Search
Close this search box.

هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90

هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90 دارای قدرت ۹ کیلو وات بوده و سنگ مورد نیاز آن ۲۰ گیلوگرم است. کاربرد این هیتر در گرم کردن سونا با حجم ۸ الی ۱۴ متر مکعب است. عمق این هیتر ۳۱ سانتی متر، ارتفاع ۵۴ سانتی متر و عرض آن ۴۵ سانتی متر است.‌

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90

هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90 یکی از تجهیزات ضروری در سونا است که به عنوان قلب آن محسوب می شود. این وسیله بهترین دستگاه برای گرم کردن محیط سونا خشک است.‌ طراحی این محصول به صورت ساده و شیک بوده و با توجه به عملکرد عالی که دارد، محیط سونا خشک را به خوبی گرم می کند. این وسیله دارای المنت هایی است که از طریق آن جریان الکتریکی به گرمایی تبدیل شده و محیط گرم می شود.‌

از ویژگی های آن می توان به داشتن تابلو کنترل اشاره کرد. برق مصرفی این دستگاه تک فاز ۲۲۰ ولت است. در ساخت این محصول از فناوری های روز دنیا استفاده شده است و در ایده آل ترین حالت ممکن تبادل گرما و گردش هوا انجام می شود.‌ این محصول ساخت کشور چین و تحت لیسانس استرالیا بوده و دارای تمام استانداردهای جهانی است. این دستگاه در قسمتی از سونا و در جایی نزدیک پریز برق نصب می شود.

هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت 9 Kw مدل BC 90

جنس بدنه هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90

بدنه هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX مدل BC به صورت تمام استیل است. بدنه این محصول در برابر زنگ زدگی و رطوبت مقاوم بوده و به ندرت دچار خوردگی و فرسودگی می شود. استیل آلیاژی مقاوم و با دوام بوده و در برابر ضربات احتمالی مقاومت خوبی دارد. از طرفی باید گفت این متریال در برابر مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده نیز مقاوم است. می توان در شرایط آب و هوایی مختلف از آن استفاده کرد.

مزایا هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90

هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90 دارای مزیت های مختلفی است که عبارتند از:

ابعاد این محصول جمع و جور بوده که سبب جا به جایی و نصب آسان آن شده است. فضای مورد نیاز برای نصب آن کم بوده و جای زیادی را اشغال نمی کند؛ بنابراین در صورت محدودیت فضا نیز انتخاب مناسبی است‌. مزیت دیگر این محصول سازگاری بالای آن با محیط زیست است. این هیتر سونا خشک هیج خطری برای افراد و محیط زیست ندارد. ایمنی آن بالا بوده و خطراتی چون گاز گرفتگی در آن وجود ندارد.

اجزای هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90

هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90 متشکل از اجزای مختلفی است. هر کدام از قطعات به کار رفته در این سیستم دارای ویژگی و وظیفه ای هستند. در ادامه بیشتر اجزای این سیستم را مورد بررسی قرار می دهیم:

بدنه

اولین چیزی که در این سیستم به چشم می خورد، بدنه آن است که از جنس تمام استیل است. بدنه آن خیلی محکم بوده و در برابر رطوبت و تغییرات محیطی از مقاومت بالا برخوردار است. بدنه این سیستم حکم یک محافظ برای اجزای داخلی را داشته و جلوی وارد شدن صدمات به آن ها را می گیرد. برای افزایش مقاومت و زیبایی هیتر بدنه آن را با رنگ الکترواستاتیک کوره ای پوشش داده اند.

المنت ها

اصلی ترین قسمت این سیستم المنت های آن است که متشکل از چند رشته سیم نیمه هادی است. این المنت ها وظیفه دارند، حرارت مورد نیاز را فراهم کنند‌. جریان برق با عبور از این قطعات حرارت تولید می کند.

ترموستات

این قطعه به تنظیم و کنترل دمای سونا خشک کمک می کند. این قطعه با توجه به محیط دما را سنجیده و بهترین دما را در نظر می گیرد. زمانی که دمای محیط بیش از حد مطلوب برسد، ترموستات دستور قطع جریان برق را می دهد. از طرفی وقتی دما کم شود هیتر دوباره شروع به کار می کند. این موضوع باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های مصرفی می شود.

ولوم تنظیم دما

این ولوم بر روی دستگاه قرار داشته و درجه بندی شده است. با استفاده از آن می توان دمای مناسب فضا را تنظیم کرد.

سنگ های هیتر

این سنگ ها داخل محفظه دستگاه قرار گرفته و وظیفه آن انتقال حرارت به محیط است. این سنگ ها در برابر حرارت مقاوم هستند و تاثیر مستقیم بر روی دما و بخار دارند.‌ حرارت ایجاد شده توسط المنت ها به این سنگ ها وارد شده و سنگ ها گرما را به محیط اطراف انتقال می دهند.‌

تابلو برق

این قطعه حالت دیجیتالی داشته و جزء قطعات الکتریکی و کنترلی محسوب می شود. برای کاهش دما، روش کردن، خاموش کردن و دیگر تنظیمات از این قطعه استفاده می شود. نمایشگر دستگاه نیز بر روی تابلو برق قرار داشته و نشانگر دقیق دما است.

ورودی آب

در کنار هیتر سونا خشک ایمکس یک ورودی آب وجود دارد که آب مورد نیاز دستگاه از طریق آن فراهم می شود. از طریق این ورودی آب به داخل دستگاه رفته تا به بخار تبدیل شود.

ورودی برق

از دیگر اجزای این سیستم ورودی برق است که محل اتصال سیم رابط است.

قیمت هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90

قیمت هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90

برای اطلاع از قیمت به روز هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90 با کارشناسان ما در مجموعه تاسیسات دات کام درتماس باشید. در این رابطه مواردی موثر هستند که مشاورین ما با شما درمیان می گذارند. با راهنمایی تیم تخصصی ما بسته به بودجه ای که برای این کار کنار گذاشته اید، یک انتخاب مقرون به صرفه داشته باشید.

خرید هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90

برای خرید هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90 مجموعه فروشگاهی تاسیسات دات کام یکی از مراجع معتبر است. برای انتخاب این محصول کارشناسان متخصص این مجموعه همراه شما بوده و اطلاعات کامل را در اختیارتان قرار می دهند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

توضیحات تکمیلی

مدل دستگاه

Brand

ایمکس ( EMAUX )

کشور سازنده

کشور صاحب برند

سری دستگاه

محصولات استخری

هیتر سونا خشک

مدل دستگاه

هیتر سونا خشک تابلو کنترل

دارد

فاز هیتر سونا خشک

تک فاز

مناسب فضای - هیتر سونا خشک M3

8-14

قدرت هیتر سونا خشک Kw

9

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیتر سونا خشک ایمکس EMAUX قدرت ۹ Kw مدل BC 90”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *