Search
Close this search box.

سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044

سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044 از جنس پلاستیک فشرده و یا abs تولید شده است. این محصول توسط کشور چین و تحت لیسانس استرالیا تولید شده است. سایز اتصالات ۱ و ۱.۲ اینچ است. میزان دبی آن نیز 17 لیتر در دقیقه است. در انواع استخر جکوزی و محیط‌ های مشابه می ‌توانید از این محصول استفاده کنید. از دیگر نکات مثبت این محصول یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش آن است.

کد محصول EM 0044 دسته بندی ,

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044

در استخر از تجهیزات  وسایل مختلفی استخر استفاده می ‌شود. یکی از این تجهیزات سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044 است. این محصول وظیفه هدایت و کنترل آب درون استخرها بر عهده دارد. با استفاده از این محصول می ‌توان آب را به چرخش درآورده و به پنل گنج زدایی و همچنین استفاده از مواد شیمیایی بسیار کمک می ‌کند.

این سرجت در برابر اشعه یووی و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است. بدنه این سرجت از پلاستیک فشرده abs با دوام و با کیفیت بالا تولید شده است که نیازی نیست نگران زنگ زدگی و یا خوردگی آن شوید.

جکوزی از جمله پرطرفدار‌ترین امکاناتی هستند که بسیاری از افراد جهت رفع خستگی و تنش ‌های روزانه به آن مراجعه خواهند کرد که از آب گرم و ماساژی که آب گرم پرفشار در اختیار آن ها قرار می ‌دهد، آرامش دریافت کند. وظیفه ایجاد آب پرفشار در جکوزی ‌ها توسط نازل ‌های تحت عنوان جت جکوزی انجام می ‌شود که معمولاً بر روی دیواره‌ های جکوزی نصب می ‌شوند.

جت‌ های جکوزی از دو قطعه اصلی همچون پایه جت و سر جت تشکیل شده است که توسط جت پمپ جکوزی آب گرم خواهد کرد. سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044 با سایز اتصالات ۴۴ میلیمتری برای پایه جت جکوزی ایمکس مدل EM0021, EM0031 مناسب است که می ‌توانید با توجه به سلیقه خود هر یک از پایه ‌های جت فوق را برای آن در نظر بگیرید.

سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044

ویژگی‌های سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044

سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044 به روش تزریقی از جنس پلاستیک abs تولید شده است که در برابر مواد شیمیایی محلول در برابر آب مقاومت بالایی دارد. این لوازم جانبی استخری دارای طراحی کاربردی است و همچنین طول عمر بالایی نیز دارد. سایز اتصالات این سر جت ۴۴ میلی ‌متر می ‌باشد.

دبی آب ورودی به جکوزی نیز ۱۷ لیتر بر دقیقه است. در جکوزی‌ های خانگی و عمومی می ‌توانید از این محصول استفاده کنید. گارانتی اصالت از دیگر ویژگی ‌های این محصول است که نباید آن را فراموش کنید.

مشخصات فنی سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044

زمانی که می ‌خواهید برای تهیه سرجت استخر اقدام کنید، حتماً مشخصات فنی آن را در نظر بگیرید که بتوانید با توجه به نوع استخر محصول مناسبی را انتخاب کنید. مهم ‌ترین مشخصات فنی سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044 عبارتند از:

  • سازنده: ایمکس (Emaux)
  • مدل: EM0044
  • جنس : ABS
  • سایز اتصالات (cm): 4.4
  • قطر (cm):9.4
  • عمق (cm): 11.3
  • دبی عبوری (L/min): 17

نکاتی برای نصب سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044

در زمان نصب سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044 باید نکاتی را در نظر بگیرید که به صورت اصولی آن را نصب کنید. اولین نکته این است که باید تمامی مناطق استخر تحت پوشش آب ورودی قرار گیرد. به این دلیل که مناطقی که تحت پوشش آب ورودی قرار نگیرند، کلر به آن ها نرسیده و تمیز نمی ‌شود.

اگر سر جت را در قسمت کم عمق قرار دهید، باید در نظر بگیرید که سر جت در فاصله ۳۰ تا ۸۰ سانتی‌متری آب قرار گیرد؛ چرا که در قسمت ‌های کم آب تعداد شناگران بسیاری وجود خواهد داشت. تعداد نازل با توجه به میزان دبی پمپ تصفیه در استخر مشخص می ‌شود. سعی کنید تعداد نازل ‌ها را خیلی زیاد قرار ندهید که از میزان فشار آب کم خواهد شد.

همچنین اگر تعداد بسیار کم باشد، نیز پمپ تصفیه استخر فشار را باید تحمل کند. نکته آخر این است که استفاده از نازل در کف استخر در زمانی که طول استخر از ۱۸ متر بیشتر باشد، لازم است توجه به این نکات از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044

قیمت سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044

قیمت سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044 با توجه به کیفیت بالایی که دارد، بسیار به صرفه و مناسب است. به طور کلی می ‌توان ذکر کرد قیمت این محصول با توجه به فاکتورهایی همچون دبی، جنس بدنه، کیفیت ساخت، ابعاد و حجم، مدل محصول و … در هزینه آن موثر هستند.

شما مخاطبین عزیز می ‌توانید هزینه اقتصادی این محصول را در وب سایت تاسیسات دات کام مشاهده و بررسی کنید. متوجه خواهید شد که مجموعه تخصصی تاسیسات دات کام محصولاتی با کیفیت بالا و همچنین با قیمت اقتصادی عرضه می‌کند.

خرید سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044

اگر می ‌خواهید برای استخر تجهیزات لازم را تهیه کنید، از فروشگاه ‌های معتبری همچون تاسیسات دات کام اقدام کنید. مجموعه‌ های شناخته شده همواره سعی می‌ کنند تا بهترین محصولات را با کیفیت بالا عرضه کنند که به سابقه کاری آن ها لطمه‌ ای وارد نشود. برای تهیه این محصولات نیازی نیست که شما به صورت حضوری مراجعه کنید، بلکه به صورت آنلاین از هر جای ایران که باشید، می‌ توانید این محصولات را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

سرجت توپی ورودی استخر که توسط این مجموعه عرضه می ‌شود، دارای یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش معتبر است که با اطمینان خاطر می ‌توانید محصولات را تهیه کرده و از آن بهره ‌مند شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

Brand

ایمکس ( EMAUX )

کشور صاحب برند

کشور سازنده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سر جت توپی ورودی استخر ایمکس EMAUX مدل EM 0044”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *