Search
Close this search box.

کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار )

کپسول آتش نشانی 25 کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار ) یک محصول با کیفیت ایرانی است که با قیمت و کیفیت مناسب خود امروزه با فروش بالایی رو به رو شده است. گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت می تواند به استاندارد اصلی این محصول اشاره واضحی داشته باشد. 

فروشنده ها

هیچ فروشنده ای برای این محصول وجود ندارد ! با تاسیسات دات کام تماس بگیرید

توضیحات

کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار )

کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار ) از جمله محصولات با کیفیت در بازار ایران می باشد. از این محصول می توان برای اطفاء حریق در وسعت بیشتری استفاده کرد.

کپسول آتش نشانی 25 کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار )

معرفی محصول کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار )

مواد قابل اشتعال کلاس A, B,C, E, F به راحتی با کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار ) خاموش می شوند و شما می توانید در انواع پمپ بنزین، صنایع گوناگون همچون نساجی، درودگری، چوب و… از این محصول استفاده کنید. شرکت سامان صنعت بایا از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار ) یکی از محصولات با کیفیت این شرکت باسابقه ایرانی است. شما با بازگشت وجه در خرید آنلاین می توانید با کمترین قیمت با کیفیت ترین محصول را خریداری کنید. وزن ۳۵.۰۰kg با وزن پودر ۲۵ کیلوگرم می تواند یک انتخاب عالی در طولانی مدت باشد.

مشخصات فنی کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار )

ساختار کپسول آتش نشانی استوانه ای فلزی محکمی است. ارتفاع کپسول ۵۰ سانتیمتر با قطر ۳۰ سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد. از انواع پودر های ABC , BC , BCE ، ABCDE , ABCDE در محتویات این کپسول استفاده شده است. نوع گاز نیتروژن ۹۹.۹% با فشار کاری ۱۴ الی ۱۷ بار می تواند جزء مشخصات فنی این محصول باشد.

جنس بدنه و گلویی کپسول نیز از فلز فولاد ساخته شده است. اهرام فشاری با طول رزوه گلویی ۱۶ میلی متر،ضخامت بدنه ۲.۵ میلی متری خود توانسته ساختار این کپسول را تکمیل کند. ۵۰ ثانیه الی ۱ دقیقه مدت زمان تخلیه سیلندر است. فشار تقریبی بدنه نیز ۶۷ بار برآورد شده است.

با توجه به مشخصات فنی گفته شده قطعاً برآورد قیمت کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار ) می تواند با این اوصاف ارزان قیمت نباشد. البته اگر از فروشگاه اینترنتی معتبر تاسیسات دات کام نسبت به خرید این محصول اقدام کنید، می توانید با کمترین قیمت بهترین محصول را خریداری نمایید.

کپسول آتش نشانی 25 کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار )

مزایای کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار )

مزایای خرید کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار ) اینگونه است که شما یک سال گارانتی را نیز می توانید برای آن در نظر بگیرید. همچنین ۱ سال بیمه و ۴ سال پشتیبانی، می تواند همراه با گواهی نامه بین المللی استاندارد IMS ,ISO 10002 ، استاندارد ملی ایران به شماره ۸۹۶ و استانداردNFPA یک خرید مقرون به صرفه باشد.

رنگ بدنه الکتروستاتیک، یک رنگ ضد زنگ است که در طولانی مدت بتوان  از این کپسول با ظاهر آراسته ای که دارد استفاده نمایید. چرخدار بودن کپسول باعث راحتی  استفاده و کاربرد این وسیله می شود و همچنین می تواند جابجایی آسان تری را به وجود آورد.

نکات فنی کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار )

پودر های موجود در کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار ) غیر سمی هستند. اما توصیه ما به شما این است که در زمان استفاده از کپسول سعی کنید از ماسک استفاده نمایید.

به هیچ وجه در مقابل نور مستقیم خورشید نسبت به نصب کپسول اقدام نکنید که مشکلات بسیاری به همراه خواهد داشت. معمولاً بهترین محل برای نصب، ورودی و یا خروجی هر مکانی است. به این دلیل که به سادگی می توان مورد استفاده قرار داد. عملیات اطفاء می تواند با ذرات ریز پودری خود خاموشی قابل قبول تری را به نمایش بگذارد.

خرید کپسول آتش نشانی 25 کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار )

فروش اینترنتی کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار )

امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر افراد به خوبی می دانند که قیمت کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار ) صددرصد نسبت به بازار در فروشگاه های اینترنتی کمتر محاسبه می شود ولی متأسفانه برخی از مشتریان از این موضوع اطلاع کافی ندارند.

با خرید از بازار سنتی، آن چنان که باید و شاید با قیمت مناسب نمی توانند به خرید این محصول بپردازند. توصیه ما به شما این است که با حذف واسطه در خرید خود سعی کنید معقولانه ترین قیمت را برای خرید خود در نظر بگیرید.

اهمیت استفاده از کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار ) برهیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و خرید آنلاین این محصول می توان با کیفیت ترین این نوع محصولات را با قیمت مناسب خریداری نمود.

توجه داشته باشید که در انواع کارخانه، بسته بندی و بسیاری از مکان های دیگر استفاده از این کپسول می تواند یک انتخاب بسیار هوشمندانه باشد. بایا سیلندر جزء برندهای معتبر و باسابقه ایرانی با قیمت استثنایی در کشور است. این برند توانسته با گواهینامه و استاندارد هایی که به کار می برد یک انتخاب قابل قبول باشد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”ویژگی اصلی کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار ) چیست؟” answer-0=”چرخدار بودن کپسول برای جابجایی و دسترسی راحت تر” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار ) تولید کدام شرکت ایرانی است؟” answer-1=”شرکت سامان صنعت بایا” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”دلیل مرغوبیت کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار ) چیست؟” answer-2=”گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

توضیحات تکمیلی

وزن کپسول KG

25

کشور صاحب برند

مدت گارانتی

کشور سازنده

Brand

بایا سیلندر ( BAYA CYLINDER )

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول آتش نشانی ۲۵ کیلویی پودری ( پودر و گاز ) بایا سیلندر چرخ دار ( ارابه دار )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *