت دستگاه

فن کویل سقفی توکار

مشخصات فنی فن کویل . حجم هوادهی CFM

400

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فن کویل سقفی توکار بوتان ۴۰۰ CFM مدل BUT-ceil-400”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *