Search
Close this search box.

آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل (PB300-25(L

آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل PB300_25 ( L) از تولیدات برتر شرکت ایمکس است. این محصول دارای طولی برابر با ۳۰۶ میلی متر و عرض ۲۵ میلی متر است.‌ این وسیله از تجهیزات زیبایی استخر است که مجهز به چراغ LED با طیف رنگی مختلف است. توان این محصول ۴ W و ولتاژ آن ۱۲ V است. با استفاده از این وسیله در استخر زیبایی و جذابیت آن را بیشتر کرده و ارزش ملک خود را بالاتر ببرید. تغذیه این آبنما توسط برق ۱۲ ولت انجام شده و در برابر برق گرفتگی ایمنی بالایی دارد. سایز اتصالات آن نیز ۱ اینچ است.

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل (PB300-25(L

آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل PB300_25 ( L) از وسایل کارآمد است که در استخرهای مختلف از آن استفاده می شود. نصب این المان محبوب به راحتی انجام شده و با استفاده از آن می توان فضای استخر را به زیبایی طراحی کرد. این آبنما به صورت خطی بوده و به دلیل ظاهر لوکسی که دارد، بسیار پرطرفدار است. این وسیله در کنار نمایش رقص آب صدای ریزش آب را به همراه دارد که بسیار دلنواز است.

آبنمای استخری جلوی راکد ماندن آب را گرفته و نقش موثری در کیفیت آن دارد. با استفاده از این وسیله تجربه ای به یاد ماندی از شنا را به یادگار خواهید گذاشت.‌ جنس آن از فایبرگلاس فشرده بوده و همین موضوع سبب مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و خوردگی شده است.

آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل (PB300-25(L

فواید استفاده از آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل PB300_25 ( L)

استفاده از آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل PB300_25 ( L) فواید بسیاری دارد.

تولید صدای آرامبخش از دیگر فواید آبنما است که مدل فواره ای یا حلزونی از این دسته ‌اند. این صدای آرامبخش سبب کاهش استرس و آرامش اعصاب در افراد می شود. همچنین آبنمای حلزونی با تأثیر حرکات حلزونی خود بر روی آب نقشی زیبا را ترسیم می ‌کند. وجود آبنما در استخر علاوه بر جلوه زیبایی که به آن می دهد، بر قیمت ملک نیز می افزاید که به لحاظ اقتصادی یک سرمایه‌گذاری مناسب است.

حرکتی که آبنما بر روی آب ایجاد می کند، تخم ریزی حشرات را کنترل و کاهش می دهد. از همین روی تا حدودی باکتری، میکروب و ویروس های آب حذف می گردد. حذف بوی بد ناشی از لجن و…، نگهداری و تعمیر ساده، عدم رشد بیش از حد جلبک از دیگر مزایای آبنمای استخری هستند. آبنماها با حرکت آب به توزیع یکنواخت دما کمک می کنند. استفاده از این وسیله به طور کلی به بهبود کیفیت آب، حفظ محیط زیست استخر کمک می کند. همچنین یک تجربه لذتبخش تر برای استفاده‌کنندگان استخر خواهد داشت.

اصول اساسی در طراحی و نصب آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل PB300_25 ( L)

در هنگام طراحی و نصب آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل PB300_25 ( L) باید یکسری اصول رعایت شود. آبنما را در مسیر باد شدید نصب نکنید؛ زیرا باعث اختلال در ریزش آب و ریختن آب به بیرون از استخر می شود. از نصب آن زیر درخت خودداری کنید، چون حشرات داخل آب ریخته و باعث مسدود شدن فیلترها خواهد شد. بهتر است عمق آب را در سطح قابل قبولی ثابت نگه دارید تا مصرف آب کمتر شود.‌

کابل های برقی که داخل حوض است، را داخل داکت های مخصوص قرار دهید. پمپ را با توجه به حداکثر توان مصرفی انتخاب کنید. متناسب با مدارهای روشنایی و قدرت پمپ ها کلیدهای الکتریکی را انتخاب کنید. نصب آن تخصصی بوده و حتما باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. نصب سیستم تخلیه و سرریز برای نظافت آبنما ضروری است.

نحوه لوله کشی آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل PB300_25 ( L)

لوله کشی آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل PB300_25 ( L) اهمیت زیادی دارد. بهتر است برای این کار از لوله های مستحکم و با دوام استفاده کنید. معمولا این لوله ها از جنس پلاستیک سخت یا PVC هستند که انعطاف پذیری بالایی دارند. طراحی این وسیله به گونه ای است که آب در مسیر مستقیم جریان نداشته و باید لوله را در جهت های زیادی تغییر مسیر داد. مقاومت این لوله ها در برابر ترک خوردگی بالا بوده و نسبت به تغییرات فصلی مقاوم هستند.

شلنگ های آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل (PB300_25 ( L

در انتخاب طول و سایز شلنگ آبنمای استخر ایمکس EMAUX باید به فشار آب توجه شود. در صورت استفاده از شلنگ های کم قطر و یا کوچک انتقال آب محدود خواهد شد. از طرفی اگر قطر شلنگ بزرگ باشد، آب در حجم زیادی منتقل می شود. شلنگ کشی را از کوتاه ترین مسیر انجام داده تا افت جریان کم شود. این کار در کاهش هزینه ها نیز تاثیر زیادی دارد. از شلنگ های با کیفیت استفاده کنید که انعطاف پذیری بالایی داشته باشند. در غیر این صورت احتمال آسیب دیدن و پارگی آن ها وجود دارد.

قیمت آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل PB300_25 ( L)

قیمت آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل PB300_25 ( L)

برای اطلاع از قیمت آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل PB300_25 ( L) بهتر است با کارشناسان تاسیسات دات کام تماس بگیرید. این مجموعه محصولات متنوع، مقرون به صرفه و با کیفیتی را ارائه می دهد. تیم قوی این مجموعه شرایط را به نحوی فراهم کرده اند که با هر بودجه بتوان آبنمای مناسبی را تهیه کرد.‌ لازم به ذکر است که هزینه نهایی این محصول تحت تاثیر مدل، جنس، کیفیت، ابعاد و …. متغیر است.

خرید آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل PB300_25 ( L)

خرید آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل PB300_25 ( L) یکی از کارهای مهمی است که نیاز به رعایت برخی نکات دارد. از جمله موارد مهم در انتخاب این محصول توجه به کیفیت و جنس آن است. جنسی را انتخاب کنید که در برابر خوردگی و رطوبت از مقاومت بالا برخوردار باشد. البته ناگفته نماند که کارشناسان متخصص مجموعه تاسیسات دات کام به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی می کنند. بنابراین با مراجعه به این فروشگاه معتبر از مشاوره رایگان بهره مند شده و یک محصول مناسب را انتخاب نمایید.‌

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

مدل دستگاه

Brand

ایمکس ( EMAUX )

کشور سازنده

کشور صاحب برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبنمای استخر ایمکس EMAUX مدل (PB300-25(L”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *