Search
Close this search box.

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای ۳۵۰

امروزه همانطور که در بازار سیستم های تهویه مشاهده می کنید؛ تنوع سیستم های گرمایشی بسیار بالا می باشد. از جمله سیستم های پرطرفدار می توان به رادیاتور آلومینیومی اشاره کرد. در داخل ایران نیز برندهای محبوبی از جمله برند ایران رادیاتور جهت تولید و عرضه این سیستم ها فعالیت دارند.

در این مقاله از سری مقالات وبسایت تاسیسات دات کام تصمیم گرفتیم شما مخاطبین عزیز را با رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای ۳۵۰ آشنا کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای 350

آشنایی با رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای ۳۵۰

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای ۳۵۰ از نوع پره آلومینیومی است. این دستگاه جزوه سیستم های گرمایشی پر کاربرد می باشند که فواید به کارگیری بسیاری را به همراه خواهند داشت. از جمله مزایای آن ایمنی بالاتر نسبت به دیگر لوازم مشابه می باشد. همچنین لازم است بدانید که این دستگاه از مصرف انرژی پایین تری برخوردار است.

لازم است بدانید این دستگاه از بهترین آلیاژ تهیه شده است و در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. نکته مهمی که باید فراموش نشود این است که جنس بدنه دستگاه در بازدهی گرمایشی آن بسیار تاثیر گذار می باشد. این مدل رادیاتور گرمایشی از نوع تمام دایکاست که پره های آن به صورت کاملا استاندارد و تحت فشار ریخته گری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

 با توجه به اینکه این دستگاه ها از طراحی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند؛ که باعث شده است تا در بازار بی رقیب باشد. این دستگاه پس از گذراندن سه تست فشار، رنگ و شعله با بالاترین سطح کیفیت در نمایندگی فعال و معتبر به بازار عرضه خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که در صورت نیاز می توانید تعداد پره های آن را افزایش یا کاهش دهید.

این موضوع به شما امکان خواهد داد تا در صورت خرابی هر یک پره ها آن را به صورت جداگانه تعمیر نمایید و یا در صورت نیاز نسبت به تعویض آن اقدام کنید. رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای درسه نوع ۵ پره، ۷ پره و ۱۰ پره روانه بازار می شود که هر یک دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی هستند.

مصرف انرژی رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای ۳۵۰

بهتر است بدانید که مصرف انرژی و بهینه بودن دستگاه از جمله نکات مهم می باشد که در صورت رعایت توجه به آن در زمان خرید می توانید علاوه بر صرفه جویی هزینه های ناشی از آن را نیز تا حد قابل توجهی کاهش دهید. بهتر است بدانید این دستگاه از اینرسی بالایی برخوردار می باشند که باعث می‌شود تا سرعت گرمایشی پره ها و در نهایت محیط اطراف را افزایش دهد و تاثیر بسیاری در کاهش مصرف انرژی خواهد داشت.

شایان ذکر است که این دستگاه از فناوری Therm x2 برخوردار است؛ که باعث کاهش هدر رفت انرژی می‌شود. توجه داشته باشید که این فناوری با بالا بردن ضریب حرارتی دستگاه باعث افزایش راندمان و همچنین کاهش مصرف انرژی دستگاه خواهد شد.

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای 350

قیمت رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای ۳۵۰

بهتر است بدانید این دستگاه در داخل کشور مونتاژ خواهد شد. همچنین رادیاتور ایران رادیاتور توانایی این را دارد که جهت ساخت بیشتر قطعات به کار رفته در محصولات خود اقدام کند. این موارد تاثیر بسزایی در قیمت رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای ۳۵۰ نسبت به محصولات وارداتی دارد.

به همین خاطر این دستگاه از نظر اقتصادی ایده آل و مقرون به صرفه می باشد. شما مخاطبین گرامی هزینه این دستگاه را می توانید در وب سایت https://tasisat.com/ به صورت آنلاین و به روز مشاهده نمایید.

خرید رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای ۳۵۰

ناگفته نماند که این نوع رادیاتور از گارانتی و خدمات پس از فروش به مدت ۱۰سال برخوردار است. توجه داشته باشید که جهت خرید رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای ۳۵۰ از سراسر ایران می توانید به صورت آنلاین جهت سفارش آن از طریق وب سایت https://tasisat.com/ اقدام نمایید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور در کجا مونتاژ می شود؟” answer-0=”برند ایران رادیاتور یک برند داخلی می باشد و این دستگاه نیز در داخل کشور مونتاژ خواهد شد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای ۳۵۰ در نوع چند پره تولید و روانه بازار می شود؟” answer-1=”این دستگاه در نوع ۵ پره، ۷ پره و ده پره روانه بازار می شود.” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”بدنه رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای ۳۵۰ از چه آلیاژی می باشد؟” answer-2=”همانطور که پیداست این دستگاه از بدنه از جنس آلیاژ تولید شده است.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

توضیحات تکمیلی

کشور صاحب برند

مشخصات کلی. ظرفیت ( Kcal/h )

ابعاد. عرض

مشخصات کلی. استاندارد کسب کرده

, , , , ,

جهات نصب

Brand

ایران رادیاتور ( IRANRADIATOR )

رنگ پنل

مدت گارانتی

تحت ضمانت شرکت

مشخصات کلی. حجم آبگیری ( Liter )

کشور سازنده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور سری درای ۳۵۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *